Gall & Gall Reviews

17 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 18 reviews
Ik ben flexibel en altijd optijd.
Orderpicker/magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Delft16 januari 2019
Gall Gall was wel gezellig om te werken goeie mensen en ik hebt veel geleerd over orderpicker maar nu gewoon wil ik een goeie baan om meer te verdienen omdat hier verdient ik te weinig en ik hebt twee kinderen.
Pluspunten
Ja
Minpunten
Nee
zelfstandig werken en veel vrijheid
verkoopster (voormalige medewerker) –  Haarlem11 juli 2018
Leuke baan, afwisselend geen 1 dag is het zelfde.
er is altijd wat te doen, dus de dag vliegt voorbij
Pluspunten
vrijheid en zelfstandigheid
Minpunten
zwaar lichamelijk werk, veel tillen
Voor genieters
Winkel manager (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)16 juni 2018
Heb hier met plezier gewerkt. Maar door verkeerd management was dit op een duur over.
Pluspunten
Werken met mooie produkten. Klanten verbazen
Minpunten
Geen CAO.
Gezellig en een grote bedrijf
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Delft7 april 2018
Je begint vroeg
En moet veel lopen want het is een heel groot gebouw
Pluspunten
Lunches met vergoeding
Minpunten
Veel lopen
Fijne werkgever
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Amstelveen zuid, Bovenkerk21 maart 2018
Bij Gall sta je veel alleen in de winkel. Dit betekend dat je zelf je doelen moet stellen en verantwoordelijk bent voor de zaak en het netjes achterlaten ervan voor je collega's.
Ook de administratieve handelingen moet je secuur doen.
Ikzelf vind het fijn om niet op mijn vingers gekeken te worden maar om lekker mijn gang te kunnen gaan op mijn manier.
Blijkbaar wordt dit goed beoordeeld want ik kan meer uren aan de slag.
Ik werk part time hier omdat ze een maximaal aantal uren willen geven.
Leuk is het klantcontact en het adviseren over wijnen en whisky's en dergelijke. Een grapje, een advies, veel klanten ken je na enige tijd.
Pluspunten
Goede werksfeer, leuk product, altijd bezig zijn.
Minpunten
Soms hectisch, moet wel alleen kunnen werken en daar ok mee zijn.
Gezellig, hard werken, matig management
Winkelmanager (huidige medewerker) –  Zuid-Holland31 januari 2018
Prettig werken met mijn teams en mijn klanten. Waardering voor productkennis van klanten. Wel hard werken, met hoge druk van bovenaf. Matig management, niet luisteren naar de ervaring vanuit de winkel, op sommige gebieden niet de juiste toekomstvisie.
Zeer zelfstandige baan als verkoper
Verkoopster (huidige medewerker) –  Voorburg16 augustus 2017
Als verkoper bij Gall ben je veelal in je eentje. Je opent de winkel, laat de rolluiken omhoog, voert de kluisprocedure uit, zet een kop koffie en start de computer op. Je logt in, gooit je reclame borden naar buiten en zet de deur wagenwijd open voor de immer enthousiaste klanten. Het begin van elke werkdag.
Vervolgens begroet je eenieder die binnenkomt met een grote lach en adviseert men over de vele drankjes en overheerlijke drank en spijscombinaties. Vervolgens reken je de beloofde heerlijkheid af met de klant of maakt er desgewenst een mooi cadeau van. Tussen de klanten door neem je vracht en bestellingen aan en pak je vervolgens de goederen uit om de winkel mooi en strak te vullen. Displays moeten ten alle tijden gevuld zijn dus soms is creativiteit en een speurtocht door het magazijn vereist om dat waar te kunnen maken. Ook leuke en vooral lekkere cadeaus dienen er te staan dus ook daar kun je jezelf helemaal in uit leven. De dag eindigt met het naar binnen halen van de borden en het sluiten van de deuren. Vervolgens doe je de kassa administratie en berg je het geld weer netjes op in de kluis. En nadat je nog even het koffiekopje afgewassen hebt mag je zelf ook naar huis om van een koud drankje te gaan genieten.
Pluspunten
je werkt in de lekkerste winkel van het land
Minpunten
vaak alleen en lange dagen
Gall&gall
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Zoetermeer14 augustus 2017
