Finest People
Binnen Finest People wordt er heel goed geluisterd naar waar je op zoek ben. Op basis daarvan proberen ze best possible match te maken.
Bij Finest People voelde ik mij vanaf het moment dat ik binnen kwam helemaal thuis. Met plezier breng ik tijd door op kantoor, iedereen is namelijk gemotiveerd om het beste voor het bedrijf te doen. De gedrevenheid en de wil van collega’s om continue te blijven leren, maken dat de werksfeer enorm positief en verwelkomend is. Finest People is als een leerzame omgeving waar ik mijn vleugels uit kan slaan en mijzelf kan ontwikkelen.
Pluspunten
Lunch verzorgt op kantoor, gedreven collega's, veel trainingen, veel ruimte voor initiatieven en verbetering op huidige processen
Wat ik leuk vind aan Finest People is dat er erg veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling, de medewerkers groeien namelijk mee met het bedrijf. Ik heb hier de vrijheid gekregen die ik nodig heb om naast mijn studie te werken. Er is altijd ruimte voor nieuwe ideeën binnen het bedrijf.
Pluspunten
Gedreven medewerkers, fijne werkomgeving
In het verleden ben ik meerdere malen bemiddeld door Finest People. De manier waarop was altijd compleet verschillend dan met andere recruitmentbureaus. De persoonlijke aanpak en tijd die de recruiters voor je nemen, maken voor mij hét verschil.
Pluspunten
Persoonlijke, kennis van zaken, luisteren naar wat je echt wilt, nemen de tijd voor je
Sinds deze maand werk ik er een jaar. In het afgelopen jaar heb ik nog nooit zoveel groei in mijn persoonlijke ontwikkeling meegemaakt als ooit tevoren.

Denk hierbij aan:

- Het lezen van boeken

- Intensieve training en professionele begeleiding

- Ontwikkelen op: discipline, intrinsieke motivatie achterhalen, je eigen visie op succes ontwerpen en tot in de puntjes uitwerken, hoe haal je het meeste uit jezelf

- Communicatieve vaardigheden

- Werken vanuit je eigen authenticiteit

Finest People
Wat mij meteen opviel was de goede sfeer binnen Finest People. Het is heel leuk om deel uit te maken van dit team en om te ervaren hoe mijn collega’s vol enthousiasme kandidaten aan bedrijven koppelen.
Pluspunten
Jonge collega's
Tijdens het eerste gesprek met Finest People was ik onder de indruk van de manier van gespreksvoering. Ik werd echt centraal gezet en het gesprek ging over zaken die voor mij belangrijk zijn bij een nieuwe job.
Pluspunten
gezellig team, goede werksfeer
Tijdens mijn eerste kennismaking bij Finest People was ik gelijk enthousiast over de vrije manier van werken en hun fantastische visie: ontwikkeling. De positieve, energieke en gemotiveerde manier van werken heeft mij overtuigd dat ik mijzelf hier in snel tempo kan gaan ontwikkelen.
Pluspunten
Leuke collega's en de vrijheid om je eigen werk in te vullen.
De afgelopen 3 jaar heb ik mij ontzettend kunnen ontwikkelen Finest People. Zowel door interne als externe trainingen ben ikzelf een stap voorruit gegaan in mijn carrière. We zijn enorm gegroeid in drie jaar tijd en hebben zelfs een kantoor in Singapore kunnen opzetten. Wat vooral heel fijn is dat we veel vrijheid en bewegingsruimte krijgen. Een fijne plek om te werken!
Pluspunten
Sporten via werk en gezond gevulde koelkast :)
Minpunten
We hebben nog geen pooltafel :)
Naast het feit dat vrijwel elke collega de unieke mogelijkheid heeft om eigen baas te zijn, wordt er veel aandacht besteed aan de ontplooiing van de werknemer als individu. Ze gaan echt de extra mile om je als persoon te laten groeien. Dit zie je echt terug in de resultaten.
Pluspunten
Motiveren om jezelf te ontplooien en sporten op kosten van de baas.
Fantastisch gedreven en gespecialiseerde groep professionals.
Bekijk meer reviews over Finest People
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Finest People. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,9
Reviews over Finest People gesorteerd op locatie