FlevoDirect Reviews

Ik ben heel te vrede
Uitzendkracht (voormalige medewerker) –  Lelystad7 oktober 2019
Ik ben super te vrede over flevodirect je word super goed geholpen, mij hebben ze geholpen aan een hele goede leuke baan. Eet is ruimte voor vragen en hulp alles is overzichtelijk en duidelijk. De uitbetaling verloopt zonder problemen en klopte altijd. Ik kan nergens over klagen
11 oktober 2019

Hey, wat een mooie review! Fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag.

Gewoon TOP!!!!
nvt (huidige medewerker) –  Zeewolde1 oktober 2019
Vanaf het moment dat ik binnenliep tot het moment dat mijn ( inmiddels ) huidige werkgever in goed overleg met Flevodirect besloten dat ik direct in dienst kon treden bij de werkgever
Dit is vlekkeloos verlopen en inmiddels heb ik na een goede proeftijd een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd gekregen.
Zeer net bedrijf super
Monteur technische dienst (voormalige medewerker) –  Zeewolde26 september 2019
Zeer net bedrijf goede communicatie.
Vragen snel beantwoord.
Aanrader. Gaan opzoek naar baan die binnen je eisen en kunnen liggen
27 september 2019

Hoi! Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen met FlevoDirect. Fijn dat we je kunnen helpen aan een baan waar je op je plek zit!

Top bedrijf om voor te werken met veel mogelijkheden voor eigen inbreng
Productie medewerker (huidige medewerker) –  Zeewolde25 september 2019
Al meer dan 3 jaar werk ik voor Flevodirect. Contact met het bedrijf aangaande roosters maar ook de financiën zijn goed geregeld. Er wordt goed naar mijn voorkeur geluisterd als het gaat om werkplek, maar ook over de werktijden.
27 september 2019

Hoi! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over je werkzaamheden via FlevoDirect. Laten we deze samenwerking nog maar vele jaren voortzetten!

Vriendelijk
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Lelystad25 september 2019
Ze zijn heel vriendelijk en denken met je mee. Heel behulpzaam.
26 september 2019

Hoi! Wat een leuke review om te lezen! Dit horen wij uiteraard graag. Hopelijk kunnen we deze fijne samenwerking nog lang voort zetten!

Gezellige kantine met pooltafel en bar
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Zeewolde25 september 2019
Goed bedrijf met gezellige collega's en een goede bedrijfssfeer.
27 september 2019

Heey! allereerst: wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, super bedankt!
Fijn om te horen dat de bedrijfssfeer als goed ervaart. Mocht er toch iets zijn, dan weet je ons te vinden!

Vriendelijk personeel, snel passend werk gevonden
Uitzendkracht (huidige medewerker) –  Lelystad25 september 2019
Prima ervaring met Flevodirect. Ik werk nu ongeveer 4 maanden via dit uitzendbureau. Ze hebben mij snel aan werk geholpen bij een passend bedrijf en ze denken met je mee. Vriendelijke intercedenten...
Pluspunten
Snel een baan in de regio
Minpunten
Nog geen verbeterde arbeidsvoorwaarden
26 september 2019

Hey! Wat een leuke en positieve referentie. Fijn dat wij je snel hebben kunnen helpen en dat je goed op je plek zit. Keep up the good work!
Mochten wij met je mee kunnen denken omtrent de arbeidsvoorwaarden, dan horen wij het graag. Je kunt ons altijd even bellen op 0320-748800. Veel succes en plezier verder!

Ik vond dat ze op het kantoor je graag hielpen
Werknemer (huidige medewerker) –  Lelystad25 september 2019
Ik heb een positieve werkervaring bij FlevoDirect omdat ik meerdere baantjes heb gehad van het bureau en ze wel hun best hebben gedaan om iets te zoeken voor mij dat ook bij Mn interesses paste.
Pluspunten
Elke week betaald
Minpunten
Niet altijd genoeg info over werktijden
26 september 2019

Hoi, dank je wel voor je positieve review! Fijn dat je verschillende projecten met plezier bij ons hebt gewerkt en dat je de werkzaamheden goed bij jezelf vond passen.
Jammer dat er soms wat onduidelijkheid was omtrent de werktijden. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren!

