Video afspelen via YouTube-knop
Fivoor

Reviews voor Begeleider (m/v) bij Fivoor

Begeleider (m/v)1 review
Nederland1 review
1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Fivoor heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Wier: Werkplek met een interessante doelgroep. Afwisseling tussen de verschillende klinieken, gemakkelijk overleg met verschillende disciplines.
Tijdens een gewone werkdag in de gesloten kliniek van Wier, werk ik altijd samen met mijn andere collega's op de afdeling, hierbij overleggen wij regelmatig met elkaar en bedenken interventies om voor patiënten de dag met gebeurtenissen te kunnen begrijpen en incidenten en conflicten te handhaven. Ik heb geleerd om mijn mening te delen met collega's en creatieve oplossingen te bedenken in crisissituaties.
De verschillende disciplines waar ik mee samenwerk bevinden zich in hetzelfde pand als waar de afdeling zich bevind, dit zorgt er voor dat ik gemakkelijk hen kan opzoeken om de samenwerking te bevorderen. Dit zorgt niet alleen voor goede zorgafstemming maar ook een voor mij voor een veilig en geborgen gevoel. Dit heb ik nodig om mijn werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren.

Ik haal voldoening uit mijn werk met deze speciale en uitdagende doelgroep doordat ik tijdens een werkdag merk dat ik een stukje de dag heb kunnen vertalen voor een patiënt waardoor die beter grip op zijn of haar dag heeft kunnen hebben.
Pluspunten
Leuke doelgroep. Fijne en steunende collega's. Korte lijntjes in de samenwerking
Minpunten
Hanteren van crisissituaties moet je wel liggen
Goed
Leuke werkplek. leuke collega's. goede werksfeer..
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fivoor. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Fivoor gesorteerd op locatie