FlevoDirect Reviews

Baan via FlevoDirect gevonden als commercieel medewerker binnendienst
Commercieel medewerker binnendienst (huidige medewerker) –  Lelystad11 juni 2018
Wat een geweldige ervaring. Bij binnenkomst bij FlevoDirect voel je, je meteen welkom. Je wordt met open armen ontvangen. Een lekker kopje koffie en iedereen neemt de tijd voor je. Er wordt echt naar je geluisterd. Een welkome en aangename ervaring in uitzendland. Ik kan een bezoek aan FlevoDirect aan iedereen aanbevelen.
Pluspunten
lekkere koffie!
Minpunten
Productiewerk
Productiemedewerker (huidige medewerker) –  Zeewolde8 juni 2018
Binnen een paar dagen een baan als productiemedewerker. Ik ben tevreden over flevodirect en mijn baan.
Pluspunten
snel werk
Mijn baan gevonden via FlevoDirect
Financieel administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Zeewolde8 juni 2018
Een uitzendbureau wat oprecht betrokken is! Via FlevoDirect heb ik een leuke baan gevonden in de financi√ęle administratie waar ik uiteindelijk in dienst ben getreden. Altijd fijne contacten met alle werknemers en mijn verjaardag werd nooit vergeten! :-)
Het gezelligste van Nederland!
Medewerker training Support bij Global Training (huidige medewerker) –  Nijkerk19 februari 2016
Al ruim 2 jaar wordt ik via Flevodirect uitgezonden bij Mercedes-Benz. Flevodirect is echt oprecht ge√Įnteresseerd in mensen! De afgelopen jaren zijn voor mij niet makkelijk geweest en dat werd snel gezien. Ze belde of mailde me meerdere malen per week, gaven me goede adviezen en stonden en hebben echt voor me klaar gestaan. Ze maken altijd tijd voor je en dat is zeer prettig werken met Flevodirect. Echt een hele fijne organisatie!
Pluspunten
Oprecht ge√Įnteresseerd in mensen!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij FlevoDirect. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over FlevoDirect gesorteerd op locatie