Gemeente Amsterdam Reviews

104 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 106 reviews
bureaucratisch en collegiaal met ruimte voor zelfontwikkeling
Projectmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam11 december 2018
Veel deadlines, maar met ruimte om zelf een planning te maken. Divers aanbod aan cursussen en ook doorgroeimogelijkheden.
Productieve en gezellige werkomgeveing
receptioniste (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NL7 december 2018
Heb altijd fijn gewerkt voor de Gemeente Amsterdam, wel uitgezonden via een uitzendbureau
Fijne mensen
Pluspunten
Ik werkt via een uitzendbureau, dus had geen extra pluspunten
Minpunten
Leuke en leerzame werkomgeving met volop kansen!
Stagiaire Managementassistente (voormalige medewerker) –  Amsterdam26 november 2018
Ik heb leuke collega's ontmoet tijdens beiden mijn stages bij de gemeente Amsterdam. Ik heb zeer positieve ervaringen binnen de gemeente Amsterdam.

Ik kreeg stagevergoeding,kon terecht bij het stagebureau met vragen en ik heb 2 zeer goede stagebegeleidsters gehad. Ik heb ook veel leuke activiteiten mogen organiseren en mocht zelfs deelnemen aan sollicitatiegesprekken. Voor stagiaires een ultieme kans. Verder moet ik ook eerlijk toegeven dat je erg gewild bent als je stage hebt gelopen bij de gemeente Amsterdam. Bedrijven zullen je sneller benaderen.
Gemeente Amsterdam
MSSQL database beheerder (huidige medewerker) –  Amsterdam18 november 2018
Gewoon een goede werkgever met een leuks Amsterdamse open een eerlijk sfeer
Pluspunten
Geode secondaire arbeidsvoorwaarden en opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Parkeren is altijd een probleem
Zeer gezellige omgeving
Facilitair medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost3 november 2018
Het is heel gezellig bij de Gemeente Amsterdam, Ik leer constant iets en ik heb daar veel ervaring opgebouwd. Ik zou het aanraden want het kan heel leerzaam zijn en je communicatievaardigheden verbeteren.
Pluspunten
Je leert veel
Amsterdam
Belader vuilniswagen (voormalige medewerker) –  Amsterdam24 oktober 2018
was gezellig en er was een leuke werksfeer enzovoort.
Pluspunten
goeie collegas
Minpunten
weinig pauzes
Plaatsvervangend voorzitter stembureau
plaats vervangend voorzitter en stembureaulid (huidige medewerker) –  Amsterdam6 oktober 2018
Eén dag in het jaar, haal de stembiljetten op, breng ze naar de locatie. Kijk of alle materialen aanwezig zijn, kijk of alle stembureauleden aanwezig zijn. Maak de locatie klaar voor de bevolking om te stemmen. Controleer of de desbetreffende persoon stem gerechtigd is. Bij calamiteiten in het proces verbaal noteren. Om 21.00 uur stembureau afsluiten, de stempassen en stembiljetten tellen en sorteren. De totalen in het proces verbaal noteren, De uitslag brengen naar de gemeente met alle materialen. Bij de gemeente alles opnieuw controleren of alles klopt.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
19 uur werken
Goeie leeromgeving als starter
Projectmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 oktober 2018
Het leuke aan de baan is dat je met mensen van verschillende pluimage te maken krijgt. Denk hierbij aan bewoners, ondernemers, instanties, woningbouwverenigingen en ambtenaren vanuit alle windstreken.
Pluspunten
Netwerken, Open organisatie
Minpunten
Uitdagende rol om centraal en decentraal de communicatie gelijk te trekken
Communicatie adviseur a.i (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 augustus 2018
De gemeente Amsterdam is een mooie werkgever om vernieuwend bezig te zijn waarbij je wel over overtuigingskracht en geduld moet bezitten.
Leuke werkomgeving en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkkeling
Erfpachtbeheerder (Juridisch medewerker) (voormalige medewerker) –  Amsterdam19 augustus 2018
Het leukste van het werken voor de gemeente Amsterdam is de passie, die zowel management als collega's hebben voor het werk wat ze doen. Je krijgt de mogelijkheid om echt de organisatie en betrokken afdelingen volledig te leren kennen tijdens je inwerkperiode, stages en andere kennismakingsactiviteiten. Het geeft echt een meerwaarde aan je werk.
Pluspunten
Diversiteit aan collega's, veel mogelijkheden voor persoonlijke groei en interessante activiteiten binnen en buiten werktijd
Cultuur heeft zich aangepast aan de hedendaagse trends. Heel anders dan de ambtenaren cultuur van vroeger!
Managementassistent (voormalige medewerker) –  Amsterdam25 juli 2018
Ik werkte met het managementondersteuning team van Bouw, Gebruik en Vergunningen bij Stadsdeel Centrum. Mijn collegae waren heel vriendelijk en hielpen mij meteen mijzelf thuis te voelen in het team. De managers waren allemaal ook zeer toegankelijk en het zelfregulerende cultuur welke momenteel gemotiveerd en gehandhaafd wordt, is heel verademend en moedigt je aan eigen verantwoordelijkheden op te nemen.
ik wou dat werk graag terug
veger, belader en/of spuiter (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 juli 2018
het was heel erg leuk maar het was mijn schuld dat ik het werk heb verloren.
Een ervaring rijker
Marketing communicatie consultant (voormalige medewerker) –  Amsterdam Zuid28 maart 2018
Het was een kort maar krachtige opdracht. Die ik met alle plezier heb uitgevoerd.
Een dynamische omgeving waar je je nooit zult vervelen
Sr. Functioneel beheerder (huidige medewerker) –  Amsterdam27 maart 2018
Een werkgever met veel ontplooiingsmogelijkheden en een grote diversiteit wat werkinhoud betreft.
Pluspunten
Veel ontplooiingsmogelijkheden
Minpunten
Veel managementlagen, sterk wisselend beleid
een leuke team
Klantmanager Intake (huidige medewerker) –  Amsterdam20 maart 2018
Heb veel geleerd van de Gemeente Amsterdam. Een perfecte organisatie om veel te leren.
Fijne werkgever maar werkplezier afhankelijk van afdeling
Teamleider Stadsloket (huidige medewerker) –  Amsterdam6 maart 2018
Fijne werkgever alleen in de dienst waar ik werk, heb je te maken met openingstijden en wisselroosters, Als teamleider wordt van je verwacht dat je tijdens openingstijden van 8 tot 20 uur beschikbaar bent. Je collega's moet je vervangen. Thuiswerken is sporadisch mogelijk. De dienst verlangt van je dat je ten alle tijden inzetbaar bent en dat je onderling met je collega's knelpunten in het rooster oplost.
De functie zelf is na een jaar saai en er zijn weinig ontwikkel mogelijkheden binnen deze dienst en weinig prikkelingen om door te groeien, terwijl de doelstelling van de afdeling wel is om verder door te kunnen groeien. ook voor je eigen medewerkers kun je niet veel bieden: iedereen moet opleidingen doen in eigen tijd en betalen uit eigen zak. Dit is niet bevorderlijk voor de sfeer onderling.
De sfeer tussen de collega's is super. we maken er elke dag een feest van, koken voor elkaar en zorgen voor elkaar. Het contact met de klanten is ook geweldig. We maken mensen blij en geen dag is hetzelfde. Wat wel leuk is dat je in verschillende projectgroepen deel kunt nemen en mee kunt denken over van alles en nog wat. Je hebt veel verantwoordelijkheid en vrijheid in het uitvoeren van je functie.
Pluspunten
Gezelligheid, saamhorigheid
Minpunten
wisselroosters, knelpunten in roosters zelf moetne oplossen
Productief, mensen helpen om een baan te vinden
Leer- werkstage Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Amsterdam23 februari 2018
Gemeente is bezig om aan werkloze mensen verschillende cursussen aan te bieden om ze te helpen op de juiste weg te gaan om aan een goede baan te komen. Goed bezig maar het kan toch beter.
Pluspunten
Gratis cursussen
Minpunten
geen salaris
Veel geleerd bij Waternet
Administratief / Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 februari 2018
Een leuk bedrijf waar je veel kan leren. Erg naar mijn zin gehad.

