Fintrex Reviews

37 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 38 reviews
Alleen maar leugens!
Sales advisor (voormalige medewerker) –  Almere14 januari 2019
Fintrex had mij gescout voor een bedrijf waar ik callcenterwerkzaamheden zou gaan uitvoeren. Allereerst kreeg ik pas mijn contract met de training en het was of tekenen en geld of niet tekenen en geen geld. Bij de eerste uitbetaling merkte ik dat er dingen verkeerd waren gezegd. Zo zou ik 12,05 verdienen excl. vakantiedagen, maar kreeg ik 9,20. De vakantieuren waren maar 8% in plaats van 1 euro. Ook wanneer je ziek was, moest je eerst 13 weken in dienst zijn voordat je geld kreeg. Meldde je die dag na 10 uur af, dan had je al een wachtdag verspild. Maar meldde jij je beter aan het einde van de middag, dan telde het ineens niet als ziektedag.
Kortom een hoop leugens en niet waar komen wat ze zeggen.
Werk hier niet als interne medewerker op het hoofdkantoor!
Recruiter (voormalige medewerker) –  Rotterdam Centrum6 januari 2019
In het begin is alles leuk. Totdat je merkt dat veel dingen niet oke zijn, zoals het langer doorwerken. Ze vragen uiteindelijk 50 a 60 uur werk in 40 uur af te maken. Ga je eerder weg, wordt het niet in dank afgenomen. Een organisatie waarbij het management incapabel is om de functie uit te voeren, door te weinig ervaring. Wat gebeurd er, een relatief jong persoon met teveel verantwoordelijkheden en "macht" gaat het tegen je gebruiken.
Fintrex is erg bewust dat ze slechte recensies online hebben en dwingen jou als interne medewerker deze omhoog te schroeven door positieve reacties te plaatsen. Ze waarderen jou niet als medewerker en dat wordt vaak onderling besproken (medewerkers onderling), zeker als je er al een tijd werkt of mensen kent. Er heerst een angstcultuur. Je kan niet zeggen wat je denkt en als ze zien dat jij doorsolliciteert word je aangesproken. Bonussen worden NIET uitbetaald en vaag over gedaan. Salaris is laag ten opzichte van andere werkgevers en zeker in combinatie met het werk die je doet. Management heeft een sterk voorkeur voor een type meisje die ze willen aannemen. Zie de site dan zie je gelijk dat je buiten de boot valt als je niet lijkt op het merendeel.
Pluspunten
Minpunten
Angstcultuur, lange werkdagen, laag salaris
Wat is dit voor fake organisatie
geen (voormalige medewerker) –  Rotterdam4 september 2018
Bijna dagelijks ontvang ik vacatures van dit bedrijf maar als je dan reageert hoor je vervolgens nooit meer iets terug. Dan ineens een mailtje kan je mij helpen ik zoek mensen voor DSW, als je nu mailt en je cv stuurt dan reageren we gelijk om een afspraak in te plannen. Ben ik er weer in gestonken weer tijd verspilt in het opstellen van een motivatiebrief en weer geen reactie van deze mensen.
Pluspunten
Minpunten
Komen afspraken niet na.
Leuk, ambitieus en jong bedrijf!
Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam24 juli 2018
Een heel leuk, ambitieus en jong bedrijf in het centrum van Rotterdam. Collega's zijn topmensen die je snel opnemen in de groep. Veel leuke bedrijfsborrels, maar naast al het gezellige ook de mogelijkheid om door te groeien binnen het bedrijf. Het management luistert naar je en waardeert jouw inbreng!
Pluspunten
Maandelijkse gratis lunch, leuke collega's, hartje Rotterdam, doorgroeimogelijkheden, leuke feesten
Leuke medewerkers, slecht management
Klantadviseur Business Kleinbedrijf ABN (voormalige medewerker) –  Zwolle12 juli 2018
Secundaire arbeidsvoorwaarden slechter dan andere uitzendbureaus, zoals feestdagenvergoeding.
Veel fouten salaris uitbetaling, waarna er geen goede opvolging aan wordt gegeven.
Pluspunten
Vriendelijke accountmanagers
Minpunten
Salaris systeem en klantonvriendelijk hoger management
Jong en ambitieus bedrijf waar doorgroeimogelijkheden aangereikt worden!
Business Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam17 april 2018
