FrieslandCampina Reviews

141 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 224 reviews
Mooi bedrijf
Stagair trainingscoördinator (voormalige medewerker) –  Breda8 oktober 2018
Hart voor de boeren en een mooie visie. Maatschappelijk verantwoord ondernemen zit bij hun wel goed.
Goed Bedrijf om voor te werken
EPC Manager (voormalige medewerker) –  Amersfoort28 september 2018
FrieslandCampina is een veelzijdig en groeiend Bedrijf met doorgroeimogelijkheden.
Eerste aanspreekpunt voor de gasten.
Receptioniste (huidige medewerker) –  Amersfoort21 september 2018
Met veel plezier ben ik het eerste aanspreek punt van de gasten. Van begroeting tot vertrek geef ik het beste van mijzelf door open, vriendelijk en gepaste aandacht te schenken. Dit doe ik door in te spelen op de wens van de gast tijdens het wachten. Heeft de bezoeker behoefte aan een kop koffie of een flesje water, weet hij of zij waar de toiletten zijn. Tevens kom ik de gast tegemoet door treintijden naar Schiphol uit te zoeken, door het reserveren van een taxi, of een route beschrijving te geven. Naast deze werkzaamheden zijn er nog kantoor diensten die voornamelijk bestaan uit het beantwoorden van inkomende telefoon en mail wat mij tot een bekwaam telefoniste heeft gemaakt.
Klein laboratorium
Stagiair en vakantiemedewerkster (voormalige medewerker) –  Lochem18 september 2018
Klein laboratorium waar de meeste onderzoeken worden doorgestuurd naar een centraal laboratorium
Stage
Stage (voormalige medewerker) –  Wageningen13 september 2018
Mijn stage bij FrieslandCampina was een interessante en leuke periode.
Vele tools aangereikt gekregen, veel geleerd en onder een fijne sfeer
WCOM teamlid (huidige medewerker) –  Bedum27 augustus 2018
Tijdens het project is er zeer productief gewerkt. Vooral doordat, wanneer er tegenslagen waren, er gevraagd werd wat er voor nodig was om verder te komen in plaats van wat er nu fout ging. Hierdoor heb ik het werk als zeer prettig ervaren.
Afwisselend druke baan
Allround Operator en plv ploegchef (huidige medewerker) –  Wolvega15 augustus 2018
Bij Frieslandcampina werk je in de 3 ploegen, met fijne collega's
het moeilijkste van de baan is dat het enorm hectisch is er staan 20 lijnen elk bestaand uit 10 machine's.
per ploeg werken er boven de 90 man en dus dat bied voldoende uitdaging, schakelen tussen magement de td en de kwaliteits afdeling

