G-Star Raw C.V.
Lastig om iets te zeggen als je binnenkomt terwijl het bedrijf piekt en vertrekt wanneer het bijna instort. Door mis management en achterdeur politiek was ik er na 5 jaar wel klaar mee, heb er een hele leuke tijd gehad maar was toen het gelieg wel zat. Ik heb er mooie dingen mogen maken en heb geen seconde spijt er gewerkt te hebben. Ik hoop dat dit mooie Nederlandse merk er weer bovenop komt.
Pluspunten
goede lunch en kleedgeld
Minpunten
mis management en achterdeur politiek
De werkzaamheden binnen het bedrijf en het aanwezige atelier zijn erg uitdagend en afwisselend.
Helaas heeft de aanwezige manager heeft geen idee van de kwalificaties en opleiding van het eigen personeel/afdeling, en heeft daar ook verder totaal geen interesse in.

Werknemers moeten op hun tenen lopen, terwijl ze aan hun lot worden overgelaten door het onvermogen van de manager de afdeling te leiden, deze is meer met privé zaken bezig en soms weken tot maanden niet aanwezig.

Er heerst een angstcultuur omdat de manager het geen probleem vindt je telkens met ontslag te bedreigen, wat totaal geen fijne werksfeer oplevert.

Er heest een bedrijfscultuur van vriendjespolitiek, leugens, en een enorm narcistische houding van de manager, dit levert zeer veel stress op de werkvloer.

Regelmatig waren collega's daarom ook in tranen na gesprekken.

Creativiteit of aanbieden van oplossingen tot verbetering wordt totaal niet gewaardeerd. Beloftes die gedaan zijn over bijv. doorgroeimogelijkheden, salarisverhoging en opleiding worden helaas ook niet na gekomen.

De HR afdeling werk daarentegen graag samen met de manager om het je zo onaangenaam mogelijk te maken en je dmv leugens en verwijten weg te pesten.

G-star houd zich al jaren niet aan de geldende CAO, ook afspraken uit contracten komen stelselmatig niet na.

G-star was een enorm leuk bedrijf om voor te werken, maar de laatste jaren met het nieuwe management heb ik de meeste goede en loyale collega's zien vertrekken, omdat ze er niet meer tegen konden ondergewaardeerd te worden.

Het is jammer zo'n mooi bedrijf zo achteruit
 - meer...
Met de nieuwe manager in het Warehouse en het nieuwe beleid en alle bezuinigingen is het bedrijf er niet leuker op geworden. Na 10 jaar leuk gewerkt te hebben is het in de 4 jaar daarna behoorlijk verpest... erg jammer. Nu heb ik ergens anders een top baan.
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden, bedrijf is vastgeroest.
Mi experiencia en G-Star ha sido muy positiva principalmente porque ha sido en Amsterdam, donde tienen los HQ. Por tanto, he sido afortunada no solo de conocerlos por dentro, sino de asistir a cursos de formación, charlas, y vivir realmente la experiencia G-Star por completo y desde dentro.
En la tienda, el ambiente de trabajo era muy bueno y amigable, los compañeros de trabajo ciertamente hacían el día mucho más llevadero y te sentías un poco en familia, lo cual estando en un país extranjero como en mi caso era muy importante.

Además, esta experiencia me ha permitido crecer mucho profesionalmente en un trabajo del que no esperaba mucho en un principio, pero que al final ha sido muy importante para mi desarrollo profesional.
Ik heb hier zelf jarenlang gewerkt ( ruim 18 jaar! ).
Er kloppen veel dingen niet in dit bedrijf, na al die jaren van de ene op de andere dag op straat gezet, en met mij heel veel andere vaste, trouwe, en vooral zeer hardwerkende mensen die samen het bedrijf hebben opgebouwd tot wat het nu is.

Management is om te huilen, moeten mensen ontslaan maar weten niet eens wie je bent omdat ze er zelf net een jaar zitten en doen wat ze opgedragen worden.

