Gemeente Coevorden

Gemeente Coevorden Reviews

Dagelijks snoei ik bomen en zorg voor het onderhoud van het openbaar groen. Ik vind dat hartstikke mooi werk.
Ik krijg de gegevens van het aanstaande bruidspaar aangeleverd van de gemeente, waarna ik contact met hen opneem voor een persoonlijke ontmoeting bij hen thuis. Ik maak daar aantekeningen om die later thuis uit te werken tot een leuke trouwspeech.
Op de dag van het huwelijk zie ik er netjes uit en ben op tijd ter plekke om vervolgens (samen met de gastvrouw, die de bruidsparen verwelkomt) hen een wondermooie dag te bezorgen in het gemeentehuis of op locatie. Probeer zoveel mogelijk aan de wensen van het bruidspaar te voldoen binnen wettelijk kader.
Pluspunten
Altijd werken met vrolijke en heel verschillende mensen
Minpunten
Hele dag gebroken en vergoeding sterk onder de maat
Als stagiaire van de gemeente Coevorden heb ik werkzaamheden mogen bijwonen en uitvoeren wat erg goed paste binnen mijn opleiding, namelijk het handhaven, toezicht houden en de veiligheid op straat garanderen. Ik ben in mijn stage erg zelfstandig geweest waarbij ik ook vaak alleen op pad was.

Bij zelfstandigheid en/of werken met collega's waarbij je veel omgaat met verschillende mensen, maakt dat ik voldoening en tevredenheid vindt in mijn werk.