Altijd met plezier gewerkt en zelfstandig gewerkt en hard voor de zaak en al mijn cursus behaald en sociaalhygiene
Gezellige omgeving, leuke collega's
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Breda5 maart 2017
Ik sta veelal alleen, hierbij open en/of sluit ik regelmatig de winkel. Vanuit Gall&Gall worden diverse cursussen over drank aangeboden welke niet allemaal verplicht, maar over het algemeen wel allemaal interessant zijn.
Collega's zijn erg leuk, als je moet ruilen van dienst is dit vaak geen probleem. Het rooster wordt per 4 weken doorgestuurd aan de hand van je beschikbaarheid.
Management is heel betrokken.
hard werken word op allerlei manieren goed beloond.
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Didam18 september 2016
Soms is het hard werken met maar 1 kassa en heel veel klanten, maar de reacties van klanten zijn 9 van de 10 keer positief en erg leuk. Er komen verschillende mensen de winkel in en ze gaan allemaal tevreden naar huis. Collega's onder elkaar zeer behulpzaam en erg flexibel en een fijn salaris. Kortom, hard werken word op allerlei manieren goed beloond.
Pluspunten
Fijne collega's, prettige werksfeer
je eigen winkeltje met veel vaste klanten
verkoopster slijterij (huidige medewerker) –  Utrecht22 augustus 2016
Het leukste van werken bij Gall en Gall is het werken met de klanten. Tijdens verkoopgesprekken in een korte tijd iemand leren inschatten en het kunnen overdragen van de kennis en ervaringen.
Leuk bedrijf om te werken, er wordt naar je geluisterd en staan open voor initiatieven.
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Delft8 februari 2016
Ik heb erg veel geleerd op het gebied van wijnen, waar komen wijnen vandaan en op welke manier worden bepaalde druifsoorten verwerkt etc. Daarnaast zijn de winkels niet heel groot waardoor je met alle aspecten binnen de winkel te maken krijgt.
bedrijf waar het personeel niet wordt gewaardeerd, alles draait om omzet en alles zoveel mogelijk binnenhalen
VERKOPER (voormalige medewerker) –  Rijswijk, ZH10 augustus 2015
lange werkdagen, je krijgt geen vergoeding voor eten, collega's wel je staat meeste tijd alleen je hebt weinig klanten binding. er wordt heel veel van je verwacht in een kleine tijdsspan.
erg leuk daar was mijn eerste werkgever
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Veenendaal, UT27 juli 2015
Openen en sluiten van de winkel en verkopen van wijn en gedistilleerd,
Ik heb daar heel veel geleerd over wijn ,bier en gedistilleerd,maar ook de wekelijkse administratie heb ik daar geleerd.
Goede directie die je ook wel in het filiaal zag.
Hele leuke collega's gehad.
niets er was daar een goede feedback. het sjouwen van dozen en kratten maar dat hoort erbij.
mensen voorzien van een goed advies.
Pluspunten
veel geproefd en geleerd
Minpunten
soms zwaar werk
Leuk product en fijne omgang met klanten
Medewerkster in de verkoop van drank (huidige medewerker) –  Halsteren, NB12 februari 2015
Dit bedrijf heeft een heel klein team, bestaande uit echtpaar en 1 werkneemster. Sta vaak alleen en mis sfeer in het bedrijf.
Omgang met klanten maakt het daarentegen goed. Fijn om mensen te kunnen adviseren bij hun aankoop. Jammer dat er geen uitbreidingsmogelijkheden zijn.
Eigen baas, goed contact met klanten, mooi werk, kennis vergaren
Verkoopster (voormalige medewerker) –  'tTref Venlo20 juni 2013
Het is prachtig het slijtersvak te leren kennen. Proeven, herkennen van smaken, vertellen over je eigen ervaring, anderen horen vertellen, contact en klantbinding. Advies geven, feedback krijgen. klantgericht bezig te zijn. Winkel te laten stralen.
Pluspunten
extra vergoeding koopzondagen, maaltijdvergoeding, proeverijen, teambilding, uitstapjes
Minpunten
Kan aanpakken zijn, zeker in drukke periodes, maar dan sta je er niet alleen voor

Zie meer reviews over Gall & Gall

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gall & Gall. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Gall & Gall gesorteerd op locatie