Flexspecialisten

Flexspecialisten Reviews

Professioneel en leuk bedrijf. Gedreven collega's, gedreven
Dagelijks veel schakelen tussen flexwerkers, klanten en eigen collega's. Kortom heel veelzijdig en met veel eigen inbreng. Diversiteit zit hem ook in de vele nationaliteiten waarmee je aan het werk bent, waardoor je veel Engels spreekt. Kortom een leuke baan die geen enkele dag hetzelfde is en dus veel uitdagingen biedt.
Pluspunten
goed arbeidsvoorwardenpakket, met o.a. bedrijfsfitness
Een resultaatgericht bedrijf. Informele werksfeer.
Volop mogelijkheden om je te ontwikkelen, fijne informele contacten door de gehele organisatie. Kan weinig negatiefs zeggen over de 2 gewerkte dienstjaren.
Binnengekomen en heel snel weer vertrokken. Vanuit mijn vakgebied heb ik geleerd wat degelijk personeelsbeleid in moet houden. Zij voldoen in geen enkel geval daaraan. Conservatief beleid en weinig aandacht voor haar personeel. Ook de uitzendkrachten (meestal uit het Oostblok) worden als vuil behandelt binnen deze organisatie. Daar kon ik niet langer achter staan. Na je ontslag wordt het je niet makkelijk gemaakt.
Voor stage heb je er vrij weinig aan. Weinig contact met mensen, of het nou je begeleider is of een collega, niet veel taken, lange dagen zonder afwisselend werk.
Tijdens de maanden dat ik hier heb gewerkt zijn de pezen in mijn handen en ellebogen geïrriteerd geraakt en hier heb ik nu nog last van. Mijn rug was altijd wel gevoelig maar sinds deze periode heb ik vaak last van mijn rug. Continu zwaar tillen is niet meer mogelijk.
Pluspunten
Gratis thee en koffie.
Minpunten
Koud, hoge werkdruk door targets, zwaar (bananen en aardappels etc), gesprekken in de pauze die alleen over voetbal vrouwen en auto's gaan.
Work as a order picker Collect items in freezer and placing them in the correct box or load container for the order packers. Many hours of work in flexible time.
Bij Flexspecialisten heerst een angstcultuur en is er een hoge mate van herarchie zichtbaar. Er is een hoog verloop en dit is toe te wijzen aan de harde resultaatgerichte aansturing van bovenaf. De sfeer bij het personeel onderling is goed, maar er wordt veel geklaagd over niet nagekomen afspraken en doorgroeimogelijkheden. Arbeidsvoorwaarden zijn prima en marktconform. Let wel op als je wil bijleren. Deze kosten zijn bijna volledig voor eigen rekening, ook met items in bruikleen moet je oppassen, bij de minste of geringste schade of oneffenheid worden deze kosten op jou verhaald.
Pluspunten
Goede sfeer intern, arbeidsvoorwaarden zijn oké, uitbetaling klopt nagenoeg altijd.
Minpunten
Hoge werkdruk, harde aansturing, sombere werkplek en geen doorgroeimogelijkheden.
Nadat ik in 2015 mijn stage in het kader van de opleiding directiesecretaresse niveau 4 had afgerond bij Flexspecialisten, ben ik werkzaam geweest als backofficemedewerker en als recruitment support medewerker (tot en met juni 2017). Deze twee functies hebben ervoor gezorgd dat ik zowel op persoonlijk- als op professioneel vlak ben gegroeid. Als je laat zien dat je graag wilt, dan zijn zij absoluut bereid om met je mee te denken! Toen ik besloot een hbo-deeltijd opleiding te gaan volgen kon ik parttime gaan werken waardoor ik werk en school perfect kon combineren. De praktijkervaring die ik opdeed tijdens mijn werkzaamheden bij Flexspecialisten, kon ik op die manier direct koppelen aan de theoretische kennis! Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Flexspecialisten, typerend voor deze organisatie zijn wat mij betreft de leuke collega's en de dynamiek! Er heerst een fijne en zeer open bedrijfscultuur waarin iedereen zichzelf kan/mag zijn. Tijdens mijn periode bij Flexspecialisten heb ik veel geleerd en ben ik betrokken geweest bij een aantal leuke projecten.
Pluspunten
bedrijfscultuur, dynamisch, branche
T was een hele kille bedoeling op kantoor bij Flex Specialisten en als nieuweling heb je het daar echt heel moeilijk om te aarden.
Het is een leuke baan maar machines draaien zeer snel op de productielijn.
Pluspunten
gratis thee koffie koud water en gratis fruit
Minpunten
collegas waren soms pestend naar mij toe werd niks aan gedaan
Alles goed. Directie goed, collega;s goed. Goed geld. Altijd veel werk :)
op het werk staan ze er voor open om me veel te leren, als ik vragen heb dan staan ze er voor open, een hele gezellige sfeer,
Bekijk meer reviews over Flexspecialisten