Gemeente Zaanstad

Gemeente Zaanstad Reviews

ga maar rondjes rijden op kosten van gemeenschap, of rijd van zaandam naar krommenie, drink koffie en dan vice versa
Zeer negatieve sfeer tijdens sollicitatie. Collega's gunnen elkaar niks en afdelingshoofd maakt loze beloftes.
volgt participatie traject bij gemeente zaanstad.
dit ivm
Slechte organisatie, chaotisch en vanaf dag een mag je het zelf uitzoeken, maar maak je een fout dan wordt dat je zonder pardon aangerekend. Constante wisseling management ( komen en gaan). Er wordt vanaf dag een veel van je verwacht
Pluspunten
Ksn er geen vezinnen
Minpunten
Teveel om hier te noteren
dag was niet interessant, er waren teveel mensen die je achter je rug zwart maakte.
de ambtenaren nemen elke 15 minuten pauze maar werken ho maar.
Pluspunten
15.30 klaar met werk
Minpunten
ze hebben teveel kritiek
Sommige onderdelen van de gemeente functioneren goed, met een aangename werksfeer en ruimte voor medewerkers om te ontwikkelen en eigen initiatief te tonen.

In het algemeen zwaar wordt zwaar gestuurd op resultaat. Zaanstad is een relatief arme gemeente, waardoor deze prestatiedrang soms ten koste van de medewerkers en van de dienstverlening gaat.
Pluspunten
De grootte; niet onoverzichtelijk, maar ook niet te beperkt
Minpunten
Ontwikkelmogelijkheden ontbreken nog wel eens
Werken met bevlogen medewerkers, in een goed geoutilleerde omgeving. Uitstekende samenwerking. Goede balans in werken en privé. Overheid brengt wel enige bureaucratie met zich mee en dat kan je wel of minder goed liggen.
Complexe hulpvragen komen binnen, prioriteiten worden gesteld. Ik heb geleerd dat aandacht voor het proces net zo belangrijk is als het resultaat. Het leukste van de baan is dat het dynamisch is, je buiten de gebaande paden kunt treden en innovatief bezig bent op verschillende niveau's.
Professionele organisatie, werk hier erg naar mijn zin en heb veel ervaring op kunnen doen als directievoerder / toezichthouder.
veel wisseling collega's en leidingevende, was uitzendwerk met weinig kans op vast helaas
in 2010 nogmaals uitzendwerk gedaan voor deze organisatie. lastig om uitleg te krijgen en communicatie over de mail zodat niet erg helder.
Pluspunten
prettige kantoren goede faciliteiten dichtbij huis!
Minpunten
uitzendbaan
Het werken bij de Gemeente Zaanstad is leuk en afwisselend. De werkomgeving en sfeer zijn prettig om in te werken. Leuke collega's.
Ik kan bij iedereen terecht voor vragen en opmerkingen. Het werk zelf is ook goed te doen erg leuk!

Multitasking komt vaak voor maar dat is voor mij geen probleem ik vind een beetje werkdruk wel prettig.

Het allerleukste aan mijn baan vind ik het contact met de leerlingen en ouders betreffend het verzuim 18- en 18+.

Kortom het werk is zeer boeiend en ik deze richting zal ik zeker nog eens willen werken!
Pluspunten
Elke verdieping een eigen catering
Minpunten
de catering is maar een uurtje per dag geopend
Als freelance redacteur en journalist ben ik via De Redactie in Monnickendam aan werk bij gemeente Zaanstad gekomen. In eerste instantie was het een pilot, maar het heeft bijna vier jaar stand gehouden. Het werk is projectmatig, dat betekent dat je bepaalde weken in het jaar de benen uit je lijf rent, om alles te vullen en op tijd aan te leveren.
Ik was de veldwerker voor drie edities wijkkranten in gemeente Zaanstad. Ik had contact met inwoners, maar ook met directeuren en voorzitters van bedrijven en instanties.

Je hebt te maken met tijdelijke collega's. Prima mensen, die het werk wat je doet waarderen. Dat is gelijk het leukst van de baan. Samen de schouders er onder zetten en een mooi product afleveren.

Helaas is hier wegens bezuinigingen bij de overheid een einde gekomen aan de wijkkranten.
Pluspunten
Waardering
Minpunten
Niet terugkerend
Geen mening Eigelijk werk je op je zelf krijgt de mogelijkheid voor opleidingen,
Pluspunten
Winstdeling
Minpunten
geen mening
Leuke functie, als specialist binnen de afdeling realisatie.Ik zoek uit, ik beoordeel, ik koppel terug, adviseer, maak afspraken met diverse partijen. Samen tot een goede oplossing komen. Het leuke is de prettige samenwerking, de zelfstandigheid en de grote mate van zelfredzaamheid. Daarnaast is het als enige op vakgebied op de afdeling, soms een minpunt. Het uitwisselen van vakinformatie gaat niet. Hiervoor ben je afhankelijk van internet en je netwerk.
Pluspunten
leuke werfsfeer, onderling veel samenwerking zonder strijd