Gelre ziekenhuizen Reviews

leervolle en prettige werkgever
Verpleegkundige niveau 4 (voormalige medewerker) –  Apeldoorn2 september 2016
Mijn vaardigheden goed kunnen leren binnen het bedrijf op een prettige manier en veel kennis tot mij kunnen nemen.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Gezellige werkomgeving!
Medisch secretaresse oproepkracht (huidige medewerker) –  Apeldoorn, GE4 december 2015
Ik heb gewerkt op de backoffice van de afdeling chirurgie, ik heb hier ontzettend veel geleerd. Nooit gedacht dat ik het werken als medisch secretaresse zo leuk zou vinden. Collega's zijn gezellig, soms wel wat strubbelingen maar dat hoort ook op de werkvloer. Het moeilijkste was de medische terminologie, deze had ik nog niet onder de knie, maar heb ik door deze stage wel geleerd! Ik heb aan mijn stage een leuke baan als oproepkracht over gehouden.
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Fijne baan het werk als Receptioniste!
Receptioniste in de Centrale Hal (huidige medewerker) –  Apeldoorn20 september 2015
Mijn baan bij de receptie van de Centrale Hal vind ik geweldig, ik heb het er ontzettend naar mijn zin. De omgang met collega's is fijn en staan altijd voor je klaar. Daarnaast heb je veel te maken met patiënten, bezoekers en artsen, ook dat is geweldig aan me baan, je maakt elke dag wat anders mee.
Ik vind het leuk om mensen met een lach te ontvangen in het ziekenhuis, je merkt dan dat je mooie complimenten krijgt over de gastvrijheid en dat de bezoekers en patiënten zich maar goed mogen voelen, wanneer ze dan toch in het ziekenhuis moeten zijn, hoe vervelend zo'n bezoek soms ook kan zijn.

Soms is het vervelend als je het eerste aanspreekpunt van het zieknhuis bent, je krijgt dan vervelende dingen op je dak en dat moet je aankunnen.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Storingen van het externe parkeer beheer, Q-park
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Leerzame werkomgeving
Stomaverpleegkundige (voormalige medewerker) –  Apeldoorn, GE14 juli 2015
Veel geleerd over verpleegkundige zorg met al haar facetten, naast de fysieke zorg vooral ook de begeleiding en ondersteuning in complexe situaties van zowel de patiënt als de naasten. Daar ligt mijn hart. Dit was het meest inspirerende van mijn baan, maar door de bezuinigingen in de zorg was hier steeds minder tijd voor. Heeft gemaakt dat ik afscheid heb genomen van Gelre Ziekenhuizen, op een moment dat ik nog niet gefrustreerd was en met een schat aan mooie ervaringen en levenslessen van de mensen die ik begeleid heb.
Pluspunten
Minpunten
focus op bezuiniging en niet op kwaliteit
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Redelijke werkomgeving
Apothekersassistent (voormalige medewerker) –  Apeldoorn, GE23 januari 2015
Goede en prettige collega's maar dominante leidinggevende.
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 5Rapporteren
Leuke collegiale werksfeer
Administratief medewerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn, GE23 oktober 2014
De colleaga's zijn bereid elkaar te helpen en staan voor elkaar klaar.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 4Rapporteren
Fijne werksfeer
Medewerker Patiëntenadministratie Werkzaamheden (huidige medewerker) –  Apeldoorn, GE8 maart 2014
Leuke collega's, sterk team.
Ziekenhuiszorg, ontwikkeling mogelijk
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 7Rapporteren
Werk-Privé Balans
Erg dankbaar werk, leuke collega's, leuk patiënten-contact.
Roomservice medewerker (huidige medewerker) –  Zutphen, GE30 oktober 2013
Hier is het heel hard werken, redelijk zwaar lichamelijk werk.
Je leert met mensen en patiënten omgaan en leert ook veel over ziektebeelden en hoe mensen daarmee omgaan.
Collegiale collega's.
Het moeilijkste vind ik het zware lichamelijke werk.
Het leukste vind ik het patiëntencontact.
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 10Rapporteren
samen werking
schoonmaak medewerkster/ portioneerkeuken (voormalige medewerker) –  zutphen19 september 2012
Ik werkte's morgens in de schoonmaak op de long/ oncologie afdeling en 's middags in de portioneerkeuken.Ik heb er veel geleerd over mensen die erg ziek zijn en emoties die erbij komen kijken. In de portioneerkeuken leerde ik veel over voeding hygiene en dieten want daar had ik dagelijks mee te maken. Ik had leuke collega's en er was een leuke werksfeer.
Pluspunten
altijd gezelligheid onder elkaar
Minpunten
geen minpunten
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 17Rapporteren

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werk-Privé Balans

Reviews over Gelre ziekenhuizen gesorteerd op locatie