Frion
Het was een erg leuke werk plek waarbij ik veel verschillende locaties heb leren kennen en mijn ervaring als begeleider heb verbeterd
30 jaar gewerkt bij Frion in 5 of 6 verschillende functies.
In alle functies ervaren dat er ruimte en aandacht was voor ontwikkeling, scholing. Door de verandering in functies die ik gehad heb elke keer weer mogelijkheden tot groei ondervonden. Eigenlijk die hele 30 jaar aan Frion een prima werkgever gehad en er met heel veel plezier en voldoening gewerkt.
Pluspunten
Ruimte om invulling te geven aan je functie, geen afrekencultuur, saamhorigheid, teamspirit
Minpunten
Geen, of de te grote ruimte die je kreeg om vorm en inhoud te geven aan de invulling van functie
geleerd om te gaan met agressie, leuke collega's, vertrouwensbanden opbouwen met cliënten met autisme.
Frion is een warme organisatie met passie voor het vak. Een VG-specialist die in ontwikkeling is waar zelfstandigheid en ondernemerschap centraal staan.

De resultaat verantwoordelijke teams staan zelf aan het roer en richten de zorg met de nodige ondersteuning zelf in. Vanuit de ondersteuning is men betrokken bij het helpen van collega's en probeert men de organisatie telkens weer naar een volgend niveau te tillen.

Een fijn bedrijf om te werken waar collega's betrokken zijn met elkaar. Zoals het bedrijf zelf zegt, regio in eigen hand op een frisse en ondernemende wijze!
Ik heb geleerd om klein te kijken en mensen te leren kennen.
Hert moeilijkste van de baan was, om het goede voor de gehandicapte mens te vinden en mijn werk niet mee te nemen naar huis.

Het leukste was de afwisseling die er was in werktijden maar ook in het werk zelf.
Verpleegkundige mbo en hbo zijn hard nodig in de zorg voor verstandelijk gehandicapten maar ervoor betalen ... ho maar. Het is onbegrijpelijk dat ze in deze tak van sport verpleegkundige mbo en hbo in FWG 35/40 zetten terwijl je elders als mbo verpleegkundige in 45 en hbo-v in 50 zit ... Mij niet meer gezien.
Pluspunten
Minpunten
Veel te lage waardering in FWG.
ontzettend slecht, is geen ster waard
ben slecht behandeld

vaste kliek, veel vriendjes politiek
Het leukste van de baan is het werken met mensen, het leren van de mensen iedere dag weer, en het wat kunnen betekenen voor de mensen,
De directie is vaak veranderd in de loop der jaren evenals de naam van de stichting,

Ik heb zeer fijne collega's gehad waar ik erg veel van heb geleerd. We hebben veel geleerd met en van elkaar. Samen hebben we veel gelachen maar ook gehuild. We hebben elkaar veel gestuend op het werk, maar ook prive.

Het moeilijkste van de baan is dat je mensen soms moet los laten omdat men niet begeleid wil worden. Je ziet ze dan afglijden en, door op de achtergrond te blijven, hoop je dat ze alsnog een beroep op je doen als het niet meer wil. Wat ook erg moeilijk is, is wanneer mensen komen te overlijden.

Een dagindeling:

Het naar de client toegaan en ondersteunen in de huishouding, financien, contacten, koken en eten, omgaan met problemen, het nakomen van afspraken, het leren maken van afspraken etc.
Pluspunten
n.v.t
Minpunten
n.v.t.
Met de Dames & Heren een positieve draai geven aan elke dag.
Zowel binnen wonen als de dagbesteding werken we samen naar 100%, met het Team en de Cliënten.

Ik heb geleerd om ook de "kleine dingen" in het leven te waarderen, dat gene wat wij voor "normaal aannemen": een glimlach en of een dag zonder escalaties doorkomen is voldoende!

Werken in een Team maakt het werk leuk, ontspannen een leerzaam. Elkaar feedback geven, elkaar steunen in goede & slechte diensten! Het houd me staande in de Zorg. Elke dag is immers anders, de cliënten houden geen rekening met ons, maar zijn "onze spiegel".
Pluspunten
Prettige CAO
Door de dankbare woorden van de clienten ervaar je dat het werk gewaardeerd wordt. Doordat de clienten direct afhankelijk zijn van je hulp, ervaar dat je echt nodig bent. Het is fijn om anderen te kunnen helpen.
Door de stelwijzigingen in de zorg voert Frion veel organisatorische wijzigingen door, hetgeen veel onrust veroorzaakte.
De doelgroep was voor mij een plezierige uitdaging, waarvoor ik steeds met veel plezier heb gewerkt.

Met de directe collega's was het prettig samenwerken.
Pluspunten
Aantrekkelijke doelgroep
Minpunten
Veel onrust en onduidelijkheid door organisatorische wijzigingen.
Geen dag is het zelfde, dat is het leukste aan deze baan. Je leert veel van en met collega's, de ontspannen sfeer maakt ook dat het werk leuk.
Minpunten
je weet niet waar je een volgende week aan toe bent
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Frion. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7
Reviews over Frion gesorteerd op locatie