EY Reviews

22 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Professioneel bedrijf met zeer goede leermogelijkheden
Chartered Accountant/ Senior Staff Audit/ Teamlead (voormalige medewerker) –  Rotterdam7 november 2017
Uitstekende werkgever om te starten en veel te leren met goede opleidingsmogelijkheden
Werk-Privé Balans
Excellent company to work for.
Senior Executive Assistant (huidige medewerker) –  Amsterdam, The Netherlands9 september 2017
Working at EY is a pleasure. The culture is fast paced yet colleagues are in general very respectful to one another.
The Company offers a lot of training and workshops constantly motivating their employees to grow.
They have a vision for the future and work very hard to achieve their goals as a company and they like to involve everyone in this development from Business Support to Boardmember level. This creates an sense of unity.
Minpunten
Low salary
Werk-Privé Balans
Loyaal klein team van HR collega's
HR medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam17 augustus 2017
Overal goede werksfeer, formaliteit en werkethiek staan hoog in het vaandel.
Pluspunten
goedkope lunches
never a dull moment
senior controller (huidige medewerker) –  Amsterdam14 juli 2017
In een internationale wereld in een global georganiseerd bedrijf gebeurt veel. Toch is niet alles voorspelbaar en de kreet "never a dull moment" hateren we dan ook geregeld.
In een grote organisatie zijn er meerdere belangen en dat heeft invloed op besluitvorming en processen.
Het is soms een uitdaging om met alle aspecten van die belangen de juiste beslissing te nemen, maar dat is ook weer het leuke ervan.
Soms heb je het gevoel in een rollercoaster te zitten.
Kortom never a dull moment.
Pluspunten
varatie
Minpunten
politieke druk
Werk-Privé Balans
Good company to work with
Transfer pricing staff consultant (voormalige medewerker) –  Shenzhen29 juni 2017
Nice colleagues and company culture, impressive learning system.
Werk-Privé Balans
Geweldige tijd gehad, veel geleerd en hard gewerkt
Executive Secretary (voormalige medewerker) –  Rotterdam14 mei 2017
De dagen bij EY kenmerkte zich door enorme drukte. Heel de dag continue in touw en diverse ballen in de lucht houden. Ik vond het geweldig. Ik heb hier de finesses van zeer complex agenda-beheer geleerd en ook een geweldig gezellige tijd met collega's gehad. Work hard, play hard ging hier echt op.
Tijdens een reorganisatie in 2010 werden alle ondersteunende diensten op de schop genomen en werd de functie van Executive Secretary gereduceerd tot agendabeheer en correspondentie maar dan voor meerdere personen ipv alles tot in de puntjes verzorgen voor 2 personen. Dit vond ik een dusdanige verarming van mijn takenpakket dat ik besloot daar niet te blijven.
Pluspunten
gezelligheid onderling, bedrijfskantine, goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Gereduceerd takenpakket door reorganisatie
Werk-Privé Balans
Veel leren en samen er voor gaan
Assistent accountant (huidige medewerker) –  Amsterdam5 december 2016
EY is een goede werkgever als jij zelf gemotiveerd bent en sterk in je schoenen staat.
Pluspunten
Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, goede en leuke sfeer onder het personeel
Minpunten
Over het algemeen een hoge werkdruk, veel sprake van overwerken, grote organisatie dus politiek spel is aanwezig
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Gezellig team
Administratief medewerker / archiefmedewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam9 februari 2016
Ik heb twee jaar mogen werken bij Ernst & Young en heb het erg naar mijn zin gehad, helaas kan ik hier niet doorgroeien in mijn functie en heb daarom de keuze gemaakt om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Werkte als consultant, geen dienstverband, datum november 2015 is niet juist overgenomen uit upload
Independent Corporate Communications Consultant (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 november 2015
Formele sfeer,hoog kennisniveau en doelgerichte vergaderingen
Pluspunten
Hoog Niveau
Minpunten
Langdurige beslissings trajecten
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
Een prettige en fijne werkomgeving
Adjunct- accountant ( senior staff ) (huidige medewerker) –  Den Bosch, NB14 oktober 2015
Een prettige en fijne wekjomgeving. Ik heb daar veel geleerd.
Pluspunten
Veel geleerd. Grote mate van vrijheid in mijn functie.
Minpunten
Steeds meer regels en voorschriften
Werk-Privé Balans
Professionele organisatie met voldoende aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en work/life-balance
Finance-Controller / Treasurer (huidige medewerker) –  Rotterdam, ZH6 september 2015
Veel mogelijkheden voor ontwikkeling van management/statutory reporting, financial controlling en treasury.
Leuke werksfeer tussen professionele collega's.
Hip, jong, modieuze organisatie
Management Assistent / Secretaresse (voormalige medewerker) –  Utrecht, UT22 december 2014
EY is een fijne organisatie om in te werken, werkzaamheden zijn enorm afwisselend.
Pluspunten
Thuiswerken, flexibele werktijden, laptop en mobiel van de zaak
Minpunten
geen eigen werkplek, maar flexplekken
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 5Rapporteren
Secretary Advisory (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH14 december 2014
Leuke collega's, veel geleerd, altijd afwisseling: geen 1 dag is hetzelfde.
Werk-Privé Balans
BTW advisering en het samenstellen van BTW aangiftes
Senior VAT accountant (voormalige medewerker) –  Maastricht/Amsterdam24 november 2014
Crossborder BTW advisering en het samenstellen van BTW aangiftes
Was deze review nuttig?JaNee 3Rapporteren
Zeer prettige werkgever.
Kantoorbediende financiële afdeling (voormalige medewerker) –  Den Haag23 april 2014
Zeer prettige werkgever. Alle kans jezelf te ontplooien met voldoende aandacht voor werk/prive balans
Pluspunten
zelfstandigheid
23 jaar met veel voldoening gewerkt bij EY
Senior assistant payroll (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH25 maart 2014
Salarisadministratie is een mooi vak. Door maandelijks op tijd te zorgen voor een juiste betaling heb je veel tevreden klanten.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 6Rapporteren
Productieve en gezellige werkomgeving
Assistent HR administratie (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH5 september 2013
Op de HR afdeling van Ernst & Young verzorgde ik de administratieve mutaties van ongeveer 4.000 medewerkers. Hiernaast was ik eerste aanspreekpunt voor de medewerkers betreffende HR vraagstukken en voor de studieregeling binnen Ernst & Young. Opstellen van contracten en up-to-date houden van personeelsdossiers.

