Extra Talent Reviews

Goede ervaring met het vinden van een nieuwe baan.
Juridisch secretaresse (huidige medewerker) –  Amsterdam12 februari 2019
Fijne ervaring gehad tijdens het zoeken naar een nieuwe baan! Tijdens alle gesprekken me erg op me gemak gevoeld. Na de eerste intake bij Extra Talent al veel mogelijkheden gekregen om ergens op gesprek te gaan.

Maria, mijn contactpersoon, is altijd goed te bereiken via app en mail en houd je goed op de hoogte van de vorderingen.

Blij dat ik contact heb opgezocht met Extra Talent want na twee weken had ik al een nieuwe baan gevonden in de functie van Juridisch Secretaresse bij een advocatenkantoor.
Doortastend, Vriendelijk, Straight to the point
Notarieel secretaresse (huidige medewerker) –  Amsterdam7 februari 2019
Extra Talent heeft mij perfect geholpen bij het vinden van een leuke, intensieve en uitdagende baan. Met behulp van de inzet van de medewerkers van Extra Talent (in het bijzonder Janine de Boer & Maria Sukiasjan) ben ik terecht gekomen op een kantoor waar ik het enorm naar mijn zin heb!
Leuke werksfeer en voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling!
Consultant Supply Chain (huidige medewerker) –  Eindhoven29 oktober 2018
Nu een maand in dienst bij Extra Talent. Een goed en gedegen inwerktraject gehad. Ontzettend leuke collega's, informele sfeer en er is voldoende ruimte om te groeien. Zowel met het bedrijf als op persoonlijk vlak!
Pluspunten
Collega's.
Minpunten
Eerlijke organisatie met hechte collega's
Consultant (huidige medewerker) –  Eindhoven11 september 2018
Bij deze organisatie wordt je met een warm welkom ontvangen. Nadat de werkzaamheden uitvoerig met je besproken worden en je een geheel verzorgde training hebt mogen doorlopen, start je bij een vestiging bij jou in de regio. Er is een hechte sfeer door de collega's die je altijd met raad en daad bijstaan, zowel in werk als privé.

Het is een erg dynamische werkomgeving, waardoor de dagen werkelijk voorbijvliegen. Je krijgt gegarandeerd een kick van een geslaagde sales-activiteit!

Juist omdat er zoveel verschillende zaken door elkaar heenlopen op een dag, kan het soms ook wel inspannend zijn om alle ballen in de lucht te houden.
Pluspunten
Hecht team, eerlijke communicatie
Minpunten
Inspannende organisatie vereist
Informele gedreven organisatie met gezellige collega's
Consultant (huidige medewerker) –  Eindhoven3 september 2018
Direct bij start wordt er de tijd genomen om je goed in te werken op het hoofdkantoor. Daarna ga je naar je eigen vestiging. Er wordt al met al veel tijd en energie gestoken in het opleiden en trainen van de eigen mensen en de drempel is erg laag om vragen te stellen en van anderen te kunnen leren.
Het is wel een gedreven cultuur met salesgerichte werkwijze waar je tegen moet kunnen. Er wordt gewerkt met targets en iedere week een KPI gesprek. Niet iedereen vindt deze manier van leiding geven of werken prettig. Cultuur is open, informeel, gedreven doch ruimte voor humor. Gezellige jonge collega's die willen scoren en het werk leuk vinden. Als je je op sales vlak wilt ontwikkelen, dan ben je hier aan het juiste adres.
Pluspunten
Goede trainingen, persoonlijke benadering en betrokkenheid, flexibiliteit omtrent werktijden bij privé dingetjes
Minpunten
Hoog verloop, redelijk strakke werkwijzen/micromanagement
Baan bemiddeling
Personal Assistant (huidige medewerker) –  Amsterdam18 juli 2018
De consultant heeft mij goed geholpen bij het vinden van een nieuwe baan. Zij was prettig om mee samen te werken: vriendelijk, to the point, get's the job done.
Extra Talent is trots op de mensen die ze plaatsen en helpen hen verder.
Fijn bedrijf waar je jezelf kan zijn
Junior Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam22 juni 2018
Ik ben ontzettend blij dat ik bij Extra Talent werkzaam ben. Wat ik erg prettig vind, is dat het management open staat voor nieuwe ideeën en dat je de ruimte krijgt om deze uit te voeren. Ze vinden het belangrijk dat je met plezier naar je werk gaat en dat je fouten durft te maken.

