Franciscus Gasthuis & Vlietland

Franciscus Gasthuis & Vlietland Reviews

De mogelijkheid gekregen om binnen het bedrijf door te groeien. Erg vriendelijke organisatie voor zowel patiënt als werknemer. Prettig bedrijf.
Ik heb er op zich fijn gewerkt, maar er zijn mensen die het je vreselijk moeilijk maken. Geen open communicatie. Weinig begrip als je een starter bent. Ik had er op zich graag willen blijven werken.
Verschilt per afdeling en manager waar je komt. algemeen genomen een prettige werksfeer.
Werken bij Franciscus is werken bij een ambitieus, gastvrij topziekenhuis. Er wordt veel aandacht besteed aan ontwikkeling en loopbaan van medewerkers.
Een zeer goed ziekenhuis waar laagdrempelig overleg met supervisoren mogelijk is en daardoor optimale mogelijkheden tot ontwikkeling
Werken bij Franciscus Gasthuis & Vlietland betekent een dynamische werkomgeving waar ontwikkeling voor de medewerker continue de aandacht heeft. Wanneer je ambities hebt dan zorgt de organisatie samen met de medewerker ervoor dat je deze ook kunt waarmaken.
Fijne werkgever met oog voor de medewerkers. Ruimte voor ontwikkeling, uitdaging en persoonlijke aandacht. Tevens goede faciliteiten voor het personeel.