Exact personeelsintermediair Reviews

Al bijna 20 jaar met heel veel plezier en voldoening
Manager Communicatie (huidige medewerker) –  Den Haag24 januari 2019
Ik werk al bijna 20 jaar op het hoofdkantoor van Exact personeelsintermediair. In die tijd heb ik mij kunnen ontwikkelen van office assistent / starter naar arbeidsmarkt-communicatie professional met een breed eigen takenpakket. Niet alleen vakinhoudelijk heb ik grote ontwikkelingen doorgemaakt maar ook mijn privéleven is in die tijd enorm veranderd. Ik heb hierin altijd alle kansen gekregen om hier een goede balans in te vinden en te bewaren. Dat ik kan thuiswerken als ik dat wil, is daarbij superhandig.
De arbeidsmarkt is enorm dynamisch en de technologische ontwikkelen gaan snel. Dat en de afwisseling tussen kandidatenmarkt en werkgeversmarkt maken dat het werk nooit saai of routinematig wordt.
Het is ook fijn werken bij Exact omdat er heel veel ruimte is voor eigen verantwoordelijkheid en eigenaarschap. De afgelopen jaren zijn wij van teams met managers veranderd naar een organisatie met zelfsturende teams. Mooi dat iedereen zo zijn krachten kan inzetten waar het relevant is. We werken echt als een team om opdrachtgevers en kandidaten de best mogelijke ervaring te bieden.
Tenslotte wordt dit alles beloond met een heel mooi salaris en moderne arbeidsvoorwaarden.
Wil je werken bij een bedrijf waar jij er ècht toe doet? Dan zou ik zeker solliciteren.
Pluspunten
Zelfsturende teams, veel verantwoordelijkheid, leuke collega's, goede beloning
Geen fijne werkgever
Exact Personeelsintermediair (voormalige medewerker) –  Leiden22 januari 2019
Doen zich anders voor dan ze in werkelijkheid zijn.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Exact personeelsintermediair. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Exact personeelsintermediair gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Exact personeelsintermediair gesorteerd op locatie