Het is een fijn bedrijf waar iedereen gerespecteerd wordt en waar veel leuke dingen (borrels, samen lunchen, tafeltennissen en personeelsfeestjes) met elkaar worden gedaan.

Extra Talent wilt groeien, maar ondanks de groei weten ze toch het informele en gezellige sfeertje te behouden en blijft het een platte organisatie. Alle nieuwe collega's doorlopen een goed en intensief inwerktraject waar door ze met voldoende vertrouwen en kennis aan hun nieuwe baan beginnen.
Extra Talent Breda, betere sfeer ken ik niet
Stagiair (voormalige medewerker) –  Breda11 juni 2018
Je word vanaf dag 1 al gelijk aan de slag gezet en je wordt door je collega's prima op gang gezet. Je krijgt veel mee over het echte bedrijfsleven en je gaat een hele leuke uitdaging aan. Van kandidaten selecteren tot aan opdrachtgevers werven en contact opnemen met bestaande kandidaten of werkgevers.
Pluspunten
Vrijdag middag borrel
Professioneel, vriendelijk en transparant
Analist bij een Amerikaanse bedrijf (huidige medewerker) –  Breda10 juni 2018
Ik ben woonachtig te België en heb via Extra Talent een super leuke job kunnen vinden in Nederland. Mijn bijzondere dank gaat hierbij aan Emiel Heinsbroek van Extra Telent Breda! Hij is professioneel, kent zijn vak heel erg goed, steeds transparant met communicatie, altijd bereikbaar en super vriendelijk bij iedere contact!
Persoonlijke ontwikkeling, snelle doorgroeimogelijkheden, en bovenal een onwijs leuk en jong team!
Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam8 juni 2018
Persoonlijk heb ik voor Extra Talent gekozen vanwege de persoonlijke touch. Het is een no-nonsense organisatie waar je als persoon de ruimte krijgt.

Binnen Extra Talent heb ik mezelf op professioneel vlak sterk kunnen ontwikkelen en ben dan ook snel doorgegroeid naar een seniore functie intern.

Het management is hier down to earth en heeft oog voor jouw persoonlijke verhaal; Ook staan ze open voor feedback en ideeën.
Pluspunten
Collegae, tafeltennistafel, autonomie
Gezellig en groeiend bedrijf
stagiaire (voormalige medewerker) –  Rotterdam23 mei 2018
Je krijgt te maken met ontzettende jonge consultants die veel kennis hebben van hun eigen vakgebied. De consultant zet zich in voor jou en laat je kennis maken met functies waar je zelf misschien nog niet op zoek naar bent. Ze zoeken een echte uitdaging voor je die precies bij je past. Er is niet alleen zorg voor de plaatsing maar ook zelfs daarna kun je nog steeds terecht bij Extra Talent. Er wordt goed geïnvesteerd in een professionele relatie en nazorg.
Pluspunten
gespecialiseerd in vakgebieden
Snelle en goede communicatie, fijne adviezen en snelle bemiddeling
Corporate Secretaresse (voormalige medewerker) –  Amsterdam23 mei 2018
Binnen no-time alles geregeld, super leuk contact, alles snel voor elkaar. En nu straks op naar mijn nieuwe job!!
Super !!!!
Legal Assistant (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 mei 2018
Enorm tevreden over Extra Talent! fijn bedrijf dat echt de tijd voor je neemt en alles op alles zet om je te helpen! Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee!!! Super super tevreden en dankbaar!!
Pluspunten
alles
Minpunten
Zeer goede communicatie en zeer snelle bemiddeling
Notarieel medewerkster (huidige medewerker) –  Almere7 mei 2018
De organisatie houdt van aanpakken. Ontvangst was prima, bemiddeling ging zeer snel, begeleiding is zeer goed. Vooral de communicatie tussen mij, Janine de Boer en Diana de Roode verliep zeer goed. Goede begeleiding, zeer vlottte bemiddeling. Een organisatie om zeer prettig mee te werken. Een aanrader voor degenen die via Extra Talent gedetacheerd wil worden.
Pluspunten
Contact, Begeleiding en bemiddeling
Minpunten
Erg positieve ervaring. Snel, professioneel, kordaat
Werkzoekende (voormalige medewerker) –  Rotterdam13 april 2018
Werd warm ontvangen en er werd snel geschakeld. Binnen een week al gesprekken tussen mij en de potentiele werkgever gerealiseerd. Dit is allemaal positief verlopen en heb binnen 2 weken al een accoord gegeven op het bod van diezelfde werkgever.

