Review over G4S van een medewerker

Bekijk alle reviews over G4S

Geen gezellige werkomgeving
Luchthavenbeveiliger (voormalige medewerker) –  Maastricht6 maart 2013
Bij G4S heb ik heel veel geleerd inzake het foulleren en alles wat er- bij komt kijken op de Luchthaven. Alleen jammer dat de leidinggevende niet open stonden voor ideeen, ik en de leidinggevende konnden niet goed samenwerken en hadden andere meningen over het werk. Ik was heel erg gemotiveerd om op de Luchthaven te werken en jammer dat het zo gelopen is.

Heb naar ander werk gezocht omdat er geen prettige werksfeer heerste.
Pluspunten
veel afwisseling in de baan.
Minpunten
zie boven omschreven

Andere reviews over G4S van medewerkers

Hele hoge werkdruk waarbij conflict ontstaat tussen snelheid en veiligheid
Supervisor HBS / Teamleider Visitatie (voormalige medewerker) –  Schiphol29 juli 2019
G4S Aviation Security (Schiphol) kampt met personeelstekorten waardoor, voor het zittend personeel, een ontzettend hoge werkdruk aanwezig is. Schiphol eist snelheid hetgeen conflicteert met de primaire taak: veiligheid.
Door de continuïteit (24/7) ontstaan rare diensten (42 instaptijden) waarbij de CAO Pb niet altijd in overweging wordt genomen. Bij klachten hierover word je al snel neergezet als lastig en vakantie in het hoogseizoen (tijdens schoolvakanties en van eind april t/m september) is vrijwel onmogelijk. Dit is ook het geval tijdens de kerstvakantie). Als leidinggevende dient het bedrijfsbelang boven het personeelsbelang te staan hetgeen weer wrijving oplevert tussen jou en je team. Ook heb je last van lange sta tijden en korte pauzes. Dit gecombineerd met een hele hoge werkdruk maakt het werk steeds onaantrekkelijker
Pluspunten
Minpunten
Geen waardering voor personeel, afreken cultuur
een bedrijf met weinig oog voor het personeel op de vloer
Object Beveiliger (huidige medewerker) –  Ede28 juli 2019
slechte communicatie en management naar het personeel vloer en een planning die alleen maar oog heeft voor het dichten van het rooster zonder daarbij aan het personeel te denken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij G4S. Onze community staat klaar om te antwoorden.