FleuraMetz
geen bereidheid toelichting om discussie te voorkomen en anonimiteit te borgen
Waardeloos bedrijf
Waardeloos bedrijf, de leiding is iemand die geen leiding kan geven. Mensen voortrekt die een bruine arm willen halen. Heel veel verloop in personeel. Zou me 3x bedenken voor ik zou solliciteren.
Dramatisch slechte werksfeer
Slechte communicatie, slecht leiding geven, te gehaast werken, onnodig veel stress, scheldende collega’s en leidinggevende, gebrek aan uiting van waardering voor de medewerkers, ellebogenwerk, negativiteit, en een rampzalige werksfeer. Niemand die hier verantwoordelijkheid voor neemt en schoon schip maakt. Er zitten ook veel aardige en hardwerkende collega’s tussen. Heel erg jammer voor hun dat het er zo aan toe gaat.
Ik heb sinds deze week ander werk met goede feedback als ik het fout doe maar ook waardering als ik het goed doe, hoger salaris en een supergoede werksfeer. Dat voelt in vergelijking met Fleurametz als een warm bad. Het is dus wél mogelijk. Blij en opgelucht dat ik weg ben bij Fleurametz. Mijn toenmalige werklocatie: Cotoneaster 31, 1424 LB De Kwakel
Pluspunten
Een aantal leuke collega's
Minpunten
Ongezellig, vaste kliek die zich heel wat voelt, narcistisch beleid
Vaste kliek medewerkerkers die je liever zien huilen dan lachen, veel geroddel, laster, narcistische bazin die informatie probeert los te krijgen of verzint om tegen je te gebruiken als onderdeel van de groep. Voed de negatieve sfeer liever dan deze op te lossen. Geen waardering wel schreeuwen bij fouten. Ouderwets beleid. Zou hier alleen gaan werken als je of familie bent van een van de werknemers of heel goed kan opgaan in de massa zodat je niet opvalt.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Narcistisch, kunnen niet leven zonder negativiteit en ellende vam anderen.
fleurametz
groot bedrijf in de bloemensector waar ik heb gewerkt
Heel slecht bedrijf.
Slecht georganiseerd bedrijf. Communicatie bijna onmogelijk. Medewerkers spreken nauwelijks Nederlands of Engels. Arbeidsomstandigheden heel slecht. Management nooit gesproken.
Minpunten
Slechte arbeidsomstandigheden. Geen reiskostenvergoeding.
Prettige werkomgeving, waar veel mogelijk is als je daarvoor open staat
FleuraMetz is een goede werkgever met een prettige, informele werksfeer. Ondanks de grootte van het bedrijf zijn management en directie erg betrokken en over het algemeen gemakkelijk aanspreekbaar. Het is op sommige momenten hard werken, zoals bij de meeste bedrijven in de branche, maar er heerst een 'we doen het met zijn allen'-mentaliteit.
Verantwoordelijkheden worden laag in de organisatie gelegd en als je deze oppakt, is er veel mogelijk.

Het bedrijf is erg in ontwikkeling, waardoor er veel wordt geïnvesteerd in bijvoorbeeld nieuwe logistieke en ICT-oplossingen.
Pluspunten
Werksfeer, bedrijfscultuur, functie-inhoud, veel eigen verantwoordelijkheid
Minpunten
Op sommige momenten lange werkdagen
heel gezellig
gezelligheid goed om samen werken en gezellig met zijn alle pauzen houden
Pluspunten
gratis koffie en thee
Bureaucratisch
Alles gaat over veel schijven, duurt te lang... opdrachten die 2 uur kunnen duren gaan er pas na 2 weken uit als het mee zit.

Verder stroperige bedrijfsvoering.
Pluspunten
Leuke is dat je iedere 2 weken bloemen mee krijgt voor thuis.
Minpunten
Traag bedrijf..
FleuraMetz
Dit is zeer makkelijk te omschrijven, Bij FleuraMetz was het sfeerloos en ontzettend ongezellig
Pluspunten
Gratis koffie, thee en fris
Productieve maar hardwerkende werkomgeving
Het is er druk en hectisch, maar de leuke collega's maken dat weer goed. Veel geleerd over bloemsoorten en ziektes die kunnen voorkomen bij bloemen. Het werk is niet moeilijk, maar wel je heb
je een dosis doorzettingsvermogen nodig i.v.m. het harde werk. Het leukste van het werk is dat je niet stil zit en de hele dag lekker bezig bent.
Pluspunten
Minpunten
Hard werken, geen eindtijd en sommige zaken zijn niet goed geregeld en op elkaar afgestemd.
was erg leuk
lange werkdagen
leiding geven

geweldig

afwisselend

gezellig
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
feestdagen
soms gezellig
zwaar werk personeel word niet gewaardeerd voor hun inzet. geen communicatie tussen leidinggevend en gewoon personeel
Bekijk meer reviews over FleuraMetz