Video afspelen via YouTube-knop
Fivoor

Reviews voor Teamleider (m/v) bij Fivoor

Teamleider (m/v)2 reviews
Fivoor heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Wier: Werkplek met een interessante doelgroep. Afwisseling tussen de verschillende klinieken, gemakkelijk overleg met verschillende disciplines.
Tijdens een gewone werkdag in de gesloten kliniek van Wier, werk ik altijd samen met mijn andere collega's op de afdeling, hierbij overleggen wij regelmatig met elkaar en bedenken interventies om voor patiënten de dag met gebeurtenissen te kunnen begrijpen en incidenten en conflicten te handhaven. Ik heb geleerd om mijn mening te delen met collega's en creatieve oplossingen te bedenken in crisissituaties.
De verschillende disciplines waar ik mee samenwerk bevinden zich in hetzelfde pand als waar de afdeling zich bevind, dit zorgt er voor dat ik gemakkelijk hen kan opzoeken om de samenwerking te bevorderen. Dit zorgt niet alleen voor goede zorgafstemming maar ook een voor mij voor een veilig en geborgen gevoel. Dit heb ik nodig om mijn werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren.

Ik haal voldoening uit mijn werk met deze speciale en uitdagende doelgroep doordat ik tijdens een werkdag merk dat ik een stukje de dag heb kunnen vertalen voor een patiënt waardoor die beter grip op zijn of haar dag heeft kunnen hebben.
Pluspunten
Leuke doelgroep. Fijne en steunende collega's. Korte lijntjes in de samenwerking
Minpunten
Hanteren van crisissituaties moet je wel liggen
Een werkplek vol passie waar geen dag hetzelfde is
Na bijna 7 jaar bij Fivoor te werken, vind ik het werk nog steeds uitdagend, doordat de doelgroep en het werkveld complex is. Om hierbinnen kleine stappen te maken geeft een kick, zeker omdat ik het gevoel blijf houden dat we dit samen bereiken.
Juist in zware tijden, met heftige incidenten en slechte pers, vinden we elkaar nóg beter. Binnen Poortugaal proberen we zo goed mogelijk voor elkaar te zorgen, waarmee uitval voorkomen kan worden. Dit werk moet je liggen en het is geen schande als blijkt dat dit niet zo is. Dit mag nog wel meer doordringen in alle lagen van het bedrijf; niemand is onkwetsbaar en je mag dingen moeilijk vinden; praat er vooral over!

Je moet hard kunnen en willen werken en buiten kaders willen denken.

Het managementteam is laagdrempelig benaderbaar, waardoor je je gehoord voelt.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden en veel aanbod voor opleidingen
Minpunten
Met OV lastig te bereiken en de parkeerplaatsen zijn soms niet voldoende
Dynamische werkomgeving
Een dynamische organisatie, waar topzorg, innovatie en werkplezier voorop staan!
Ik heb in de loop der jaren vele mogelijkheden gekregen om mijzelf te ontwikkelen in diverse functies en ervaar veel saamhorigheidsgevoel onder collega's. Dit samen maakt dat ik nog steeds iedere dag met heel veel plezier naar mijn werk ga.
Pluspunten
Niveau van zorg, collegialiteit, altijd in ontwikkeling
Officiële reactie van Fivoor
12 juni 2019
Bedankt voor je review op onze bedrijfspagina. Wat fijn om te horen dat Fivoor een fijne werkplek voor jou is met veel doorgroeimogelijkheden.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fivoor. Onze community staat klaar om te antwoorden.