Gemeente Katwijk

Gemeente Katwijk Reviews

Ik had er een leuke tijd ondanks dat er zeker wel een aantal dingen beter konden. Veel mensen raakten in een burn out
Pluspunten
Leuke mensen
Minpunten
Veel stress onderling
Gemeente Katwijk is een organisatie met een prettige omvang waardoor je bijna iedereen kent en er korte lijnen zijn met bestuur, klanten en collega's. Er wordt aan aansprekende projecten gewerkt, bijvoorbeeld de prijswinnende parkeergarage aan de boulevard. Er zijn goede mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. De organisatie hanteert de LEAN filosofie, maar de sturing is vooral top-down. Er wordt niet goed samengewerkt tussen de verschillende teams en afdelingen en de medewerkers kunnen niet goed omgaan met verschillen. Dat maakt het werken in deze organisatie voor sommigen niet prettig.
Ik werk graag zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband werken. Ik ben accuraat, enthousiast, nauwkeurig en beschik over hoge mate van zelfstandigheid en creativiteit en ik heb ervaring met verschillende computerprogramma’s. Ik zou u echt dankbaar voor zijn als u mij en kans wil geven.

Ook het klantencontact en post sorteren spreekt mij aan. Mijn spreek- en schrijfvaardigheid in de Engelse taal is goed. Daar bij heb ik zojuist een cursus Spaans afgerond.
Pluspunten
Leerzaam
Minpunten
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Katwijk. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
4,3