 Aannemen van binnenkomende telefoontjes en te woord staan van klanten met vragen, klachten of wijzigingsverzoeken (Inbound)
 Klanten telefonisch en per e-mail van informatie voorzien
 Outbound bellen met de klant (na bijvoorbeeld een terugbelverzoek)
 Afhandelen en archiveren van binnenkomende e-mails
 Afhandelen en registreren van gemelde klachten
 Beantwoorden van klantvragen, bijvoorbeeld over betalingen, persoonlijke gegevens, betalingsregelingen of abonnementen
 Eventueel doorverwijzen van klanten met complexe vragen naar tweedelijns-specialisten
 Registreren van gewijzigde of nieuwe klantgegevens in het systeem
 Rapporteren van bijzonderheden aan de manager klantenservice
 Verantwoordelijk voor het fiatteren van aanvragen
 Het verwerken van diverse administratieve opdrachten
 Consistent verbeteren van de klanttevredenheid door problemen op een goede manier op te lossen
 Scrumteam: reorganisatie in 2018, vormen van een nieuwe organisatie
 Fungeren als vraagbaak (persoon tot wie collega’s zich kunnen richten met moeilijke vragen of voor advies)
 Diverse frontoffice werkzaamheden
De mogelijheid om een bijdrage te kunnen leveren aan de democratie
Lid Stembureau (huidige medewerker) –  Amsterdam18 februari 2018
Eénmalig per jaar deel kunnen nemen aan de Verkiezingen in een stembureau, is een bijdrage kunnen leveren aan de democratie.
Pluspunten
Goed geregeld en georganiseerd
Interessante maar hectische werkomgeving
Bestuurssecretaresse (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 januari 2018
Korte dienstverbanden/contracten, wegens reorganisatie gekozen voor andere werkzaamheden buiten de gemeente Amsterdam
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Amsterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Gemeente Amsterdam gesorteerd op locatie