Gemeente Tynaarlo Reviews

Prettige werksfeer
projectlid zaakgericht werken (voormalige medewerker) –  Vries7 mei 2017
ik had er een uitdagende baan, leuke collega's maar niet de juiste rool
Afwisselende werkomgeving, zelfstandige functie
Invalleerkracht basisonderwijs (voormalige medewerker) –  Tynaarlo, DR19 augustus 2015
Als invalkracht krijg je de kans om met verschillende vormen van onderwijs kennis te maken. Je geeft afwisselend les aan verschillende leeftijdsgroepen op scholen met een zeer verschillend aantal leerlingen. Het contact met de leerlingen en het kunnen bijdragen aan hun ontwikkeling geeft zeer veel voldoening. Helaas blijft het contact wel vrij oppervlakkig aangezien het steeds om invalbanen gaat. Wanneer jij en de leerlingen aan elkaar gewend zijn is het vaak weer tijd om op te stappen.
Pluspunten
verantwoordelijkheid, zelfstandigheid, contact met de leerlingen
Minpunten
bouwt niet echt een band op met de leerlingen
Leerzaam
Projectmanager Transities (huidige medewerker) –  Vries, DR9 december 2014
Bij de gemeente Tynaarlo heb ik een werkervaringsplek. Ze geven mij hier de kans ervaring op te doen. Ze geven vertrouwen en de juiste begeleiding op het juiste moment.

Een prettige werksfeer.

Ik heb er geleerd hoe de Gemeente werkt. Ik heb kennis gekregen van het sociaal domein, de decentralisatie.
Ik maak deel uit van de projectgroep transitie die in 2016 over zal gaan in transformatie.
een drukke baan maar in een gezellige sfeer
receptioniste/telefoniste (voormalige medewerker) –  Vries, DR23 oktober 2014
Een dag op het gemeentehuis als telefoniste/receptioniste is een hectische dag. De telefoon begint om half negen te rinkelen tot vijf uur. Je moet goed luisteren en rustig blijven.
Er zijn veel leuke burgers maar er zijn ook mensen die ons onbeschoft behandelen aan de telefoon/ balie.
Je moet beschikken over een goed incasseringsvermogen. Met een uitstekende kennis van zaken kom je een heel eind en kun je de burger vaak overtuigen. Ik heb altijd in een ontzettend fijn team gewerkt en ondernamen ook samen gezellige dingen naast het werk.
Toen ik dan ook met pensioen moest, was ik daar niet aan toe maar mocht niet langer werken wegens bezuinigingen.
Het thuiszitten bevalt me niet en wil graag weer onder de mensen.
Pluspunten
in het team een zeer prettige sfeer en dat komt het werken ten goede
Minpunten
weinig contact met collega's van andere afdelingen
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Tynaarlo. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Gemeente Tynaarlo gesorteerd op locatie