In mijn eerste maand bij FINTREX heb ik direct veel verantwoordelijkheden gekregen. Ik heb gemerkt dat ik echt wordt gestimuleerd om zelfstandig aan het werk te gaan en om direct veel verantwoordelijkheid te pakken. Bij FINTREX werken veel jonge en ambitieuze mensen die echt beter willen worden in het werk wat zij doen. De sfeer is top; er wordt hard gewerkt maar er is zeker ook tijd voor gezelligheid!
Pluspunten
In hartje Rotterdam
Fijne werksfeer, Rotterdamse mentaliteit
Business Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam13 maart 2018
De inwerkperiode is erg prettig, er is een goede en duidelijke structuur en begeleiding. Hierbij krijg je een duidelijk beeld van de hele organisatie en wat elke afdeling precies doet. Iedereen werkt hard en goed samen aan gezamelijke doelen, maar er is ook ruimte voor persoonlijke groei. De cultuur van het bedrijf is erg fijn, iedereen staat open voor vragen en eigen inbreng.
Pluspunten
Ruimte voor eigen inbreng en verbeterpunten
Jij moet flexibel zijn mbt uren, dagen, avonden, weekende zo ook op zondag werken
Inbound callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Leeuwarden26 januari 2018
Slechte communicatie, van het kastje naar de muur gestuurd worden. Uitbuiters zijn het die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en parasiteren en profiteren van de mensen die moeilijker een baan krijgen door te weinig banen op de arbeidsmarkt.
Kan het niemand aanraden voor dit bedrijf te gaan werken, laat je niet verleiden door hun mooie praatjes, trap er niet in net als ik.
Eerst beloven ze dat je alleen overdag en doordeweeks hoeft te werken en uitzicht op vast contract. Dan ineens moet je s avonds en weekende werken ( zonder toeslagen) en dan blijkt dat er ook geen vast contract inzit. € 9.30 per uur. Vrij vragen? Eerst vragen of een collega wil ruilen. Zelfs al wil je naar een begrafenis. Nooit meer daar werken.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Veel doorgroeimogelijkheden
Digital Accountmanager (huidige medewerker) –  Rotterdam2 januari 2018
Ik werk hier nu al vier jaar. FINTREX heeft me de kans gegeven om binnen de organisatie verschillende functies uit te proberen en ik kon snel doorgroeien. De werkzaamheden zijn afwisselend en er is altijd plek voor eigen ambitie / om je eigen pad te kiezen en dingen uit te proberen.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, flexibel, denkt met je mee, werkinhoudelijk (leuk werk)
Minpunten
Kan ik zo niet bedenken
Gedreven collega's en gestructureerde werkwijzes in informele sfeer.
Senior Talent Developer (huidige medewerker) –  Rotterdam29 december 2017
Ik heb in mijn eerste maand ontzettend veel geleerd. Je wordt goed begeleid en met name in de onboardingweek krijg je al snel een gevoel om bij deze mooie club mensen te horen. Er zijn altijd mensen in voor een borrel op vrijdag en diezelfde mensen staan maandag weer keihard te werken. Stilzitten zit er niet in, er zijn altijd nieuwe uitdagingen. Kijk je uit naar mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen? Je krijgt alle vrijheid om je kansen te pakken. Overal lijkt al over nagedacht te zijn en toch kan je genoeg meedenken om een echte bijdrage te leveren.
Pluspunten
Elke maand een bedrijfslunch, een intern maandblad en wekelijkse updates
Erg naar mijn zin bij FINTREX!
Business Accountmanager (huidige medewerker) –  Rotterdam29 december 2017
FINTREX is een snelgroeiend bedrijf waarin je veel kansen krijgt jezelf te ontwikkelen. Ik werk hier nu ruim 2 jaar met ontzettend veel plezier! Leuke collega's, legendarische borrels en ook niet verkeerd, in hartje Rotterdam.
Pluspunten
Werksfeer, legendarische feesten en doorgroeien!
Binnen FINTREX kun je jouw ambities waarmaken
People Manager (huidige medewerker) –  Rotterdam29 december 2017
Ik werk al bijna 8 jaar met veel plezier bij FINTREX. Ik ben enthousiast, heb energie en ben ambitieus. Dit heb ik laten zien in mijn werk en dan is er ruimte voor ontwikkeling! Ik heb hierdoor meerdere stapjes mogen maken binnen verschillende afdelingen en functies en echt meehelpen bouwen aan wie FINTREX is! Super gave ervaring waar ik nog lang onderdeel van wil uitmaken.

