Review over Fivoor van een medewerker

Bekijk alle reviews over Fivoor

Ieder voor zich
Secretarieel medewerkster (huidige medewerker) –  Den Haag28 maart 2019
Organisatie waar ieder voor zich werkt en elkaar niet groet.
Pluspunten
redelijke flexibiliteit in dagen
Minpunten
Niet te bereiken met auto, niet geschikt voor minder mobiel, geen fijne sfeer
Officiële reactie van Fivoor
12 juni 2019

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te horen dat je geen fijne werksfeer ervaart op de locatie/afdeling waar je werkt. We doen er alles aan om de sfeer en omgeving voor onze collega's en patiënten zo optimaal mogelijk te maken.

Andere reviews over Fivoor van medewerkers

Wier: Werkplek met een interessante doelgroep. Afwisseling tussen de verschillende klinieken, gemakkelijk overleg met verschillende disciplines.
Psychiatrisch verpleegkundige (huidige medewerker) –  Den Dolder16 augustus 2019
Tijdens een gewone werkdag in de gesloten kliniek van Wier, werk ik altijd samen met mijn andere collega's op de afdeling, hierbij overleggen wij regelmatig met elkaar en bedenken interventies om voor patiënten de dag met gebeurtenissen te kunnen begrijpen en incidenten en conflicten te handhaven. Ik heb geleerd om mijn mening te delen met collega's en creatieve oplossingen te bedenken in crisissituaties.
De verschillende disciplines waar ik mee samenwerk bevinden zich in hetzelfde pand als waar de afdeling zich bevind, dit zorgt er voor dat ik gemakkelijk hen kan opzoeken om de samenwerking te bevorderen. Dit zorgt niet alleen voor goede zorgafstemming maar ook een voor mij voor een veilig en geborgen gevoel. Dit heb ik nodig om mijn werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren.
Ik haal voldoening uit mijn werk met deze speciale en uitdagende doelgroep doordat ik tijdens een werkdag merk dat ik een stukje de dag heb kunnen vertalen voor een patiënt waardoor die beter grip op zijn of haar dag heeft kunnen hebben.
Pluspunten
Leuke doelgroep. Fijne en steunende collega's. Korte lijntjes in de samenwerking
Minpunten
Hanteren van crisissituaties moet je wel liggen
Goede werkgever, sec arbvw, prettige sfeer
HR medewerker (huidige medewerker) –  Dordrecht4 augustus 2019
Volgt de GGZ CAO, is een uitgebreide, redelijke CAO. MKA regelingen zoals fiets, studie en reiskostenregelingen.

Fivoor kampt nog met fusie problematieken, er wordt hard gewerkt om dit te verbeteren.
Beslissingen op management niveau duren wat lang.
Fijne sfeer op de meeste afdelingen, zorg voor elkaar en men probeert op de meeste afdelingen rekening te houden met werk-privé balans.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Lange beslistermijnen, fusie issues

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fivoor. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Fivoor gesorteerd op locatie