Reviews voor Brandwacht (m/v) bij G4S

Bekijk alle 13.225 reviews
G4S heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Internationale werkomgeving, geen dag is hetzelfde
G4S is een internationale beveiligingsorganisatie. Met onder andere werkzaamheden in de luchtvaartbeveiliging. Denk daarbij aan het controleren van passagiers en hun bagage. Je komt in aanraking met diverse nationaliteiten en personen. Geen dag is hetzelfde.
leuk werk
je krijgt de ruimte om binnen jou bevoegdheden je eigen invulling aan je werk te geven.
Directie stelt eigen werknemers nooit op 1e plaats.
Jij als brandwacht/heetwerkwacht trekt altijd aan het kortste eindje. Ze zullen je nooit gelijk geven en nooit voor je opkomen! Als je ergens een woordenwisseling hebt gehad of een discussie omdat iemand zijn werk niet goed doet word je gelijk naar een andere locatie gestuurd. Enige pluspunt is dat sommige collega's heel relaxed zijn. De meeste andere mensen hebben zeer weinig tot geen kennis van het vak.
Pluspunten
collega's
Minpunten
Directie
inhoud van werk
ik zit nu bjna 5 jaar in vaste dienst bij G4Sfire & Safety het werk zelf is afwisselend namelijk soms sturen ze ergens anders heen naar een andere fabriek is heel ervaring rijkelijk je leert er andere dingen
de collegas die ik heb ga ik heel goed mee om sommige ook prive de sfeer onderling is redelijk goed. de directie kan i het vaak niet goed vinden ze verwachten dat wij goed werk leveren wat ook gewoonlijk is maar dat mag andersom ook wel als er wat geregeld moet worden duurt het soms te lang voor het daadwerkelijk geregeld is. je bent continue met de veiligheid bezig en soms is dat wel moeilijk want je ben met zoveel dingen tegelijk bezig, het leuke van deze baan is je ontmoet veel mensen en hoe langer je met deze werklui bezig bent ontstaat er een band dat is weer een voordeel van deze baan
Pluspunten
waardering van een heleboel mensen
Minpunten
veel werk uren en te weinig salaris
de opdrachtgevers hebben altijd gelijk en eigen personeel nooit
- De directie en leidingevende heeft niet echt kennis van het
Brandweervak .

- een hoop goeie collega's

- om het werk op een veilige manier uit te laten voeren
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
??????????
brandwacht
Begin de dag met koffie samen met collega's dan iedereen naar zijn werkplek
Heb er leuke collega's gehad was bijna altijd op Vopak Europoort

door omstandigheden ben ik weggegaan
Pluspunten
Minpunten
Met slecht weer buiten staan
Collegaliteit alom
Voor kleding wordt goed gezorgt,gezellige collega's al wordt een grote mate van zelfstandigheid van je verwacht en lang achter elkaar staan zonder aflossing.
Foutieve planning en ad hoc te worden opgeroepen zijn mijn negatieve ervaringen bij G4S
Pluspunten
zelfstandigheid
Minpunten
ad hoc
Bij G4S licht het er aan op welk bedrijf je rond loopt sommige zijn gezellig andere totaal niet
Een typische dag op het werk is je gewoon 8 uur lang vervelen.
Brandwacht is gewoon niks anders als de heledag een beetje andere in de gaten houden.

Je mag geen telefoon bij je hebben geen lees boek helemaal niks.

En als het regent mag je hopen dat ze een tentje voor je neer zetten.

Ik heb dagen mee gemaakt dat ik rond 12 uur naar de zaak reed om droge kleding te halen omdat hun regen kleding niet goed is.

Daar tegen over heb ik voornamelijk op vapok ttr een prima tijd gehad een klein bedrijf waar je iedereen kent.
Minpunten
geen bier op het werk
Stel een vraag over solliciteren of werken bij G4S. Onze community staat klaar om te antwoorden.