Fontys Reviews

34 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 35 reviews
Politiek correcte medewerkers. Medewerkers die zich met dingen bemoeien die hun niet aangaan.
Baliemedewerker (voormalige medewerker) –  Venlo12 januari 2020
Er heerst binnen Fontys een enorme politieke correctheid. Over het algemeen hebben medewerkers een behoorlijk linkse opvatting in alles.

Er werken medewerkers die zichzelf taken geven die niks met hun functie te maken hebben zoals het "managen" van anderen (vaak niet op al te respectvolle of tactische wijze). Sommige mensen doen bijna niks op een dag en sommige mensen moeten veel meer doen, ook taken die niet bij hun functie horen.
Fijne werkplek.
Medewerker Studenten Service Center (huidige medewerker) –  Venlo13 november 2019
Fijne werkplek, sociaal, soms zelfs te sociaal. Goede beloning en doorgroei mogelijkheden. Platte organisatie. Iedereen mag meedoen.
dynamische organisatie
docent-onderzoeker-examinator/assessor-supervisor- (huidige medewerker) –  Eindhoven23 september 2019
Fontys breed is een geweldige dynamische organisatie met interessante mogelijkheden om over de grenzen heen te kijken.
Prima werkgever
Roostermaker (huidige medewerker) –  Eindhoven4 augustus 2019
Balans werk / privé is prima, heel goed te combineren
Produktive Hochschule
Externer Prüfer, Mentor (huidige medewerker) –  Gemeente Venlo5 juli 2019
Die Hochschule bietet nicht nur familiäre und übersichtliche Strukturen, sondern ebenso eine internationale und praxisorientierte Ausrichtung. Die Zeit an der Hochschule habe ich als Student sehr genossen, nun arbeite ich als externer Prüfer in der Einrichtung.
Pluspunten
Familiäre Athmosphäre
Minpunten
Studiengebühren für nicht NL-Studenten hoch
nice job being teamleader cleaning group
Meewerkend Voorman ICS (voormalige medewerker) –  Eindhoven10 mei 2019
Nice job, Here als the required quantity of labor hours in comparisson to the salary was not good, bad even.
ICS, the cleaning company I worked for did not satisfy me nor did My work make ICS happy enough or the School itsself either
Verantwoordelijkheid, persoonlijke ontwikkeling en bijdragen aan de toekomst
Internationale coördinator (huidige medewerker) –  Tilburg22 maart 2019
In het hoger onderwijs lever je een bijdrage aan de toekomst door de leiders van de toekomst te vormen. Er wel veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en je krijgt als werknemer veel verantwoordelijkheid en keuze ruimte.
Pluspunten
Een bijdrage leveren aan de toekomst
Minpunten
Fontys is op dit moment sterk in ontwikkeling, deze ontwikkelingen geven soms spanningen op de werkvloer.
Afhankelijk van het instituut een geweldige werkgever
Adviseur Marketing en Communicatie (huidige medewerker) –  Eindhoven26 september 2018
Een plek waar je door kunt groeien en talenten kunt ontwikkelen en goede arbeidsvoorwaarden. De cultuur binnen de instituten verschilt wel heel erg. Afhankelijk van de kunde van het management is Fontys een goede of minder goede werkgever.
Pluspunten
veel doorgroei en ontwikkel mogelijkheden
Fris, innovatief en sociaal
ICT Specialist (huidige medewerker) –  Eindhoven21 augustus 2018
Een leuke variërende groep van jong en oud waarbij we kennis op een leuke manier kunnen samen voegen, ontwikkelen en kunnen doceren om anderen verder te krijgen in een wereld die steeds meer ICT met zich mee brengt.
Pluspunten
Innovatie, mogelijkheden op gebied van kennis op doen
Minpunten
Voor mij helaas nog te weinig dagen
Docent aan een internationale school is boeiend. Organisatie is rommelig
Docent Business Research. (huidige medewerker) –  Eindhoven23 mei 2018
Lesgeven en coaching in marketing /business research aan studenten uit ruim 40 landen is leuk en leerzaam. En veeleisend en daarin schiet de ondersteuning vanuit school flink tekort.
Pluspunten
Boeiend om met studenten uit ruim 40 landen te werken
Minpunten
Organisatie en ondersteuning voor docenten zijn rommelig
Productieve en gezellige werksfeer
Stagiair (voormalige medewerker) –  Venlo21 mei 2018
Fontys gaf je ruimte en kansen om te groeien. De begeleiders gaven goede feedback.
Fijne collega’s
Parttime docent (voormalige medewerker) –  Tilburg16 april 2018
Vaak moest er op het laatste moment ineens een andere module gegeven worden , waardoor er nauwelijks tijd was voor een fatsoenlijke voorbereiding
Pluspunten
Goede collega’s
Minpunten
Veel wisselen van modules
Alle ruimte en vertrouwen voor medewerkers
Docent en Teamleider ICT Media Design, (huidige medewerker) –  Eindhoven11 maart 2018
Ik werk al 18 jaar bij Fontys en ervaar zelf veel ontwikkel-en experimenteerruimte. De 300 collega's in mijn instituut zijn ook erg tevreden en met veel energie en trots werken we aan innovatief ICT-onderwijs. Eenmaal vanuit het bedrijfsleven in het hoger onderwijs aangekomen wil de hoog opgeleide ICT-er niet meer weg. Collegiale sfeer, ruime scholingsmogelijkheden, betekenisvol werk met jonge mensen, redelijk tot goede betaling, flexibele werktijden en samenwerking leiden tot heel veel werkplezier.
Pluspunten
Ontwikkelingsmogelijkheden, betekenisvol werken met jongeren, teamwork
Goede werksfeer
Freelance tutor (voormalige medewerker) –  Tilburg15 juni 2017
Goede werksfeer onder collega's en belang van de student en kwaliteit van het onderwijs staan hoog in het vaandel.
Goede sfeer onderling, slecht leiderschap
Communicatiemedewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg25 augustus 2016
In mijn periode was er net een slechte directeur aangesteld die niet luisterde naar de werkvloer en er teveel weg legde, niet luisterde naar wat men nodig had en blind staarde op de mening van zijn tienerdochter.