Positieve ervaring flevodirect
Machine operator (huidige medewerker) –  Lelystad24 september 2019
Ik ben zeer tevreden over flevodirect.
De omgang met medewerkers en afhandeling van alles verloopt prima.
Je krijgt altijd iemand aan de lijn en word altijd goed geholpen.
En de afspraken die je maakt met de medewerkers van flevodirect worden altijd nagekomen.
Een hele fijne werkgever om mee samen te werken.
26 september 2019

Hey, dank je wel voor je positieve review! Tof om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Dat zijn wij natuurlijk ook over jou! Ga zo door en kom gezellig een keer langs voor een kopje koffie of thee.

geen prettige werkgever
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Lelystad12 augustus 2019
hou ik liever voor mezelf , ik heb er geen positieve ervaring mee
Pluspunten
Minpunten
alles
16 augustus 2019

Hoi, wat vervelend dat je zo'n negatief gevoel hebt overgehouden. We willen er álles aan doen om je ervaring bij FlevoDirect om te zetten naar een positief gevoel. We vinden het erg belangrijk daar tijd voor te maken.
Neem contact met ons op op telefoonnummer: 0320 - 748800 of stuur ons een e-mail: lelystad@flevodirect.nl. We zien je reactie graag tegemoet!

Flevodirect
ICT medewerker (voormalige medewerker) –  Nijkerk10 juli 2018
Half jaartje voor Flevodirect gewerk, ze helpen graag en ze zijn altijd vriendelijk! Flevodirect helpt direct 👍
Pluspunten
Vriendelijk
Minpunten
Nvt
Baan via FlevoDirect gevonden als commercieel medewerker binnendienst
Commercieel medewerker binnendienst (huidige medewerker) –  Lelystad11 juni 2018
Wat een geweldige ervaring. Bij binnenkomst bij FlevoDirect voel je, je meteen welkom. Je wordt met open armen ontvangen. Een lekker kopje koffie en iedereen neemt de tijd voor je. Er wordt echt naar je geluisterd. Een welkome en aangename ervaring in uitzendland. Ik kan een bezoek aan FlevoDirect aan iedereen aanbevelen.
Pluspunten
lekkere koffie!
Productiewerk
Productiemedewerker (huidige medewerker) –  Zeewolde8 juni 2018
Binnen een paar dagen een baan als productiemedewerker. Ik ben tevreden over flevodirect en mijn baan.
Pluspunten
snel werk
Mijn baan gevonden via FlevoDirect
Financieel administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Zeewolde8 juni 2018
Een uitzendbureau wat oprecht betrokken is! Via FlevoDirect heb ik een leuke baan gevonden in de financiële administratie waar ik uiteindelijk in dienst ben getreden. Altijd fijne contacten met alle werknemers en mijn verjaardag werd nooit vergeten! :-)
Het gezelligste van Nederland!
Medewerker training Support bij Global Training (huidige medewerker) –  Nijkerk19 februari 2016
Al ruim 2 jaar wordt ik via Flevodirect uitgezonden bij Mercedes-Benz. Flevodirect is echt oprecht geïnteresseerd in mensen! De afgelopen jaren zijn voor mij niet makkelijk geweest en dat werd snel gezien. Ze belde of mailde me meerdere malen per week, gaven me goede adviezen en stonden en hebben echt voor me klaar gestaan. Ze maken altijd tijd voor je en dat is zeer prettig werken met Flevodirect. Echt een hele fijne organisatie!
Pluspunten
Oprecht geïnteresseerd in mensen!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij FlevoDirect. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over FlevoDirect gesorteerd op locatie