Het mooiste van de baan is problemen oplossen die een ander niet heeft gezien of herkent.
Pluspunten
veel variatie, de kans om zelfstandig te werken
Minpunten
erg platte organisatie weinig doorgroei mogelijkheden
niet echt een bedrijf waar je in verder kan groeien
Microbiologisch analist (voormalige medewerker) –  Lochem14 augustus 2018
ben niet heel tevreden over het bedrijf.wel goede arbeidsvoorwaarden
Pluspunten
werktijden
Minpunten
werktijden
Drukke productieve sfeer
Procesoperator (voormalige medewerker) –  Den Bosch9 juni 2018
leuke afwisselende baan waar geen dag hetzelfde is.
de ene dag ben je met preventief onderhoud bezig, en op een ander moment ben je bezig met het oplossen van storingen of je helpt derden met grote klussen.
Beloven van alles maar eindstand komen ze het niet na,doorgroeimogelijkheden zijn er niet ondanks dat je het laat zien en zelfs overwerkt en altijd beschikbaar bent in het geval van nood, komen altijd in drukke periodes mensen tekort omdat ze je vaste aanstelling wordt beloofd maar eindstand kun je na 5 jaar via de achterdeur uit tenminste in Denbosch dan he,
Pluspunten
Veiligheid, goede arbeidsvoorwaarden, collegiaal, behulpzaam
Minpunten
geen zekerheid voor lange termijn, afspraken niet nakomen
wel leuk maar het management was niet zo denderend
machine operator (voormalige medewerker) –  Rotterdam22 mei 2018
vriendjes cultuur... hele leuke mensen op de werkvloer maar het management was niet zo denderend....
Pluspunten
hele leuke collega's op de werkvloer
Minpunten
management
zeer gezellig bedrijf goede werksfeer
Productiemedewerker/Heftruckchauffeur (voormalige medewerker) –  Wolvega30 april 2018
Ik heb daar met plezier gewerkt . De veiligheid eisen die daar worden gehanteerd spreken mij zeer goed aan. het werk was afwisselend en altijd prettig te doen> ik heb daar in verschillende ploegen gewerkt en nooit problemen gehad binnen de ploeg.We draaide daar 3 ploegen dienst en vond dat niet erg. Management heeft een luisterend oor voor de mensen die er werken. er waren voor mij eigenlijk geen moeilijke werkzaamheden binnen Friesland Campina. En het leukste van het werk was dat er veel afwisseling zat in het werk.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
zijn er eigenlijk niet.
Zeer goed bedrijf om voor te werken
Business development manager (voormalige medewerker) –  Amersfoort30 april 2018
Internationaal maar toch nederlands. Goede work life balance
Zeer goed bedrijf om voor te werken
Marketing Communications Specialist (voormalige medewerker) –  Amersfoort30 april 2018
Prettige werkomgeving. Nederlands maar toch steeds internationaler. Goede values. Goede work life balance
Goede sfeer, collega's zijn makkelijk aan te spreken
QA/QC assistent (voormalige medewerker) –  Limmen25 april 2018
Heb hier met plezier gewerkt voor twee en een half jaar, helaas sloot de fabriek. Tijdens mijn periode heb ik samen gewerkt met vele verschillende afdelingen (: productie, expeditie, lab, management, front office en back office). Mijn ervaring was dat iedereen altijd erg goed aan te spreken was, zowel in de fabriek, als op het kantoor of het management.
Pluspunten
Open karakter
zeer prettige werkomgeving
Verpakkingsoperator (voormalige medewerker) –  Beilen16 april 2018
ondanks vrij korte periode een goed en prettig omgang met collega's opgebouwd
Leuk bedrijf en goede werksfeer
Productiemedewerkster (huidige medewerker) –  Wolvega12 april 2018
Leuke bedrijf voor om te beginnen met werken maar zou er niet altijd willen werken
Een goede maar uitdagende werkomgeving
Customer Service Team Leader, Butter & Milkpowder (voormalige medewerker) –  Amersfoort26 februari 2018
Een fantastisch bedrijf om voor te werken! Er zijn ontzettend veel projecten en activiteiten om te ondernemen, en je zult je geen dag vervelen. De doelstellingen over de gehele onderneming zijn helder, en je werkt voor de Melk-leveranciers, niet voor een partij anonieme aandeelhouders. De contacten over de gehele supply chain geven energie, en de klanten (zowel B2B als B2C) hebben een zeer goede samenwerking met FrieslandCampina.
Als uitdaging zijn er wel recente organisatorische wijzigingen, waar je mee om moet kunnen gaan. Daarnaast is er veel tijd nodig voor het uitvoeren van een job; ook soms buiten werkuren bereikbaar zijn voor spoedgevallen.Je zult flexibel moeten zijn in de uren die je werkt; dit wordt ook beloond door flexibiliteit van de organisatie over het opnemen van de (zeer uitgebreide) ADV regeling, de werktijden, en de vakantiedagen.
Het management is vooral heel druk bezig met strategie en soms wat minder zichtbaar. Beslissingen duren soms lang om genomen te worden. Het management heeft het beste voor met de medewerkers en met het bedrijf. De doorgroeimogelijkheden zijn goed (zowel verticaal als diagonaal als horizontaal) Het proces voor doorgroeien duurt echter lang, en daar kan het bedrijf nog iets verbeteren.
Pluspunten
Marktleider, goede sfeer, uitdagingen genoeg, locatie
Minpunten
Beslissingen duren lang, veel wijzigingen organisatiestructuur
Gemoedelijke werksfeer.
Allround operator (huidige medewerker) –  Stockholms Län15 december 2017
Op zich een prettige werkomgeving met redelijk veel vrijheid.
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
Geen duidelijk beleid wat betreft veiligheid.
Hectische werksfeer met leuke collegas
Expeditiemedewerker (huidige medewerker) –  Rijkevoort7 december 2017
Doordat de fabriek gaat sluiten is er een hectische werksfeer. Ik doe meer werkzaamheden dan dat op mijn contract staat.
gewoon
Heftruckchauffeur (voormalige medewerker) –  Marum4 december 2017
in marum is het altijd gezellig met fijne collega's maar in gerkeklooster is het wat minder je moet vaak alleen werken .
Pluspunten
veel fruit
Minpunten
geen eigen schoen en laars

Stel een vraag over solliciteren of werken bij FrieslandCampina. Onze community staat klaar om te antwoorden.