Gemeente Sittard-Geleen Reviews

Klantcontactcentrum is gewoon een callcenter
Medewerker klant contactcentrum (voormalige medewerker) –  Geleen19 juni 2017
Hoewel ik er hele fijne collegae had was de bedrijfscultuur niet geweldig. Management had weinig voeling met de werkvloer.
Spannend werk met droge materie, en een grotemensenspeelplaats.
Archiefmedewerker (voormalige medewerker) –  Gemeente Sittard-Geleen16 juni 2016
Afwisselend werk, zelf tijd indelen tussen vergunningen archiveren, bouwvallen of andere probleempanden zoeken op tekeningen en kaarten, traceren van zoekgeraakte dossiers; veel aanspraak van inspecteurs, sommigen hebben wel een uur over voor een kletspraatje; daarentegen kan zo'n praatje opeens omslaan in en politiek steekspel, want het gebouw huisvest zowel ambtenaren als raadsleden, en achter de rug van de laatsten om wordt er zomaar vanalles gezegd. Het moeilijkste van het werk was het wegwerken van achterstanden, vooral omdat deze taak zelf al een achtergeschoven kindje was. Ook was er een cultuur dat het niet aan jou is om (lastige) vragen te stellen, terwijl inspectie en archief toch laatste instanties zijn. Al met al enerverend werk, een sociaal gebeuren, waar je vooral consistent voor moet zijn en kunnen relativeren.
Pluspunten
Leuke zoekprogramma's
Minpunten
Bestuurlijke lagen
Gezellige werk omgeving eneen top team collegae
Facilitair medewerkster (bode)/Repro medewerkster (huidige medewerker) –  Sittard-Geleen26 augustus 2014
Omdat ik een echt doe mens ben is dit echt een leuke baan .
Heel variërend werk van koffie zetten tot containers slepen met oudpapier, lampen vervangen, post rond brengen, Je kunt het zo niet opnoemen of wij doen het in een heel leuk team van collegae.
Als je eenmaal het systeem onder de knie hebt is er niks moeilijk aan.
Wat ook heel leuk is dat je eigelijk met iedereen te maken hebt
(+/- 1000 medewerkers).
En dan heb ik nog niet gesproken over de burgers die gebruik maken van de loketten, de bruidsparen.
Pluspunten
te gekke baan heel variërend werk
Interessante en afwisselende baan
Medewerker Klant Contact Centrum/ Receptioniste (huidige medewerker) –  LI27 mei 2014
Een dag werken in het KCC is iedere dag anders! Het blijft uitdagend en zeer afwisselend. Iedere dag leer je wat nieuws!
Pluspunten
Dicht bij het centrum
Minpunten
Betaald parkeren
Beveilingsbeambte ful time en oproep
Surveillant en flexibel inzetbaar (huidige medewerker) –  Sittard-Geleen24 april 2014
Ik werk sinds 1999 bij Gemeente Sittard-Geleen als toezichthouder in de flexibele spil, ben overal inzetbaar en voor opgeleid.
Daarnaast werk ik op basis van een 0 uren contract in de beveiliging in mijn vrije tijd, dit sinds 2000 toen ik mijn diploma's heb gehaald.
Ben zeer flexibel ingesteld en zeer gemotiveerd en veel ervaring opgedaan in beide beroepen
Pluspunten
Flexibel ingesteld en graag werken
Minpunten
Beperkt inzetbaar in beveiliging ivm vast contract Gemeente
Professionele werkomgeving met een resultaatgerichte samenwerking
teamleider Informatie en Autonmatisering (huidige medewerker) –  Sittard15 november 2012
De kwaliteiten van de medewerkers worden (h)erkend en in een persoonlijk ontwikkelplan verder ontwikkeld en ingezet om prestaties te leveren in een zeer turbulente omgeving van dienstverlening en bezuiniging
Pluspunten
goede ict infrastructuur, goede opleidingsmogelijkheden, goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
sobere kantine en - lunchvoorzieningen
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Sittard-Geleen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Gemeente Sittard-Geleen gesorteerd op locatie