Review over Gemeente Almere van een medewerker

Bekijk alle reviews over Gemeente Almere

Gezellige soms hectische werkomgeving
Administratief medewerker afd. Leren (voormalige medewerker) –  Almere, FL8 april 2014
Een typische dag op het werk is zeer dynamisch en je bent altijd aan het werk. Ik zit op afdeling Leren bij de Gemeente Almere.

Als er knelpunten zijn vindt mijn leidinggevende dat we dit eerst zelf moeten oplossen. Op zoek gaan naar de kern leert mij dat ik zelf verantwoordelijk ben voor wat ik doe.
We hebben weekelijks overleg over de stand van zaken dit zorgt voor opheldering van de eerdere knelpunten.

Vervelend is wel dat wanneer er nieuwe computers of software wordt geïnstaleerd je soms 1 dag bezig kunt zijn om dit op te lossen.

Het leukste is als je met je afdeling bepaalde resultaten behaald zoals het terugdringen van het schoolverzuim en dit ook wordt erkend.

Wat ik heb geleerd is om tot oplossingen te komen doormiddel van zelfreflectie.
Pluspunten
Er wordt veel aan teambuilding gedaan.
Minpunten
Apparatuur dat niet meewerkt.

Andere reviews over Gemeente Almere van medewerkers

Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Almere19 september 2019
Werkte fulltime,
Ik heb geleerd om meer over het Sociaal Domein te weten,
hoe meer kennis te hebben over hoe de gang van zaken zijn bij de sociale dienst.
De manager die erover ging was goed bespreekbaar had altijd een luisterend oor, en zocht altijd naar verbeterpunten,
De bedrijfscultuur plan van aanpak was goed ik had verder geen problemen collega's prettige ervaring gehad.
Ik had geen moeilijkheden met de baan.
Leukste van de baan is dat je mensen benadert en ze helpt om verder te komen wegwijs te maken om info te geven over de GSD.Ik heb dit als prettig ervaren
Hoge ambitie en dynamische organisatie
Technische applicatiebeheerder (voormalige medewerker) –  Almere28 december 2018
Ik heb 10 jaar met plezier bij de gemeente Almere gewerkt. De sfeer is goed en de arbeidsvoorwaarden ook,
Pluspunten
mogelijkheden om zelf je werk in te delen.
Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Almere. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Gemeente Almere gesorteerd op locatie