Gemeente Noordenveld Reviews

Prima werksfeer
senior projectleider (voormalige medewerker) –  Gemeente Noordenveld16 september 2016
Op de werkvloer wordt alles opgelost.
Biedt ruime mogelijkheden om je werk zelf te organiseren.
Proactieve houding
Interne dienstverlening is op orde
Pluspunten
Mooie gemeente
Minpunten
Altijd goede communicatie mee gehad
buurtsportcoach (voormalige medewerker) –  Noordenveld23 oktober 2015
Ik heb 4 maanden lang mogen proeven aan de functie Sportcoach in de Gemeente Noordenveld. Een erg leuke en leerzame ervaring.
De gemeente Noordenveld was de eerste organisatie waar ik na mijn afstuderen een inval klus mocht doen. Sindsdien ben ik met regelmaat opgeroepen voor meerdere klussen.
Gemeentelijk bestuursapparaat voor regio met vijf dorpen in zuidwestelijk deel van de provincie Groningen. Heeft 250 medewerkers.
Projectleider gebiedsontwikkeling (voormalige medewerker) –  Roden, DR20 maart 2015
Een organisatie overzichtelijk ingericht, professionele beleidsmedewerkers, en een plezierige leiding. De gemeente werkt zoveel mogelijk papierloos en digitaal. Veel processen voor archivering, documentatie, proces- en projectbewaking lopen ook al digitaal, maar zeker nog niet optimaal werkbaar. De sfeer onder het personeel is ronduit goed en sympathiek. De contacten met de burgers en ondernemers is goed te noemen, en het beleid is daar ook erg op gericht.
Een gemoedelijke en prettige werkomgeving.
Balie medewerkster publiekszaken (voormalige medewerker) –  Roden12 juli 2012
Een informele werksfeer, waarbij je met heel veel mensen op verschillende werkplekken in contact komt, daardoor weer veel van elkaar kunt leren. Dat vond ik wel één van de interessantste aspecten van een Gemeente Huis. Het leukste van de baan vond ik het persoonlijk contact met de mensen en collega's. Het moeilijkste van de baan vond ik bijna de hele dag op een stoel zitten.
Pluspunten
er was een kantine, waar je kon eten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Noordenveld. Onze community staat klaar om te antwoorden.