Gemeente Berkelland Reviews

Prima gemeentelijke werkgever
Contactfunctionaris (voormalige medewerker) –  Gemeente Berkelland16 februari 2016
Als contactfunctionaris was geen dag hetzelfde. Veel contacten intern en extern. Er werd in hoge mate flexibiliteit en creativiteit gevraagd. De samenwerking met collega's verliep op zich in een prima sfeer. Als contactfunctionaris liep ik wel vaak tegen het "hokjesdenken" van collega's aan. Verder was de verhouding werk-prive vaak zoek.

Ik heb er geleerd om flexibel en creatief oplossingsgericht zijn. Denken in mogelijkheden en niet in problemen. Mijn communicatieve vaardigheden heb ik verder kunnen ontwikkelen.
Pluspunten
Afwisselend werk met veel interne en externe contacten
Minpunten
De verhouding werk-prive
Gezellige werksfeer en leuke collega's
Medewerker WMO (huidige medewerker) –  Borculo8 juli 2012
Ik heb veel geleerd op administratief gebied en met geautomatiseerde systemen. Veel geleerd over de WMO (Wet maatschappelijke ondersteuning), het inzetten van zorg bij cliënten thuis en de voorzieningen voor cliënten.
Goede begeleiding gehad van de collega's en een leuke informele werksfeer.
Pluspunten
de taken die ik verricht zijn leuk om te doen. leuk contact met cliënten, familie, zorgaanbieders en mantelzorgers.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Berkelland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Gemeente Berkelland gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Gemeente Berkelland gesorteerd op locatie