Gemeente Zaanstad Reviews

Professioneel
Jobhunter Jongeren (voormalige medewerker) –  Zaanstad4 januari 2018
Werken met bevlogen medewerkers, in een goed geoutilleerde omgeving. Uitstekende samenwerking. Goede balans in werken en privé. Overheid brengt wel enige bureaucratie met zich mee en dat kan je wel of minder goed liggen.
dynamische werkomgeving waarbij iedere dag iets te leren is
Casemanager (huidige medewerker) –  Zaandam16 december 2017
Complexe hulpvragen komen binnen, prioriteiten worden gesteld. Ik heb geleerd dat aandacht voor het proces net zo belangrijk is als het resultaat. Het leukste van de baan is dat het dynamisch is, je buiten de gebaande paden kunt treden en innovatief bezig bent op verschillende niveau's.
Fijne omgeving en opdrachtgever om voor te werken.
Toezichthouder / directievoerder (huidige medewerker) –  Zaanstad, NH11 januari 2016
Professionele organisatie, werk hier erg naar mijn zin en heb veel ervaring op kunnen doen als directievoerder / toezichthouder.
politieke omgeving
Bestuurssecretaresse wethouders (voormalige medewerker) –  Zaanstad, NH1 augustus 2015
veel wisseling collega's en leidingevende, was uitzendwerk met weinig kans op vast helaas
in 2010 nogmaals uitzendwerk gedaan voor deze organisatie. lastig om uitleg te krijgen en communicatie over de mail zodat niet erg helder.
Pluspunten
prettige kantoren goede faciliteiten dichtbij huis!
Minpunten
uitzendbaan
Gezellige werksfeer met leuke collega's
Ondersteuner, Frontlijn Medewerker Handhaving (huidige medewerker) –  Zaanstad, NH26 april 2015
Het werken bij de Gemeente Zaanstad is leuk en afwisselend. De werkomgeving en sfeer zijn prettig om in te werken. Leuke collega's.
Ik kan bij iedereen terecht voor vragen en opmerkingen. Het werk zelf is ook goed te doen erg leuk!
Multitasking komt vaak voor maar dat is voor mij geen probleem ik vind een beetje werkdruk wel prettig.
Het allerleukste aan mijn baan vind ik het contact met de leerlingen en ouders betreffend het verzuim 18- en 18+.
Kortom het werk is zeer boeiend en ik deze richting zal ik zeker nog eens willen werken!
Pluspunten
Elke verdieping een eigen catering
Minpunten
de catering is maar een uurtje per dag geopend
Prima werksfeer en waardering voor vakwerk
Redacteur wijkkranten gemeente Zaanstad (voormalige medewerker) –  Zaandam, NH14 oktober 2014
Als freelance redacteur en journalist ben ik via De Redactie in Monnickendam aan werk bij gemeente Zaanstad gekomen. In eerste instantie was het een pilot, maar het heeft bijna vier jaar stand gehouden. Het werk is projectmatig, dat betekent dat je bepaalde weken in het jaar de benen uit je lijf rent, om alles te vullen en op tijd aan te leveren.
Ik was de veldwerker voor drie edities wijkkranten in gemeente Zaanstad. Ik had contact met inwoners, maar ook met directeuren en voorzitters van bedrijven en instanties.
Je hebt te maken met tijdelijke collega's. Prima mensen, die het werk wat je doet waarderen. Dat is gelijk het leukst van de baan. Samen de schouders er onder zetten en een mooi product afleveren.
Helaas is hier wegens bezuinigingen bij de overheid een einde gekomen aan de wijkkranten.
Pluspunten
Waardering
Minpunten
Niet terugkerend
Leuke werkervaring opgedaan
wijkonderhoudsmedewerker reiniging (voormalige medewerker) –  Zaanstad, NH26 maart 2014
Geen mening Eigelijk werk je op je zelf krijgt de mogelijkheid voor opleidingen,
Pluspunten
Winstdeling
Minpunten
geen mening
Leuke inspirerende werkomgeving
medewerker bouw en reststoffen (voormalige medewerker) –  Zaanstad, NH15 juli 2013
Leuke functie, als specialist binnen de afdeling realisatie.Ik zoek uit, ik beoordeel, ik koppel terug, adviseer, maak afspraken met diverse partijen. Samen tot een goede oplossing komen. Het leuke is de prettige samenwerking, de zelfstandigheid en de grote mate van zelfredzaamheid. Daarnaast is het als enige op vakgebied op de afdeling, soms een minpunt. Het uitwisselen van vakinformatie gaat niet. Hiervoor ben je afhankelijk van internet en je netwerk.
Pluspunten
leuke werfsfeer, onderling veel samenwerking zonder strijd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Zaanstad. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Gemeente Zaanstad gesorteerd op locatie