Fletcher Hotels Reviews

81 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 85 reviews
Zeer slecht bedrijf
Allround medewerker (huidige medewerker) –  Etten-Leur2 november 2019
Je wordt erg slecht behandeld. Hard werken voor zeer weinig salaris. En hoezeer je ook je best doet, het is nooit goed genoeg!
Je wordt niet goed ingewerkt en vaak in het diepe gegooid. Ook moet je meedraaien op andere afdelingen, waarvan je de werkzaamheden niet eens kent.
Ik zou niemand aanraden om voor ditbedrijf te werken. Uitbuiters!
Nooit meer Fletcher voor mij.
Niet eens 1 ster waardig...
Sales (voormalige medewerker) –  Leiden18 oktober 2019
Ik werkte in een hotel dat is overgenomen door Fletcher en vanaf het begin was duidelijk dat Fletcher heel erg zijn eigen procedures en regeltjes heeft die vooral in het voordeel van het bedrijf werken. Mooie praatjes, maar in praktijk wordt er niks waargemaakt. Tegen ons werd zelfs door een manager van het hoofdkantoor gezegd dat personeel helemaal onderaan de lijst staat van prioriteiten! En dat maken ze dan weer wel waar: het interesseert ze niet dat er te weinig personeel is, het personeel dat er is wordt uitgebuit voor het minimum loon, gewerkte uren worden aangepast in je nadeel en dit kan je pas inzien nadat ze al zijn geaccordeerd, ze hebben gekke regeltjes die personeel op het hoofdkantoor niet eens fatsoenlijk uit kunnen leggen (waarschijnlijk omdat het zo achterlijk is dat niemand het snapt..) Al met al echt een verschrikkelijke werkgever, ik snap niet dat dit de grootste hotelketen van Nederland is. Alleen met mijn directe collega's en managers van voor de overname heb ik een goeie, leerzame en leuke tijd gehad, maar ik ben blij dat ik nu niet meer werkzaam ben bij Fletcher.
Door slecht management Fletcher verlaten
Chef de partie / Junior Sous-Chef (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost16 oktober 2019
Wat begon als een mooi avontuur bij Fletcher Hotels eindigde helaas toch naar een jaar. Het management en de keuken zaten totaal niet meer op één lijn en communicatie tussen koken, management en hoofdkantoor was niet goed. Door onder andere het niet mogen meedenken met de nieuwe menu kaart helaas het vertrouwen verloren. Hierdoor was ook alle waardering verloren..
Erg gezellige werksfeer. Goede communicatie. Fysiek zwaar werk maar leuk werk en tijd gaat snel.
housekeeping (huidige medewerker) –  Amersfoort10 oktober 2019
Je begint met een briefing. Daarna ga je beginnen met schoonmaken van de kamers. Je bent op de begane grond, eerste verdieping of de 2e verdieping aan het schoonmaken. Vaak werk je met z'n tweën of drieën. Uiteindelijk maak je samen het werk af en bereidt je alles voor voor de volgende dag. De dagen zijn meestal van 9:30-15:30
Pluspunten
Gratis lunch
Slavendrijvers
Medewerker bediening (voormalige medewerker) –  Garderen4 oktober 2019
Ga er niet werken, ze gaan je afzetten. Je bent een nummer en alleen de top verdient riant. Jij als medewerker verdient niets.
Pluspunten
Je hebt werk
Minpunten
Onder de armoedegrens
In dit bedrijf ben je een 'nummer'
Gastvrouw / medewerker bediening (voormalige medewerker) –  Steenwijk26 september 2019
Ik heb er een half jaar gewerkt. Met de collega's bij Fletcher heb ik best fijn gewerkt. Voor het management van Fletcher, de hotel manager en floor manager ben je niet meer dan een nummer. Het maakt niet uit hoe hard je werkt, het moet altijd sneller. Misschien heb ik de verkeerde mensen gegetroffen, maar voor mij nooit meer Fletcher.
Gezellig maar Aanvragen duurt lang
Medewerker (voormalige medewerker) –  Noordwijk16 september 2019
Leuk en Sociaal team
als je elkaar maar in je waarde laat

Hotelmanager een Topper
super aardig en Sociaal

Fletcher mag trots zijn op zo’n man
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
lange werkdagen
Afwisselend werk leuk team
contact en support center medewerker (huidige medewerker) –  Valkenburg21 augustus 2019
Leuk afwisselend werk. Reserveringen maken voor alle fletcher hotels en ook veel administratief werk en ondersteuning van hotels.
Heel flexibel in te plannen (ook als je een kind hebt).

