Gemeente Almere

Reviews voor Klantadviseur (m/v) bij Gemeente Almere

Klantadviseur (m/v)2 reviews
Prettige werkgever, informele sfeer
Gemeente Almere is een prettige werkgever. Er heerst een informele sfeer op de vloer. Verder werk ik voor wisselend aantal uur per week (24-32)
productieve gezellige werkomgeving.
Mijn werkdag begon om 9.00 uur, meestal was ik eerder aanwezig.
Er waren altijd wel achterstallige werkzaamheden die verricht moesten worden. Deze pakte ik op.

Het ging oa om: email beantwoording, terugbelverzoeken voor de gemeentelijke belastingen voor het afspreken van bijvoorbeeld betalingsregelingen,

terugbelverzoeken die besproken moesten worden met collega's omdat deze niet goed waren uitgevoerd of uitgezet. Etc,etc,

Ik heb mezelf van telefoniste naar senior/vraagbaak opgewerkt. Dat was een leuke uitdaging en natuurlijk een mooie ervaring. Ik vond het fijn om mijn collega's te helpen met moeilijke vragen beantwoorden of situaties op te lossen van de burgers van Almere.

Andere werkzaamheden over de hele dag waren oa, opletten of alle binnenkomende calls beantwoord werden, dat er geen lange wachtrijen waren, contact houden met de backoffice voor actuele zaken.

Dagelijks anticipeerde ik daarop.

Het leukste van mijn baan bij de gemeente Almere was, om van een complexe vraag of situatie, de juiste oplossing te vinden waarbij alle partijen tevreden waren. Om vervolgens met een gerust hart mijn werkdag af te sluiten.

Ik heb een super leuke werkperiode bij de gemeente Almere gehad. Ik heb daar heel veel geleerd, jammer dat ik werd belemmerd voor doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie. Wat ik wel had verdiend nadat ik mezelf had ontwikkeld na ruim 6 jaar.
Pluspunten
Ik heb veel basisinformatie van alle afdelingen binnen de gemeente
Minpunten
Geen vast dienstverband na ruim 6 jaar.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Almere. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
Reviews over Gemeente Almere gesorteerd op locatie