Fletcher Hotels Reviews

Hard voor weinig
Receptioniste (voormalige medewerker) –  Wassenaar22 maart 2018
Hier bijna 2 jaar gewerkt als receptioniste /huiskeeping /bediening /ontbijtkok /afwasser/fietsenmaker /tuinman 🙄
De collega’s waren top maar je bent en blijft een nummer voor Fletcher de salarissen slaan nergens op voor het werk dat je moet doen. Je staat altijd met minimaal personeel !
Pluspunten
Gratis eten, collega’s
Minpunten
Te veel taken te hoge werk druk ! Salaris
Gezellige collega's
Veluwse bos Beekbergen, Huishoudelijk hulp (voormalige medewerker) –  Beekbergen20 maart 2018
Bij dit bedrijf weet je vroeg van tevoren wanneer je moet werken
Gezellig collega's en leiding gevende
Alles is te overleggen
Pluspunten
Gezellige oud en nieuw borrel
Minpunten
Geen reiskosten
Fijne werkgever
Bediening medewerker (huidige medewerker) –  Nieuwegein16 maart 2018
Ik lees hier een aantal negatieve reviews. Deze ervaring heb ik totaal niet met Fletcher Hotels. Ik werk nu ongeveer een jaar bij Fletcher Hotels en ik vind het een enorm fijne werkgever.

Het werk is flexibel en ik vind het erg uitdagend. In overleg is hier veel mogelijk.
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Werken voor Fletcher geeft geen voldoening
Medewerker bediening (voormalige medewerker) –  Deurne1 maart 2018
Fletcher geeft niet om het personeel, er wordt letterlijk gezegd dat ze geen loyaliteit hoeven te tonen richting het personeel want ze zoeken wel weer nieuw. De hotelmanager zal ook alleen aan de eigen bonus denken, dat het personeel de vaste lasten niet meer kunnen betalen door het te lage loon en te weinig uren geven ze niets om. Veel personeelsleden hadden min-uren, hier werd wekelijks over begonnen dat je die zo snel mogelijk moest inhalen maar vervolgens werd je wel 3 uur eerder naar huis gestuurd omdat het rustiger was dan verwacht. Het type gast wat je hier kan verwachten weet dat ze veel gratis kunnen krijgen, je krijgt dan ook de vreemdste klachten en opmerkingen en een hoop gezeur als je niets gratis weggeeft.
Pluspunten
Minpunten
Geen waardering, slecht salaris
Zeer slechte omgang met personeel in vlijmen
Zelfstandig werkend kok (voormalige medewerker) –  Vlijmen21 februari 2018
Kei en kei hard werken niks verkeedt gedaan langen dagen keuken vaak alleen draaien word je nog er uit gegooid en das in blijken al zo en zo vaak trap er niet in!
Pluspunten
Leuk personeel voor
Minpunten
Te veel uren draaien
Gezellig
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Huizen7 februari 2018
Leuke baan, dichtbij mij in de buurt , gezellige collega’s
Pluspunten
Dichtbij
Minpunten
Geen gunstige werk tijden
Gewoon lekker doorgaan met solliciteren en niet hier werken.
Bedieningsmedewerker (voormalige medewerker) –  Etten-Leur12 december 2017
Het enige dat positief was aan hier werken dat je collega's echt voor elkaar klaar staan. 10u werken met misschien 1 pauze van 15 minuten en geen eten als je vanaf 5u begint. Dus dan werk je tot 3u en moet je uit ellende naar de mac na het werk omdat je anders plat gaat. Manager houdt nul rekening met je en het uurloon is niks. Fooi zie je niks van terug. Conclusie: Lekker iets anders zoeken.
Pluspunten
Als je door het lange werken flauwvalt hoef je even niet te werken.
Minpunten
De rooster krijg je van zondag op maandag, Loon is niks, Fooi zie je niks van terug, Geen eten en als het er wel is dan is het slecht en je moet er voor betalen, Je staat met extreem persoons tekort
Fijne organisatie
Allround medewerker (huidige medewerker) –  Meerdere locaties24 november 2017
Persoonlijk vind ik dat dat je in dit bedrijf genoeg mogelijkheden krijgt om jezelf te ontwikkelen. Ze geven je verantwoordelijkheid, je kunt doorgroeien, je krijgt de kans om mee te draaien op andere afdelingen en te werken in hotels door heel het land. Daarnaast heb je leuke collega's om mee te werken en een hoofdkantoor wat je ondersteunt bij vragen en/of problemen.
