Fivoor Reviews

Goede werkgever, sec arbvw, prettige sfeer
HR medewerker (huidige medewerker) –  Dordrecht4 augustus 2019
Volgt de GGZ CAO, is een uitgebreide, redelijke CAO. MKA regelingen zoals fiets, studie en reiskostenregelingen.

Fivoor kampt nog met fusie problematieken, er wordt hard gewerkt om dit te verbeteren.
Beslissingen op management niveau duren wat lang.
Fijne sfeer op de meeste afdelingen, zorg voor elkaar en men probeert op de meeste afdelingen rekening te houden met werk-privé balans.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Lange beslistermijnen, fusie issues
Goede werkgever
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Dordrecht2 augustus 2019
Prettige en gezellige werksfeer. Oog voor orde en veiligheid.
Een werkplek vol passie waar geen dag hetzelfde is
Teammanager (huidige medewerker) –  Poortugaal26 juli 2019
Na bijna 7 jaar bij Fivoor te werken, vind ik het werk nog steeds uitdagend, doordat de doelgroep en het werkveld complex is. Om hierbinnen kleine stappen te maken geeft een kick, zeker omdat ik het gevoel blijf houden dat we dit samen bereiken.
Juist in zware tijden, met heftige incidenten en slechte pers, vinden we elkaar nóg beter. Binnen Poortugaal proberen we zo goed mogelijk voor elkaar te zorgen, waarmee uitval voorkomen kan worden. Dit werk moet je liggen en het is geen schande als blijkt dat dit niet zo is. Dit mag nog wel meer doordringen in alle lagen van het bedrijf; niemand is onkwetsbaar en je mag dingen moeilijk vinden; praat er vooral over!
Je moet hard kunnen en willen werken en buiten kaders willen denken.
Het managementteam is laagdrempelig benaderbaar, waardoor je je gehoord voelt.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden en veel aanbod voor opleidingen
Minpunten
Met OV lastig te bereiken en de parkeerplaatsen zijn soms niet voldoende
Je wordt gezien en gewaardeerd
Manager Bedrijfsvoering (huidige medewerker) –  Den Dolder25 juli 2019
De omvang van de organisatie biedt de medewerkers veel kansen. Je leert elke dag bij, kunt je ontplooien en kunt veel kanten op. Fivoor staat open voor nieuwe ideeën en zorgt goed voor de medewerkers. Werken in de forensische psychiatrie is niet zo maar een vak, het is weggelegd voor de doorzetter en vraagt professionaliteit. Je wordt absoluut gezien.
Fijne werkomgeving met top collega's waar we de beste zorg trachten te leveren!
GGZ Agoog (huidige medewerker) –  Utrecht (stad)19 juli 2019
Ik werk al ruim 14 jaar voor Wier (onderdeel van Fivoor) waarbij ik me veilig en fijn voel. Ik werk in een team vol met professionals die elke dag weer hun inzet tonen om de mensen die klinisch zijn opgenomen voor behandeling een plekje in de maatschappij terug te geven. We werken in een Multi disciplinair team, waarbij elke kracht (van psychiater tot huismeester van verpleegkundige tot secretaresse) wordt onderkend en een toevoeging heeft voor de behandeling.
Pluspunten
gezellige, fijne, veilige werkomgeving
Bevlogen collega's die hard werken aan een veilige samenleving
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Dordrecht18 juli 2019
Ik heb me vanaf dag 1 welkom gevoeld en iedereen is bereid om meer te vertellen over hetgeen hij of zij doet. Alle collega's zijn bevlogen en dragen zo hun eigen steentje bij aan een veilige samenleving. Iedereen is benaderbaar en dat zorgt voor een open en informele werksfeer.
Pluspunten
Goede werk/prive verhouding
Ieder voor zich
Secretarieel medewerkster (huidige medewerker) –  Den Haag28 maart 2019
Organisatie waar ieder voor zich werkt en elkaar niet groet.
Pluspunten
redelijke flexibiliteit in dagen
Minpunten
Niet te bereiken met auto, niet geschikt voor minder mobiel, geen fijne sfeer
12 juni 2019

Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te horen dat je geen fijne werksfeer ervaart op de locatie/afdeling waar je werkt. We doen er alles aan om de sfeer en omgeving voor onze collega's en patiënten zo optimaal mogelijk te maken.

Dynamische werkomgeving
Teamleider (huidige medewerker) –  Poortugaal15 november 2018
Een dynamische organisatie, waar topzorg, innovatie en werkplezier voorop staan!
Ik heb in de loop der jaren vele mogelijkheden gekregen om mijzelf te ontwikkelen in diverse functies en ervaar veel saamhorigheidsgevoel onder collega's. Dit samen maakt dat ik nog steeds iedere dag met heel veel plezier naar mijn werk ga.
Pluspunten
Niveau van zorg, collegialiteit, altijd in ontwikkeling
12 juni 2019

Bedankt voor je review op onze bedrijfspagina. Wat fijn om te horen dat Fivoor een fijne werkplek voor jou is met veel doorgroeimogelijkheden.

Topsporters binnen de Forenische en Hoog Intensieve Zorg!
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Dordrecht26 oktober 2018
Fivoor is te omschrijven als een maatschappelijk betrokken organisatie waar de medewerkers iedere dag topsport leveren. Persoonlijke ontwikkeling is een belangrijk uitgangspunt om zo het beste van de medewerkers naar boven te halen. En natuurlijk wordt er gewerkt met een complexe doelgroep maar veiligheid staat altijd voorop!
Pluspunten
Aandacht voor de medewerkers
12 juni 2019

Heel erg bedankt voor deze mooie review. Wat goed om te lezen dat je voldoende ruimte ervaart om je verder te ontwikkelen binnen Fivoor. Dit vinden wij erg belangrijk voor onze medewerkers.

Fivoor is een fijne organisatie om deel van uit te maken
Recruiter (huidige medewerker) –  Dordrecht25 oktober 2018
Fivoor is een organisatie waarbij iedereen zich inzet om bij te dragen aan een veiligere maatschappij.
Het is waardevol werk met leuke collega's en een interessante doelgroep. Er wordt naar je geluisterd en er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden en veel flexibiliteit vanuit de organisatie
12 juni 2019

Dank voor de mooie review. Goed om te horen dat je werkt met leuke collega's en dat je de ruimte hebt om je verder te ontwikkelen. Deze punten staan zeker bovenaan bij Fivoor.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fivoor. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Fivoor gesorteerd op locatie