Reviews voor Politieagent (m/v) bij G4S

Bekijk alle 12.928 reviews
Een bedrijf met mogelijkheden
In dit bedrijf kun je je beveiligings skills ontwikkelen zoveel je wilt. Inzet wordt gewaardeerd. Je moet wel bereid zijn 24/7 beschikbaar te zijn maar dan kun je ook veel uren maken. Kortom, een uitdaging die je zeker moet aangaan.

Qua collega's, een variëteit van collega's, alle soorten en maten zeg maar zeer zeker heel collegiaal en onderhoudt je uiteindelijk met velen ook een vriendschappelijke band.

Het moeilijkste van deze baan is dat je niet altijd vrij kunt krijgen wanneer jij dat wilt.

Het mooiste van deze baan is de hectiek en de vele nationaliteiten die je elke dag tegenkomt. Dat is in deze baan uniek en maakt het werken daar een bonus!
Pluspunten
gratis koffie/thee
Minpunten
geen gratis lunches
Positief bedrijf!
Positief bedrijf. Ik had het erg naar mijn zin. Mooie werktijden. Leuke collegas. Goed salaris. Veel verschillende uitdagende werkzaamheden. Elke dag is anders.
werkomgeving
Het is iedere dag een andere dag omdat je iedere dag met andere mensen met verschillende culturen te maken hebt. Het is een gezellige maar soms ook een lastige situatie. Ik heb in de afgelopen 10 jaar dat ik werkzaam ben op schiphol mezelf het meest ontwikkeld in de omgang met mensen. Dit was tevens ook zeer moeilijk om te veranderen aan mezelf.
Werkomgeving zeer variabel
Te beginnen met dagelijkse briefing, info over de vlucht die je gaat doen.
Omgang met heel verschillende passagiers, nerveuze, zieke, vriendelijke, heel onvriendelijke, dronken, je kwam /komt ze in alle soorten tegen.

De samenwerking met je collega"s is belangrijk aangezien je bij verschillende situaties wel samen moet staan.

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel maar daarnaast mag je de veiligheid natuurlijk niet vergeten, want daar sta je als eerste voor.

Ik heb geleerd om te gaan met stressvolle situaties.

Het moeilijkste van dit werk om ondanks tegenwerking en onbegrip van passagiers toch je werk te doen en de regels te handhaven.

Het leukste van dit werk? De verscheidenheid in werk.
Minpunten
betalen voor je koffie
zeer professioneel
deze baan was altijd afwisselend en nooit saai
ik heb geleerd dat het heel erg belangrijk is dat je dit werk heel serieus neemt

de directie was heel professioneel maar moest ook bezuinigen

mijn collega"s waren vaak heel prestatiegericht

het moeilijkst vond ik dat het bij veel mensen van G4S meer om de status ging dan om de veiligheid er was wel sprake van vriendjespolitiek

het leukste was het omgaan met alle mensen op de luchthaven waar je mee te maken krijgt
Pluspunten
professioneel bedrijf
Minpunten
bezuinigingen
Redelijk prettige werksfeer onder een vaste groep collega's
De dag begint met het aflossen van een of twee collega's op een positie waar bagage wordt gescreend. Sommige posities zijn erg saai door weinig aanbod van bagage.
Het leuke aan de baan is dat men redelijk goed betaald wordt. Het mindere aan de baan is dat de 'dagelijkse leiding' er overdreven streng toeziet op de werkwijze van volwassen mensen.
Pluspunten
Korting bij de horeca en winkels op Schiphol plaza
Minpunten
Lange zittijden
dynamische werkomgeving
Mooi bedrijf, dynamisch veel afwisseling en leuke collega's.
Pluspunten
leuk werk
Minpunten
niet te beste communicatie