Je moet hier wel zelf initiatief voor nemen, maar Fletcher Hotels staat open voor ideeën en suggesties. Zelf heb ik in meerdere hotels op verschillende afdelingen (bediening, receptie, housekeeping) gewerkt en ja het is hard werken maar ik ben altijd vriendelijk ontvangen in collega hotels en elk hotel is uniek op zijn eigen manier.
Pluspunten
Kansen
moderne slavernij
allround medewerker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein5 november 2017
Bijna 10 jaar voor dit bedrijf gewerkt (hoe heb ik het volgehouden!) en tot op het bot uitgebuit. De eerste jaren (voor de crisis) waren nog best te doen maar sindsdien ging het zwaar bergafwaarts met de arbeidsomstandigheden. Je hebt veel te veel verantwoording voor het loon wat je krijgt (en verwacht geen opslag!) en staat heel vaak alleen terwijl het hotel volgeboekt is. Geen tijd voor pauze maar deze wordt wel van je uren afgehaald. Je moet de gasten in het restaurant bedienen en tegelijk ook de bar en de incheck van gasten verzorgen. Heel veel klachten van gasten over de staat van de kamers (jaren 60 look) en veel boze gasten. Klachten worden weggewuifd en als je wordt uitgekafferd zal je manager je niet bijstaan ondanks dat ie 2 meter verderop op zijn kantoor zit en alles mee krijgt. Geen ondersteuning van het management dus en op het moment dat je ziek thuis zit met een burn out word je geïntimideerd en word je naar het hoofdkantoor gesommeerd en krijg je nog een trap na! Er wordt gewoon gezegd dat je niet geschikt bent voor het werk en dat je maar een andere baan moet gaan zoeken. Zelfs als je de bedrijfsarts achter je hebt staan blijven ze je intimideren en de reïntegratie afspraken worden structureel niet nageleefd. Ik ben uitgescholden en geïntimideerd door managers en regiomanagers in de hoop dat ik zelf weg zou gaan. Het enige leuke aan het werk waren de collega's maar daar is ook echt alles mee gezegd! Ga hier nooit werken!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Loon, arbeidsomstandigheden, geen pauze, intimidatie, angstcultuur, enz. enz.
slecht omstandigheden
anoniem (voormalige medewerker) –  medewerker5 oktober 2017
Zeer slecht bedrijf om voor te werken . Denken alleen in alleen in de IK vorm, en niet aan het personeel. Je wordt gewoon voor de leeuwen geworpen, zoek het maar uit. Nooit een compliment, terwijl je je uit de naad werkt, en op het eind word je op slinkse wijze eruit gewerkt. Lange dagen, laag loon etc etc
Pluspunten
Minpunten
bijna alles
Niet aan te raden
Bedieningsmedewerkster (huidige medewerker) –  Bergen op Zoom25 september 2017
Ik werk nu noodgedwongen een paar maanden bij Fletcher, ik heb een heel slecht maandsalaris, onder het minimumloon. Maar het is nu even niet anders, ik wacht al anderhalve maand op mijn salaris.
Manager praat vol lof over zichzelf, maar hij doet weinig tot niks voor zijn personeel.
Ook als je vrij vraagt wordt je alsnog ingepland.
Pluspunten
Drankje naar het werk
Minpunten
Te veel
Uitbuiters
Kok (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 augustus 2017
Ze buiten je uit bij t leven. De hotelmanager denkt alleen aan zn eigen bonus en is zo schijnheilig als de pest. Ze proberen je op elke mogelijke manier te pakken en daarnaast maakt t niet uit hoe.lang je er werkt, de lonen zijn belachelijk laag. Werkdruk is gigantisch hoog en waardering is er niet. Enigste wat leuk is, zijn de overige personeelsleden.