Wel receptiewerk maar niet die verlende werktijden als in de hotelreceptie ;-).
Pluspunten
bij avonddiensten word er voor je gekookt.
Slecht
Receptioniste (voormalige medewerker) –  Gelderland9 augustus 2019
Wat een slecht bedrijf is dit. En maar hotels blijven kopen terwijl de andere 50 hotels echt verouderd zijn!!! 20 klachten per dag jullie mogen je schamen als bedrijf! Ook met personeel gaan jullie slecht om vandaar dat iedereen de benen neemt. Eerst aan de bak via fletcher acedamy (eigen uitzendbureau) en daarna pas bij fletcher. Je verdient echt minimale!!!!!
Huishouding
Veluwse bos Beekbergen, Huishoudelijk hulp (voormalige medewerker) –  Beekbergen8 augustus 2019
Super leuke collega.s
In het bedrijf
Behalve van de huishouding
Wordt veel gekletst
De manege is makkelijk te benaderen voor al je vragen en werkt altijd hard mee
Je bent een nummer!
Hotelmanager (voormalige medewerker) –  Nieuwegein6 augustus 2019
Ik heb een hele lange periode als manager gewerkt. Budgetten maken die onredelijk zijn en daardoor het personeel op zijn/haar tenen moet lopen. Tvt-uren bestaan niet bij een manager en er wordt verwacht dat je maar 30 overuren maakt in je eigen tijd. Er gebeuren dingen die absoluut niet kunnen wettelijk gezien maar zij komen daar wel onderuit als grote organisatie. Zo wordt er verwacht van personeel om bijvoorbeeld grote onderhoudswerkzaamheden te doen zoals schilderen etc.
Je bent echt een nummer en het management op het hoofdkantoor zou zich echt moeten schamen hoe zij met personeel om gaan.
willen veel hotels op hun naam hebben
Huishoudelijk medewerker hotel (huidige medewerker) –  s`Hertogenbosch18 juli 2019
moet hard werken voor weinig loon.

Op de kamer was er veel verloop in medewerkers,zo had je er veel en zo niemand,maar de kamers moesten wel schoon,dus met weinig mensen lang werken.
Nu doet een extern bedrijf de kamers(EW)
Pluspunten
leuke collega`s
Minpunten
gebroken diensten
Ambitieus en resultaatgericht
HR Manager (huidige medewerker) –  Nieuwegein9 juli 2019
Fletcher Hotels is een ambitieuze, no nonsense organisatie, waar goede ideeen de ruimte krijgen!
Pluspunten
Kansen
Gezellige werksfeer
E-Commerce (huidige medewerker) –  Nieuwegein8 juli 2019
Al ruim 3 jaar werk ik met veel plezier op het hoofdkantoor in Nieuwegein bij Fletcher Hotels. De werksfeer is erg goed. Door de snelle groei van Fletcher Hotels zijn er steeds nieuwe uitdagingen. Een leuke variërende baan met veel mogelijkheden!
Pluspunten
Gezellige werksfeer, snelle groei, leuke bedrijfsfeesten
Slavendrijvers eerste klas , mens onvriendelijke manager
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Middelburg19 juni 2019
Slavendrijvers! 45kamers met maar 2 schoonmaak personeel en je MOET voor 15U klaar zijn anders krijg je het gewoon niet doorbetaald!
Je mag jezelf helemaal kapot werken terwijl ze van de keuken en receptie alle restjes van het ontbijt staan op te vreten tijdens het roddelen en als jij dan eindelijk pauze mag is er geen eten of drinken meer. Erg collegiaal. Alle fooi is voor de bediening, de harde werkers van de housekeeping krijgen niets!!
Pluspunten
Minpunten
Je kan er beter stage lopen dan krijg je nog meer betaald
Weinig kans op veiligheid
Nachtportier (voormalige medewerker) –  Overijssel10 april 2019
Je bent nachtportier bij Fletcher Hotel en zou de veiligheid moeten bewaken, hier krijg je echter geen kans voor omdat je "misbruikt" wordt in een tal van verschillende functies.
Het hele restaurant, lounge, bar, receptie, gang etc. moest worden gezogen en worden gedweild.
Daar was je al aardig wat tijd mee kwijt, daarnaast moest je de bar overnemen na 22:00 als het personeel naar huis ging. En dit tot zeker 02:00 dus was je een bar medewerker.
Daarnaast moet je ook nog eens lunchpakketjes maken, en het ontbijt helemaal klaar zetten.

