Reviews voor G4S in Eindhoven

6 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 13.009 reviews
G4S heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Internationale werkomgeving, geen dag is hetzelfde
Teamleider (huidige medewerker) –  Schiphol10 juli 2018
G4S is een internationale beveiligingsorganisatie. Met onder andere werkzaamheden in de luchtvaartbeveiliging. Denk daarbij aan het controleren van passagiers en hun bagage. Je komt in aanraking met diverse nationaliteiten en personen. Geen dag is hetzelfde.
Goede werkgever
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Eindhoven11 juni 2017
Goede werkgever goede omstandigheden, leuke collegas
Pluspunten
Goede voorwaarden
Minpunten
Rooster
slecht
waardetransport (voormalige medewerker) –  Eindhoven4 mei 2016
G4s begin er niet aan er is geen communicatie
en wordt er slecht behandrld
Pluspunten
Minpunten
je bent gewoon een nummer en stank voor dank
Fijne collega's
beveiliger (huidige medewerker) –  Eindhoven, NB8 december 2015
Door langere tijd onregelmatig werktijden, veel nachten en avonddiensten en weinig vrije weekeinden, gezondheidsklachten gekregen.
hele goede baas
Detentietoezichthouder, Beveiliger (voormalige medewerker) –  eindhoven19 mei 2015
veel mogelijkheden binnen de organisatie en flexibele baas
Pluspunten
bijna alles
Minpunten
bijna geen
leuk gevarieerd werk bij een zeer slechte werkgever
beveiliger (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB13 februari 2014
als je aankomt op Eindhoven Airport om te gaan werken kom je aan op de HDLP (de dienstingang) daar word je ook als personeel gecontroleerd op verboden spullen, dan ga je naar de terminal en daar is de security check. daar ga je aan het werk als fouilleerder, x-ray kijker, uitpakker of als opzetter, je komt veel verschillende mensen tegen en dit is het leuke aan dit werk.

ik heb geleerd om met verschillende soorten mensen om te gaan, ook heb ik geleerd om nog stress bestendiger te worden, het gebruik van X-Ray apparatuur,

de directie heb ik weinig goeds over te zeggen, ze zijn heel erg sterk in het pushen van mensen, de dienst hebbende dienstleiders die hebben zelf der zaken niet op orde en hebben zelf meestal de zaken niet onder controle, de dienstleiders zijn zelf heel onprofessioneel tegenover passagiers en collega's. er worden racistische uitspraken gedaan door dienstleiders. er worden onredelijke/onmogelijke dingen van je verwacht door de directie

de collega's die zijn in het begin heel leuk en aardig zolang je ze niet tegen spreek zijn er meestal geen problemen, je moet ervoor zorgen dat als je op Eindhoven Airport werk geen eigen mening hebt en gewoon doen wat de collega's van je vragen, zolang je dit doet zul je het er prima naar je zin hebben. het jammere vind ik dat je de collega's waar je mee werkt niet kan vertrouwen, ze zullen namelijk alles wat je zegt tegen je gebruiken, als je dingen in vertrouwen tegen andere verteld dan zullen ze dit ook (op een moment dat het hun uit komt) door spelen naar de leidinggevende (dit geld ook voor prive of vertrouwelijke
  meer... dingen die je aan leidinggevende verteld, dit komt dan gewoon op de werkvloer terecht).

het moeilijkste van het werk is het omgaan met de verschillende soorten mensen, en dan bedoel ik zowel de passagiers als de collega's waar je mee werkt.

het leukste aan de baan is het feit dat iedere dag anders is en dat er veel afwisseling is in je werkzaamheden.
Pluspunten
leuke werkzaamheden, elke dag is anders, gevarieerd werk
Minpunten
zeer seksistisch gedrag van zowel leidinggevende en collega's onderling, slechte leidinggevende, slechte planning, achterbakse collega's, racistische uitingen door leiding gevende, onredelijke voorstellen door leiding gevende, geen begrip voor persoonlijke situaties, slechte communicatie tussen werknemer/ werkgever.
fijne werkadressen
Telefoniste/receptioniste (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB3 februari 2014
Openen van het pand en receptie
opstarten telefooncentrale en pc
gasten inschrijven
agenda bijhouden
vergaderzalen reserveren en lunches
slagboom openen
gasten ontvangen en doorverwijzen
telefoon beantwoorden en doorzetten
post en lichte administratieve werkzaamheden

het leukste is het contact met gasten en collega's
minder leuk is lange tijd op dezelfde plek zitten
Pluspunten
afwisseling
Minpunten
soms de communicatie met collega's

Zie meer reviews over G4S

Stel een vraag over solliciteren of werken bij G4S. Onze community staat klaar om te antwoorden.