Ik heb ontzettend veel geleerd en hoop nu vanuit mijn rol weer nieuwe collega's te laten ontwikkelen. Dit kan zowel in de huidige functie en huidige afdeling als een groeipad naar nieuwe afdelingen en functies!

Doordat FINTREX groeiende is kun je middels verschillende projectgroepen deel uitmaken om niet alleen de ambitieuze en creatieve ideeën te bedenken maar ook daadwerkelijk uit te voeren. Daarnaast hebben we 1 hoofdvestiging in Rotterdam, waar we dus korte lijnen hebben en snel kunnen schakelen!
Pluspunten
Meerdere leuke uitjes, Leuke collega's, mogelijkheden om mee te denken in projectgroepen, kansen die je ziet kun je zelf benutten.
Werken bij FINTREX
Business Account Manager (huidige medewerker) –  Rotterdam29 december 2017
FINTREX is een organisatie waar je veel kunt leren maar waar je ook zelf verantwoordelijk bent voor je eigen ontwikkeling. Wanneer je je richt op werving en selectie zijn de werkdagen nooit eentonig. We werken door het hele land en dat betekent dat je regelmatig op locatie werkt bij de klant. Daarnaast lopen de werkzaamheden uiteen; sommige dagen ben je vooral in de weer met telefonische afspraken, dan weer met een stukje administratie, maar ook met face-to-face afspraken. Die afwisseling vind ik erg fijn en uitdagend. Wat soms lastig is aan deze functie is dat het resultaat niet altijd een goede reflectie is van de hoeveelheid werk die je hebt verzet, doordat je resultaten van meerdere factoren afhangen; factoren die vaak buiten jouw invloed liggen. Daar moet je mee om kunnen gaan. De bedrijfscultuur binnen FINTREX valt onder de categorie 'work hard, play hard'. We kunnen hard werken, maar met een goede dosis humor en de gezellige bedrijfsuitjes van tijd tot tijd.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, afwisseling in werkzaamheden
Leuke organisatie om voor te werken!
Business Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam28 december 2017
Er heerst een leuke en gezellige werksfeer op de vloer. Tevens is er veel begeleiding en persoonlijke aandacht.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Gezellige en vooral leerzame werkomgeving!
Flexmedewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam28 december 2017
Leuk bedrijf met veel jonge en leergierige werknemers. Je wordt snel opgenomen in het team en er hangt een goede sfeer.
Met een goede motivatie en juiste inzet, is er heel veel mogelijk binnen dit bedrijf!
Pluspunten
Goede sfeer en leuke teamuitjes!
Minpunten
Drukte op de werkvloer
Slechtste bedrijf ooit !!! Ga hier nooit werken !!!
KLANTCONTACT MEDEWERKER (voormalige medewerker) –  Utrecht27 december 2017
Ik kan alle negatieve reviews beamen die hier zijn beschreven. Aangenomen na een strenge screening (alsof het een baan betreft bij de AIVD notabene) en dat tegen het minimumloon, om eindejaarswerk te gaan doen voor een Zorgverzekeraar.
Misleidende voorlichting tijdens infobijeenkomst, een contract voor minimaal 6 maanden beloven maar als je eenmaal je contract hebt gekregen nadat je met bloed zweet en tranen je verplichte wft diploma behaald hebt dan blijkt dat je ineens een contract voor maar 6weken hebt gekregen met kans op verlenging. Of je dat maar meteen wil tekenen en retour wil sturen.
Kan het niemand aanraden voor dit bedrijf te gaan werken, laat je niet verleiden door hun mooie praatjes, trap er niet in net als ik !!!
Pluspunten
GEEN
Minpunten
ALLES
Gezellig en professionele werkomgeving
Business Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam19 december 2017
Iedere ochtend starten met een vriendelijke goedemorgen van en aan de collega's, daarna opstarten met een kopje koffie.

