ExcellentSearch
Al vanaf het eerste gesprek een vriendelijke en goede,respectvolle verstandhouding.
Snelle acties en reacties van Excellent Search team en de recruiters stellen zich professioneel en menselijk op.

De baan op zich is vrij relaxed alleen moest ik wel even wennen aan de roosters met elke week wisselende diensten.Achteraf bekeken wel verfrissend maar mijn voorkeur gaat toch uit naar vaste tijden.

Misschien bij de volgende opdrachtgever zijn er meer opties.

Over het algemeen sta ik er positief in en zie uit naar een vruchtbare,langdurige en liefdevolle samenwerking.
Pluspunten
Leuke collega's, informele sfeer
Minpunten
wisselende roosters
Ik werd via LinkedIn benaderd door een medewerker van ExcellentSearch en dit voelde gelijk al heel persoonlijk en met aandacht voor mijn wensen. Ik was gelijk heel enthousiast over de besproken functie. Binnen twee dagen ben ik nog tijdens mijn intake gesprek voorgesteld bij het bedrijf voor de betreffende functie en mocht ik daar op gesprek komen. Ik was erg blij dat er zoveel moeite voor me werd gedaan en werd goed op de hoogte gehouden. Alles verliep heel openlijk en persoonlijk. En na twee weken kon ik mijn huidige baan opzeggen. Inmiddels werk ik alweer twee maanden als office manager via ExcellentSearch en ben ik erg blij met mijn baan. Ik krijg netjes per maand betaald en kan het iedereen aanraden.
Pluspunten
Snel, persoonlijk
Stel een vraag over solliciteren of werken bij ExcellentSearch. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,5
Reviews over ExcellentSearch gesorteerd op functie
Reviews over ExcellentSearch gesorteerd op locatie