Reviews voor Software Developer (m/v) bij Exact

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 55 reviews
Modern softwarebedrijf met interessante uitdagingen
Software Engineer (huidige medewerker) –  Delft31 mei 2017
Modern tech bedrijf met enorm veel uitdagingen op het gebied van software engineering!
Er is veel vrijheid om met eigen initiatieven te komen. Heb je een goed idee voor verbetering van de gebruikte technologieën? Bij Exact krijg je de ruimte om zoiets verder uit te werken en te bewijzen dat iets werkt. We bezoeken ook regelmatig conferenties om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Er is een sterke focus op innovatie.
De afgelopen jaren aan veel verschillende uitdagingen gewerkt. Bezig geweest met microservices, CI/CD, public cloud, test frameworks, verschillende frontend technologiëen, etc!
Een groot pluspunt zijn de gezellige collega's en de leuke sfeer die er hangt! Jong en oud, mannen en vrouwen in redelijk evenwicht, en allerlei nationaliteiten. Bij de borrel op vrijdagmiddag is het altijd druk. Het kantoor in Delft is goed bereikbaar en zo nu en dan thuiswerken is ook een optie, mits niet structureel. Het kantoor is mooi, er is veel licht, en er is zelfs een fitnessruimte. Salarissen liggen niet al te hoog, maar een leuke werkomgeving is ook wat waard.
Pluspunten
Veel ruimte voor eigen initiatief, mooi kantoor, leuke uitdagingen, leuke collega's
Minpunten
Salaris

Zie meer reviews over Exact

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Exact. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Exact gesorteerd op locatie