Je wordt goed begeleid door collega's en het management en elke dag leer je een beetje meer van de bedrijfscultuur en de functie, maar daarnaast krijg je ook de ruimte om de werkzaamheden eigen te maken en op die manier het snel onder de knie te krijgen.
Pluspunten
Vanuit het bedrijf wordt goed stilgestaan bij de behoeften van de Fintrex medewerkers
Minpunten
Slecht bedrijf voor hun eigen medewerkers!!!
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam24 november 2017
Slecht bedrijf om voor te werken! FINTREX slechte arbeidsvoorwaarden en SLECHT voor hun personeel! Nog nooit bij zo slecht bedrijf gewerkt! Onderbetaald, teveel overuren en totaal niet sociaal.
Pluspunten
Minpunten
Bedrijfscultuur is slecht.
Slechte werkgever.
Desk Accountmanager (voormalige medewerker) –  Leeuwarden17 november 2017
Toen ik bij Fintrex ging werken kreeg ik een contract voor 24-36 uur. Ze geven mij de garantie dat ik structureel wel op de max uren zou komen bij de opdrachtgever. Ik moest tekenen voor 2 jaar beschikbaar blijven met daarin een boetebeding van 1000 euro als ik binnen 2 jaar vertrok .

Er is geen week geweest dat ik 36 uur heb gemaakt, structureel 24 uur tussen het tijdstip 8 en 21 uur. Op dinsdag weet je hoe laat je op de volgende maandag werkt. Hierdoor werkten ik en mijn collega's maanden lang onder de bijstandsnorm. En stond wij financieel met de rug tegen de muur.

Andere uitzendbureaus betalen bij dezefde opdrachtgever een hoger uursalaris en wel pauzes door met daarbij fatsoenlijke 32 uur of 40 uur contracten.

Vlak voor de vakantieperiode besloot Fintrex ons naar een ander uitzendbureau te dumpen. Dit kregen wij pas een week voor overzetting te horen. Onze opgebouwde verlofdagen zijn bruto-uitbetaald wat financieel nadelig is. Ook moest verlof opnieuw opgebouwd worden waardoor niemand nog op vakantie kon.

Werken bij Fintrex voelt alsof je een illegale oostblok arbeider bent. Ze laten geen kans liggen om je uit te buiten.
Pluspunten
Minpunten
Afspraken, arbeidsvoorwaarden, communicatie
Jong bedrijf met Rotterdamse cultuur
Business Assistant (huidige medewerker) –  Rotterdam29 september 2017
FINTREX BV is een ambitieus bedrijf in Rotterdam, dat snel groeit. Het liefst nemen ze iedereen hierin mee en ze motiveren je dan ook om het beste uit jezelf te halen. De cultuur is niet lullen, maar poetsen, waarbij er nog wel genoeg tijd overblijft voor gezelligheid. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden.
Pluspunten
Thuiswerken mogelijk, mooi uitzicht, leuke collega's, borrels, uitjes, jong bedrijf
Minpunten
Je krijgt geen laptop, je kan deze echter wel lenen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fintrex. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Fintrex gesorteerd op locatie