Er is maar 1 woord van toepassing hier en dat is respectloos!

Nog maar niet te spreken over vriendjespolitiek, arrogantie, en totaal geen respect voor de medewerkers die hier keihard werken en er niks voor terugkrijgen.
The rules are ridiculous, you are like a slave. You have a few breaks, totally fixed, you can't do a minute longer. You need to ask for permission to go to the toilet! Don't go work in the stores. Also it's a minimum salary.
Pluspunten
Nice colleagues
Minpunten
Slavery, minimum salary
leuke banntje met weinig uren maar voor de rest alles is goed georganizeerd
Pluspunten
gratis koffie en thee
Minpunten
weinig uren
Mooie organisatie om aan de slag te gaan. Open office waarbij iedereen casual rond loopt.Vveel diversiteit.
Pluspunten
Geweldige lunch
Minpunten
tijd is tijd.
Ma première expérience professionnelle et je pense que c'en était une très bonne.

J'ai appris beaucoup avec cette équipe et cette boîte et j'en suis très reconnaissant.
Pluspunten
Ambiance multiculturelle
Goede dynamiek tussen alle collega's. De organisatie en het management is zeer teleurstellend. Er wordt geen leiding gegeven, je wordt aan je lot overgelaten en je wordt niet gestimuleerd om je te ontwikkelen. In de jaren dat ik er heb gewerkt is er geen salarisverhoging geweest of een andere vorm van waardering.
Pluspunten
Korting op geselecteerde G-Star kleding
Minpunten
Geen doorgroei mogelijkheden
Baan van mn dromen, maar in een bedrijf met een te harde werk structuur. Weinig balans in privé en werk. Veel verwachting weinig geven. Maar tijd van mn leven gehad hier en als ik voorheen wellicht meer werkervaring had gehad was de bedrijfs cultuur me wellicht niet zo hard gevallen.
Pluspunten
Gratis lunch, fantastische collega's, fantastisch merk
Minpunten
Harde bedrijfs cultuur
Verkopen en het adviseren van kleding. Het inpakken van onlin pakketten en versturen naar klanten.
Pluspunten
Korting
Minpunten
Minimuumloon
Ik was in deze functie verantwoordelijk voor de uitstraling van de winkel en het aanvullen van de collectie. Wij geven de optimale service aan klanten en helpen hun met alles wat ze nodig hebben betreft maat en kleding keuze.
Pluspunten
Kortingen.
Minpunten
Minimuumloon
+ Bij G-star werk je samen met allemaal gedreven collega's met passie voor het bedrijf
Pluspunten
Lunch
Minpunten
Weinig flexibiliteit
Prettig werkervaring. veel geleerd van e-commerce en de fashion industry.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Het werken bij G-star Raw C.V. heeft voor mij unieke en bijzondere ervaringen opgeleverd. In deze periode heb ik de kans gekregen veel over het ontwerp vak en de denim industrie te leren terwijl ik aan de meest creatieve projecten kon werken met de zeer getalenteerde en gepassioneerde collega's.
Mijn typische werkdag houd in , network management, monitoring en eventueel troubleshooting van netwerk incidenten.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
Slechte werkomgeving, niet leerzaam. Lijkt net slavernij!
Pluspunten
Minpunten
Alles aan G-Star
Hier kun je zelfstandig werken samen met een andere kok.
Alleen was het een de lunch voor bereiding .

wat leuk was is dat je altijd een vegetarisch en niet vega moest koken. Altijd een eigen creatieve lunch samen stellen.
Pluspunten
lekker cratief koken
Minpunten
alleen lunch
Heel leuk en gezellig om bij g star te werken.
Ook zeer accuraat te werk gegaan en weet ook uit ervaring dat zorgvuldigheid van groot belang is.
Pluspunten
gratis thee en coffee
Minpunten
geen bier
Leuk bedrijf! Goede collega's. Goede secundaire arbeidsomstandigheden.