Je hield weinig tijd over om je daadwerkelijke functie kracht bij te zetten zoals het uitgebreid lopen van controlerondes, brand- en sluitronde moest in mega rap tempo.

En dit alles voor een tergend laag horecaloon. Overigens geen eten en drinken inbegrepen.
Pluspunten
Leuke collega's, dat dan weer wel
Minpunten
Weinig loon, je wordt misbruikt voor allerlei andere taken, slecht management
Fantastische kansen met veel persoonlijk contact!
Management Trainee (huidige medewerker) –  Nieuwegein4 april 2019
Fletcher biedt mensen ontzettend mooie kansen om snel te kunnen groeien in de branche!
Daarnaast is het contact met het hoofdkantoor erg fijn, iedereen is benaderbaar om je zo goed mogelijk te helpen.
Pluspunten
Persoonlijk contact met collega's zowel hoofdkantoor als in de hotels
Minpunten
gezellige werkomgeving, goede begeleiding en veel gezellige collega's.
Hotel Manager (huidige medewerker) –  ettten-leur2 april 2019
In 2017 begonnen als stagiaire, tijdens mijn stage heb ik mezelf kunnen ontwikkelen tot een all round medewerker.

Na mijn stage werkzaam geweest als all round medewerker en na twee jaar zelfs de kans gekregen om door te groeien tot hotelmanager.

Top bedrijf, als je inzet toont krijg je hier zeker ook wat voor terug!!
Pluspunten
veel doorgroeimogelijkheden.
Nachtportier/allround medewerker Fletsher hotel sallandse heuvelrug Rijssen
Nachtportier/allround medewerker (voormalige medewerker) –  Rijssen14 maart 2019
Als nachtportier /allround medewerker

Loop je rondes , check late gasten in.
Late gasten help je nog aan een hapje en drankje heel gezellig, inderdaad meerder andere taken in de nacht waar je lekker mee bezig bent.
vanaf een uur of vijf het ontbijt klaarmaken.

Je hebt bij een goede planning genoeg tijd over om zelf te eten
En frisdrank te drinken.
Als er problemen zijn in enkele naburige fletcher hotels die onbemand zijn in de nacht, kun je die gemakkelijk op afstand oplossen.
Je werkt alleen snacht maar verveel je eigen niet en voor je het weet zit je dienst er weer op
Verdiensten zijn voor in de horeca redelijk op niveau.
Er is ook geen hoogstaande kennis voor nodig.
Manager was voor mij goed bereikbaar en roosterwensen kon ik altijd op tijd aangeven en werd er rekening mee gehouden.
Al met al een leuke periode geweest en ook savond en smorgens goed En leuk contact met collega's
Pluspunten
Zeer gevarieerd werk, Gezelligheid met collega's en gasten, Vrijheid om je werk naar eigen inzicht te plannen, Leuke collega's
Minpunten
Voor mij geen
Teveel werkdruk.
Nachtportier (voormalige medewerker) –  Rijssen9 maart 2019
Als nachtportier ben je manusje van alles.

Je moet rondes lopen, intakes doen, bar bedienen, beneden de hele vloer stofzuigen, het zwembad checken dmv testjes op chloorwaarde en dergelijke, zo nodig bijvullen. vanaf een uur of vijf het hele ontbijt klaarmaken en tafels opdekken, lunchpakketjes maken voor de gasten en de achterstallige administratie wegwerken van de dagdienst in systeem, (nooit voor geleerd, je doet hetzelfde als gediplomeerde baliemedewerkers).
Je hebt amper tijd om zelf een broodje te eten.
Als er problemen zijn in enkele naburige fletcher hotels die onbemand zijn in de nacht, mag je die ook oplossen.
Veel te veel werk voor 1 persoon in een nachtje.
Daarbij zijn de verdiensten karig.
Manager beperkt bereikbaar, roosterwensen lastig.
Pluspunten
Je mag een drankje na dienst, nooit gedaan trouwens om 7 uur in de ochtend .
Minpunten
Bijna niet te doen, met een collega erbij zou het redelijk zijn.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fletcher Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,8