Het leukst vond ik de diversiteit, het ruimte bieden aan creativiteit.
Het minst de werkdruk van het laatste jaar en daardoor het gemis aan verbreding van mijn kennis. Ook de bureaucratie vond ik lastig dat je niet snel kon schakelen maar alles over diverse schijven moest.
Pluspunten
sfeer, onkosten vergoeding, ruimte voor ontwikkeling
Minpunten
bureaucratie
good
Mechatronics engineering (voormalige medewerker) –  Eindhoven20 mei 2016
fontys is such a good experience , it teach you very well . I would recommend you to study at fontys .
Iets heel anders
Medewerker Bedrijfsvoering TNW (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB18 januari 2016
Al geruime tijd thuiszittend heb ik een uitnodiging gekregen om te surveilleren bij toetsen. Omdat men mij een kans wilde geven heb ik gesolliciteerd op de functie van medewerker.
Ik was niet thuis in de werkomstandigheden en vaardigheden nodig voor deze functie. Dat allemaal onder de knie krijgen heeft me meer energie gekost dan het opleverde. Ik heb dan ook vrede met het niet verlengen van mij jaarcontract.
Mijn voorkeur gaat uit naar faciliteren en uitnodigen en niet naar (achteraf) administreren.

Mijn dank voor de geboden kans is groot.
no go fontys
Lecturer in Marketing (voormalige medewerker) –  eindhoven16 januari 2016
I can totally recommend it the people there are so sweet and professional. it is a warm bath and they become your family away from home .
Leuke werkzaamheden en fijne werkomgeving
Verzuimprocesbegeleidster (voormalige medewerker) –  Eindhoven4 januari 2016
Tijdens mijn tijd bij Fontys heb ik veel geleerd over P&O en specifiek over verzuim en re-integratie.
Big educational organization, with many different insights
Student assistant German (voormalige medewerker) –  Tilburg, the Netherlands5 januari 2015
There were many things to take care off, which made the work nice and diverse. It was great to see progress, and to receive the compliments for hard work.
Pluspunten
Developing, collaboration, respect, international
Minpunten
No great wages, high bureaucracy

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fontys. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Fontys gesorteerd op locatie