Pluspunten
Collegas
Minpunten
Management. Onder druk worden gezet.
Veel doorgroei mogelijkheden
Bediening (voormalige medewerker) –  Noordwijk aan Zee13 juli 2017
Wanneer je niet vies bent van hard werken en initiatief en inzet toont kun je bij deze snel groeiende organisatie snel stappen zetten. Daarbij kun je door heel Nederland werken voor de grootste hotelketen van Nederland!
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
keihard werken voor praktisch geen waardering
Restaurant Manager (huidige medewerker) –  Kerkrade10 juli 2017
Slechte arbeidsvoorwaarden. Vaak verplicht worden tot werkdagen van meer dan 15 uur. Angstcultuur vanuit het management richting de medewerkers. Niet open voor enige feedback. Werkdruk zo hoog opgevoerd dat het bijna onmenselijk is.
Pluspunten
afdelingscollega's
Minpunten
werdruk
Veel stress en weinig lol tijdens werk.
Medewerkster bediening (voormalige medewerker) –  Rijssen22 juni 2017
Wat eerst mijn ideale bijbaan zou zijn, bleek uiteindelijk toch anders. Ik was zeer onervaren en kwam net uit school, ook was ik de jongste. Ik kon slecht omgaan met de stress en werkdruk. De uitjes waren wel leuk.
Zeer slechte bedrijfscultuur
All round medewerker (voormalige medewerker) –  Limburg14 juni 2017
Slecht betaald
Geen respect voor personeel
Slechte arbeidsvoorwaarden
Veel beloftes maken niks waar
Behandelen personeel slecht
Pluspunten
Totale vrijheid
Minpunten
Onrespectvol tegenover personeel
Leuk tijdelijk werk
Ontbijtmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Haag6 juni 2017
Niet geschikt voor langere termijn. Bedrijfscultuur is niet goed
Wat een zooi
Banqueting medewerker (voormalige medewerker) –  Anoniem31 mei 2017
Wat een armoede hotel. Ontzettende slechte sfeer onder het personeel. Ook is personeel altijd boos op hoofdkantoor, omdat dingen niet goed geregeld woede . Vingertjes wijzen en problemen bij anderen neerleggen. Kansloos bedrijf.
Een dagelijks gezegde in IEDER Fletcher hotel is "typisch Fletcher" met een oogrol erachteraan. Niet goed als je van de receptie hoort dat iedereen zo denkt als ze andere hotels spreekt.
Een bijbaan als student in de bediening is misschien prima, maar mensen maak hier niet je werkplek van!
Pluspunten
Niet
Minpunten
Slechte sfeer, slechte communicatie tussen hoofdkantoor en hotels
Nul waardering en slecht salaris. Altijd werken wanneer het hun uitkomt.
Bedieningsmedewerker (voormalige medewerker) –  Berg en Dal29 mei 2017
In Augustus heb ik noodgedwongen een half jaar als bedieningsmedewerker gewerkt bij een fletcher hotel op oproepbasis. Tijdens de kerstperiode gewerkt tot ik er bij neerviel, na de kerstperiode welgeteld drie keer opgeroepen tot in maart mijn contract afliep. Eentonig werk, slecht betaald, wel leuke collega's.
Pluspunten
Drankje na het werk
Minpunten
Nare houding ten opzichte van personeel.
verschrikkelijke hotelkamers
Allround medewerkster (voormalige medewerker) –  Valkenburg9 mei 2017
Als allround medewerker ben je meestal alleen in het hotel en verantwoordelijk voor alles, als je de manager nodig had was die nooit te bereiken. Vreselijke kamers als je de gasten had ingecheckt hoopte je maar dat ze niet 2 minuten later boos voor je neus staan. Ik heb wel veel geleerd omdat je meestal alleen was. Ik heb meerdere lekkages meegemaakt, personeel dat je laat zitten, een rat in de keuken en nog veel ellende meer. Heb dus vooral geleerd om heel zelfstandig te werken.
Pluspunten
je eigen baas zijn ( de manager was er 10 minuten per week)
Minpunten
vieze hotelkamers, hoge werkdruk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fletcher Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,5