Frion Reviews

leerzame en gezellige werkomgeving
woonbegeleider verstandelijk gehandicapten (voormalige medewerker) –  Zwolle28 november 2018
geleerd om te gaan met agressie, leuke collega's, vertrouwensbanden opbouwen met cliënten met autisme.
Goede zelfstandige werkomgeving in ontwikkeling
Medewerker Bedrijfsvoering (huidige medewerker) –  Zwolle4 oktober 2018
Frion is een warme organisatie met passie voor het vak. Een VG-specialist die in ontwikkeling is waar zelfstandigheid en ondernemerschap centraal staan.

De resultaat verantwoordelijke teams staan zelf aan het roer en richten de zorg met de nodige ondersteuning zelf in. Vanuit de ondersteuning is men betrokken bij het helpen van collega's en probeert men de organisatie telkens weer naar een volgend niveau te tillen.

Een fijn bedrijf om te werken waar collega's betrokken zijn met elkaar. Zoals het bedrijf zelf zegt, regio in eigen hand op een frisse en ondernemende wijze!
Veel te lage FWG
Psychiatrisch verpleegkundige (voormalige medewerker) –  ZWOLLE20 januari 2018
Verpleegkundige mbo en hbo zijn hard nodig in de zorg voor verstandelijk gehandicapten maar ervoor betalen ... ho maar. Het is onbegrijpelijk dat ze in deze tak van sport verpleegkundige mbo en hbo in FWG 35/40 zetten terwijl je elders als mbo verpleegkundige in 45 en hbo-v in 50 zit ... Mij niet meer gezien.
Pluspunten
Minpunten
Veel te lage waardering in FWG.
erg slecht kijk naar mijn review
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Zwolle6 september 2017
ontzettend slecht, is geen ster waard
ben slecht behandeld
vaste kliek, veel vriendjes politiek
Ik ben begonnen op de woonvorm en door gegroeid naar het zelfstandig werken op de groep en ambulant.
Ambulant begeleider (voormalige medewerker) –  Zwolle18 januari 2017
Het leukste van de baan is het werken met mensen, het leren van de mensen iedere dag weer, en het wat kunnen betekenen voor de mensen,
De directie is vaak veranderd in de loop der jaren evenals de naam van de stichting,
Ik heb zeer fijne collega's gehad waar ik erg veel van heb geleerd. We hebben veel geleerd met en van elkaar. Samen hebben we veel gelachen maar ook gehuild. We hebben elkaar veel gestuend op het werk, maar ook prive.
Het moeilijkste van de baan is dat je mensen soms moet los laten omdat men niet begeleid wil worden. Je ziet ze dan afglijden en, door op de achtergrond te blijven, hoop je dat ze alsnog een beroep op je doen als het niet meer wil. Wat ook erg moeilijk is, is wanneer mensen komen te overlijden.

Een dagindeling:
Het naar de client toegaan en ondersteunen in de huishouding, financien, contacten, koken en eten, omgaan met problemen, het nakomen van afspraken, het leren maken van afspraken etc.
Pluspunten
n.v.t
Minpunten
n.v.t.
Groeiende stichting.
Begeleidster Bijzondere Zorggroep (voormalige medewerker) –  Zwolle, OV27 januari 2016
Met de Dames & Heren een positieve draai geven aan elke dag.
Zowel binnen wonen als de dagbesteding werken we samen naar 100%, met het Team en de Cliënten.

Ik heb geleerd om ook de "kleine dingen" in het leven te waarderen, dat gene wat wij voor "normaal aannemen": een glimlach en of een dag zonder escalaties doorkomen is voldoende!

Werken in een Team maakt het werk leuk, ontspannen een leerzaam. Elkaar feedback geven, elkaar steunen in goede & slechte diensten! Het houd me staande in de Zorg. Elke dag is immers anders, de cliënten houden geen rekening met ons, maar zijn "onze spiegel".
Pluspunten
Prettige CAO
Goede zorg voor elke client
Woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Zwolle, OV23 februari 2015
Door de dankbare woorden van de clienten ervaar je dat het werk gewaardeerd wordt. Doordat de clienten direct afhankelijk zijn van je hulp, ervaar dat je echt nodig bent. Het is fijn om anderen te kunnen helpen.
Een boeiende organisatie met een interessante doelgroep
Activiteitenbegeleider (voormalige medewerker) –  Zwolle18 januari 2015
Door de stelwijzigingen in de zorg voert Frion veel organisatorische wijzigingen door, hetgeen veel onrust veroorzaakte.
De doelgroep was voor mij een plezierige uitdaging, waarvoor ik steeds met veel plezier heb gewerkt.
Met de directe collega's was het prettig samenwerken.
Pluspunten
Aantrekkelijke doelgroep
Minpunten
Veel onrust en onduidelijkheid door organisatorische wijzigingen.
gezellige werkomgeving
Flexpool (huidige medewerker) –  Zwolle, OV13 februari 2014
Geen dag is het zelfde, dat is het leukste aan deze baan. Je leert veel van en met collega's, de ontspannen sfeer maakt ook dat het werk leuk.
Minpunten
je weet niet waar je een volgende week aan toe bent

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Frion. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Frion gesorteerd op locatie