Ik heb bij Ernst & Young geleerd om met verschillende vraag stukken om te gaan, correct en accuraat te werken en om planningen te maken.

Op de HR afdeling hadden we dagelijks contact met de HR manager. De collega's bij Ernst & Young waren collegiale, gezellige collega's. Altijd in voor een praatje en een geintje.

Moeilijkste van de baan vond ik het brengen van minder goed nieuws naar medewerkers, zoals bijvoorbeeld een inhouding.

Het leukste van de baan waren de werkzaamheden en de sfeer binnen het bedrijf.
Top bedrijf
Financieel Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH19 juli 2013
met veel plezier naar het werk
heel veel
open
jong team met bijna dezelfde interesses
Pluspunten
openheid
Een uitdagende functie
HR Assistant II (voormalige medewerker) –  Rotterdam24 april 2013
Een aantal jaar geleden is de HR afdeling gecentraliseerd te Rotterdam. Voorafgaand was mijn standplaats Den Haag.
De reistijd tussen mijn woonplaats en Rotterdam is de reden dat ik op zoek ben naar een andere baan. Ook wil ik mij verder ontwikkelen binnen mijn specialisme Ziekteverzuim. Dit is niet mogelijk bij mijn werkgever.
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Een bedrijf waar intensief wordt gewerkt en waar je veel leert.
Directiesecretaresse (voormalige medewerker) –  Arnhem20 maart 2013
Voor accountants zeer veel doorgroeimogelijkheden. Voor ondersteunend personeel zijn deze mogelijkheden minder aanwezig.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden. hoog opleidingsniveau collega's.

Waarderingen op categorie

Reviews over EY gesorteerd op locatie