Gemeente Delft Reviews

Fijne werkgever!
Algemeen medewerks (voormalige medewerker) –  Delft23 januari 2017
Leuke jonge collega's in een bruisende omgeving.Veel kennis opgedaan, oa in GBA en het omgaan met verschillende soorten klanten. Een erg leuke tijd, veel geleerd en een mooie herinnering aan deze werkplek over gehouden.
Het leukste aan deze baan is buiten de sfeer de locatie.
Pluspunten
Minpunten
Parkeren
Prima werkgever; ik werk er niet voor niets al meer dan 30 jaar
Management Assistente (huidige medewerker) –  Delft27 september 2016
Altijd als eerste op mijn werk. Lekker vroeg beginnen en vol er tegenaan.
Ik heb geleerd om voor mezelf op te komen.
Diverse keren wisseling van directeuren. Altijd een prima relatie mee gehad. Ik was voor 3 directeuren managementassistente.
Ben door de vele dienstjaren tevens een soort vraagbaak voor mijn collega's.
Het leukste aan mijn baan zijn de wisselende contacten en de spanning die dit grote project vaak met zich meebrengt.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
Geen idee
SupergeGezellige werkomgeving in een klein team.Veel humor op de werkvloer.
Miljeu en Beheer, Afdeling (voormalige medewerker) –  Delft, ZH3 oktober 2015
Aan de hand van de Jaarrekeningen 1960 t/m 1984 alle aangekochte gronden in kaart te brengen.Daarna uitzoeken of ze nog in het bezit waren van het Grondbedrijf door in de vele archieven van de Gemeente Delft handmatig de daarbij behorende documentatie op te zoeken.Uiteindelijk bleef er een lijst over van gronden die nog in het bezit waren van het Grondbedrijf.Het was in de tijd dat computers nog werkten via telefoonlijnen en men computertijd extern moest aanvragen.Ook moesten de erfpachtscanons worden aangepast.Bij staat nog dat mensen aan de buren gingen vragen hoeveel zij moesten bijbetalen,maar sommige gingen minder betalen en dus daarna de Afdeling Grondzaken gingen bellen dat het niet klopte.Het klopte echter wel.Nadat ik ze de berekeningformule en het tijdstip van ingang erfpacht had uitgelegd begrepen ze het wel.Geleerd heb ik heel zelfstandig te werken,de eerste ervaring werken met computers.Heel secuur zijn met boeken in het Grootboek.Mijn collega's werkten veel zelfstandig aan hun eigen taken maar waren altijd bereid advies en hulp te geven,hoe druk ze het ook hadden,ze namen altijd de tijd om bepaalde zaken uit te leggen.Super gezellige en humorvolle mensen.Met de Afdeling Grondzaken hebben wij de Sportdag toen gewonnen,de Brandweer werd dat eigenlijk jaar in jaar uit.
Pluspunten
Werken in een klein team veel dagelijks sociaal contact.
Minpunten
Door de reorganisatie werd mijn contract niet verlengd.
De gemeente Delft is een gemeente in beweging
Senior Adviseur Management Informatie (huidige medewerker) –  Delft, ZH15 september 2015
Werken bij een gemeente heeft vele voordelen.Het doel is om de burgers zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Alle ambtenaren werken samen om dit doel te behalen. Er geen financiële druk om winst te maken. Wel staan Gemeentes steeds meer onder druk, komen er steeds meer taken vanuit het rijk op ons af en staan wij onder druk om meer werk te verrichten met steeds minder mensen. Dit is een uitdaging en die ga ik graag aan, mee denken in ontwikkelingen, efficiency enz. Alleen zijn er ook steeds minder mogelijkheden om die ontwikkelingen uit te voeren. Die vrijheid mis ik in mij huidige functie.