Extra talent was zeer meedenkend, pro actief en ze zetten die extra stap.
vriendelijke werkomgeving inclusief goede begeleiding
Import/Export medewerker (huidige medewerker) –  Leimuiden19 januari 2018
In een half jaar traject van (begeleid) aan het werk gaan onder leiding van Andelina naar een meer zelfstandige functie waar ik inmiddels ben overgenomen door de werkgever. De begeleiding van de werkcoach was heel fijn en voelde daardoor waardering in hetgeen ik uit kon voeren op mijn werkplek. Gesprekken op het werk werden met regelmaat gehouden en daardoor kon ik groeien op mijn werkplek. Zelfs mijn werkgever heeft ervan geleerd om bijvoorbeeld werkzaamheden meer af te staan.
Heel dankbaar en blij met de functie import/export medewerker binnen een fijn bedrijf met mogelijkheden om te groeien.
Bedankt voor alle inzet om mensen weer aan het werk te krijgen.

Mvg

D. Böröcz
Pluspunten
Altijd bereikbaar voor vragen of tips.
Minpunten
pauze is er niet echt bij. Maar dat wist ik allang en heb er geen moeite mee
Prima bedrijf om gedetacheerd te worden.
Logistiek Coördinator (huidige medewerker) –  Pernis27 september 2017
Ik wordt via Extra Talent gedetacheerd naar een andere onderneming. Prima ondersteuning en fantastische hulp in het vinden van een baan.
Pluspunten
Goede hulp
Goede begeleiding van stagiairs
Stagiair (huidige medewerker) –  Rotterdam13 september 2017
Als stagiair heb ik het prima naar mijn zin in dit jonge en dynamische team!
Talent wordt gestimuleerd
Marketing Manager (voormalige medewerker) –  Rotterdam29 augustus 2017
De organisatie stimuleert het ontplooien van het talent van jonge mensen. Ondanks de gezonde onderlinge competitie helpen collega's elkaar. Een mooie combinatie waarbij de mensen met ervaring de mensen met minder ervaring op weg helpen.
Pluspunten
Ontplooiing van jong talent
Minpunten
Kan zeer confronterend zijn
Fijne communicatie, goede adviezen en snelle bemiddeling
Assistent Accountant (huidige medewerker) –  Rotterdam22 juni 2017
Hele fijne gesprekken kunnen voeren met Renata Gimberg van Extra Talent. Zij heeft mij zeer goede adviezen kunnen geven gedurende het bemiddelingsproces.

Tijdens het proces werden mijn ambities en doelen voorop gesteld, waarbij een passende organisatie is gevonden in de financiële sector. Bij deze organisatie heb ik doorgroeimogelijkheden, opleidingsmogelijkheden, goede arbeidsvoorwaarden en fijne collega's om me heen.

Na het eerste kennismakingsgesprek met Renata Gimberg is mij binnen 2 weken een contract aangeboden door deze passende organisatie. Dit geeft naar mijn idee de snelle bemiddeling en korte communicatielijnen aan.
Pluspunten
Bedrijfscultuur, werksfeer, collega's, ontwikkelingsmogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Extra Talent. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over Extra Talent gesorteerd op locatie