Gemeente Almere
Review over Gemeente Almere van een medewerker

Gezellige soms hectische werkomgeving

8 april 2014
Een typische dag op het werk is zeer dynamisch en je bent altijd aan het werk. Ik zit op afdeling Leren bij de Gemeente Almere.

Als er knelpunten zijn vindt mijn leidinggevende dat we dit eerst zelf moeten oplossen. Op zoek gaan naar de kern leert mij dat ik zelf verantwoordelijk ben voor wat ik doe.

We hebben weekelijks overleg over de stand van zaken dit zorgt voor opheldering van de eerdere knelpunten.

Vervelend is wel dat wanneer er nieuwe computers of software wordt geïnstaleerd je soms 1 dag bezig kunt zijn om dit op te lossen.

Het leukste is als je met je afdeling bepaalde resultaten behaald zoals het terugdringen van het schoolverzuim en dit ook wordt erkend.

Wat ik heb geleerd is om tot oplossingen te komen doormiddel van zelfreflectie.
Pluspunten
Er wordt veel aan teambuilding gedaan.
Minpunten
Apparatuur dat niet meewerkt.
Vergelijkbare reviews
24 april 2015
Zelfde functieZelfde locatie
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) - Almere, FL
Een typische dag op het werk is alle taken die op die dag af moeten zijn af hebben. En als er nog tijd over is alvast voorwerken voor morgen. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren. Mijn collega's zijn net als ik serieus maar nemen af en toe ook zeker de tijd om te lachen. Een beetje ontspanning. Het moeilijkst in een baan is dat niks te moeilijk is zolang je er de tijd voor neemt goed ingewerkt word en gewoon je best doet. Het leukste van een baan is het hebben van een baan. En dat je daar weer je sociale leven mee kan onderhouden. En omdat voor mij mijn sociale leven het belangrijkste is blijf je altijd gemotiveerd.
21 april 2014
Zelfde functieZelfde locatie
Administratief Medewerkster (huidige medewerker) - Almere, FL
Ik werk nu tijdelijk bij de Gemeente en het is voor mij erg leerzaam om te zien hoeveel werk er vooraf gaat voordat er een uitkering wordt toegekend en ook wat er allemaal bij komt kijken om de klanten die kunnen werken weer aan het werk te helpen. Het werk is leuk en afwisselend, maar soms ook saai. Verder wil ik mij ontwikkelen en verbeteren in mijn functie.
Pluspunten
De lunch in het bedrijfsrestaurant is niet duur
Minpunten
Externe vacaturestop bij de Gemeente
19 maart 2020
Zelfde locatie
Backoffice medewerker / 1e lijns medewerker (voormalige medewerker) - Almere
Heb het als heel fijn ervaren. Leuke collega's en doorgroeimogelijkheden.