Pluspunten
Thuiswerken
Minpunten
Veel reorganisaties
gevarieerd werk en goede werksfeer
Medewerker Reiniging (voormalige medewerker) –  Delft, ZH8 mei 2015
Heb veel geleerd door gevarieerde werkzaamheden uit te voeren op
een veegmachine en.als belader achter de vuilniswagen. fijn omgang en samenwerking met collega's.
gezellige werk opgeving
controleur openbare buitenruimte (voormalige medewerker) –  delft7 april 2015
ik werte er graag
heel veel afwisseling
leuke collega's
het is er leuk om te werken
ene keer liep je buiten de andere keer had je meldkamer
wat ook erg leuk was
je had constant bereik met je collega buiten
en je hielp ze bij het controleren van kentekens
Pluspunten
dartbord
Minpunten
Mooi bedrijf maar getroffen door de bezuinigingen
Projectleider (huidige medewerker) –  Delft, ZH7 april 2015
En mooi bedrijf wat momenteel getroffen wordt door landelijke bezuinigingen. En bedrijf waar ruimte is om je te ontwikkelen en door te groeien.
Redelijke werksfeer
Beheer WIZ, Medewerker (voormalige medewerker) –  Delft, ZH2 januari 2014
Elke dag was hetzelfde. Ik heb er geleerd hoe men de dossiers moet vormen, hoe men een archiefkast opschoont, dossiers via het dossierregistratiesysteem uitlenen, mutaties alfabetiseren en archiveren van documenten. De directie zag ik alleen wanneer ze een rondje over de afdeling maakte en dan een praatje met je begonnen. De collega's daarentegen, die waren aardig en kon ik ook veel van leren. Het moeilijkste was het archiveren in de archiefkasten. De redelijk gezellige sfeer op de afdeling.
Pluspunten
Je kon s, middags voor 30 minuten op een bed gaan liggen om door de middagdip heen te komen
Minpunten
kan ik me niet bedenken
veel gesport veel geleerd leuke tijd
beroeps brandweerman (huidige medewerker) –  Delft, ZH28 september 2013
als beroeps brandweerman veel meegemaakt heb onder alle omstandigheden het hoofd koel moeten kunnen houden wat ook gelukt is heb met veel collega s een hele leuke tijd meegemaakt ik heb ook diploma s gehaald levensreddende handelingen en het werken met de AED en het rijden met optische en geluidssignalen het moeilijkste van de baan is het stress bestendig blijven en het leukste is dat als je weg ging je de mensen op hun gemak heb gesteld
Pluspunten
veel door de weeks vrij
Minpunten
niet altijd thuis ook niet met kerst en nieuwjaar
onrustig door bezuinigingsplannen
Trainer/coach (voormalige medewerker) –  Delft, ZH17 september 2013
Goede tijd gehad, maar wat onrustig door evt reorganisatie
team player
Parkeercontroleur/buitengewoon opsporingsambtenaar (voormalige medewerker) –  Delft, ZH25 juli 2013
goede werksfeer vind ik belaangrijk, en de ontwikkeling in het bedrijf
Pluspunten
goede inzet leergierig
Minpunten
leeftijd opleiding
Veel crontrole en het verwijderen van illegale reclame borden
Controleur Openbare Ruimte (voormalige medewerker) –  Delft, ZH12 juli 2013
Ik heb een leuke tijd gehad bij de gemeente Delft. Veel cursussen gevolgd, Leuke collega's. Ik ging elke dag met een Volkswagen Caddy de weg op om te controleren of er geen illegale reclame borden waren geplaatst. Tevens controleerde ik de uitstallingen van de winkeliers en de terrassen van de restaurants. Dit werk deed ik alleen en soms met een collega. Het moeilijke van dit werk was het uitleggen aan de eigenaren dat hun uitstalling of terras binnen de verleende vergunning moest staan en soms de bekeuring uitschrijven. het leuke van deze baan is dat je met veel mensen in contact komt.
Pluspunten
Veel buiten werk
Minpunten
Het schelden van de mensen op straat
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Delft. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Gemeente Delft gesorteerd op locatie