EW Facility Services Reviews

32 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 34 reviews
gezellige werkomgeving
Leidinggevende (huidige medewerker) –  Ibis Amsterdam Centre18 augustus 2018
Mijn taak is leidinggeven om mensen voor te bereiden op bladeren en een geweldige omgeving om goed te kunnen werken
Mijn dag begint met groeten met mijn collega's op het werk, het is voor mij het belangrijkste.
Dan moet ik koffie nemen zodat ik mijn dag kan beginnen :)
Ik begin met opening waar moet ik de lijst voor de medewerker te doen .
Later hebben we een vergadering voor 10 minuten, waar we vanaf het begin veel plezier hebben en praten over iets leuk en over vakantie etc. en daarna beginnen we te praten over het werk.
Later moet ik alles doen aan administratie en etc....
Om 12 uur we hebben een pauze waar samen zitten en kletsen .
In dit bedrijf, kreeg ik training die me geholpen als ik alles regelen en hoe je mensen etc. te praten

Als heb ik een problemen die niet alleen kan worden opgelost is altijd iemand die ik kan draaien om en waar ik altijd helpen.

Wat is het beste aan dit werk: Positieve counseling en een goede afstemming, maar alles kan worden geleerd

Wat is het beste van deze baan: ik zal ze niet anders beschrijven Ik zou een boek hebben geschreven, maar het is erg leuk om nieuwe mensen en een nieuwe cultuur te ontmoeten en te werken met mensen
werkdruk te hoog
Assistent Housekeeping (voormalige medewerker) –  Eindhoven6 augustus 2018
salaris laag en werkdruk veelste hoog. onderling wel gezellig
Pluspunten
gezelligeheid
Minpunten
te zwaar werken
Onvriendelijke leiding gevend
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Naarden11 april 2018
Nh hoteles naarden heeft onaardige leiding gevende, vorige haalde het fooi wat voor de kamermeisjes was weg en stopte het in eigen zak als ze er niet was lag er wel fooi,teweinig tijd ,receptie gaf nooit de fooi voor de housekeeping en leiding gevende van het hotel zelf vond dat wij niet gezien mochten worden ivm de gasten ,tegore kamers om schoon temaken onpraktisch nachtkastjes en bedden die klem stonden zodat je er met geen mogelijkheid erbij kon met bedden verschonen, zwaren en dikke matrassen die je je rug kosten!, de appartementen waren niet tedoen zo goor de badkamers en keuken!!, roosters die er niet waren, teweinig mensen
Pluspunten
Geen!!
Minpunten
Teveel om op tenoemen
Niet transparant, je bent een nummertje, geen prettige werkomgeving etc.
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 maart 2018
* Eén ☆ is nog te veel voor dit bedrijf. Ik vind dat sommige punten wel gezegd mogen worden wat totaal niet in de haak is. Plus weinig transparantie.

* Je komt niet direct in dienst bij EW, maar via hun schijnconstructie "Rijnland" uitzendbureau. Dat weet je van te voren niet, pas als je je contract tekend.
* Je reageert op een vacature voor een x aantal uren wat ze je beloven. In werkelijkheid krijg je een 0 uren contract voorgeschoteld. Stond ook niet in de vacature vermeld.
* Pas als je 6 maanden aaneengesloten hebt gewerkt zonder één dag ziek te zijn geweest mag je in dienstteden bij EW. Mits je hun dodelijke werktempo haalt, hun percentages haalt zodat je niet te duur bent en niet zeurt. Je krijgt max met geluk 17 min per kamer. Met veel geluk en goed werktempo na maanden redt je dat.
* Je krijgt per 15 min betaald, niet per uur.
* Je moet flexibel zijn, dus reken er maar op dat je bijna ieder weekend werkt en de feestdagen.
* Je bent een nummertje en daar wordt je naar behandeld.
* Let goed op of je uitbetaling klopt. Ook je uurloon. Vaak klopt het niet of maken ze grote fouten wat jou flink geld kost.
* Als je vrij wilt moet je dat maanden van te voren kenbaar maken, alsnog kan het zijn dat ze het afkeuren. Dan heb je gewoon pech.
* Als je een medische afspraak hebt wat je niet kon plannen buiten werktijd, wat je altijd wel probeerd en doet wordt het ook afgekeurd. Dat is de normaalste zaak van de wereld.
* Je bent afhankelijk van hoe je leidinggevende is. Als je een verkeerde treft of ze mogen je niet hebt je het vrij zwaar.

Kortom, een waardeloos
  meer... bedrijf. Weet waar je aan begint. Hard werken voor weinig loon en bovenstaande.

* Tip; de overige recensies over EW via Google. Alle punten waren zéér herkenbaar.
Pluspunten
Weinig en verwaarloosbaar
Minpunten
Je wordt niet per uur betaald, geen waardering etc.
Fijne werkomgeving.
Housekeeping (huidige medewerker) –  Uden14 maart 2018
Zeker leuk werk , je moet tegen de druk kunnen. Verder houden ze zeker wel rekening met je privé leven met inroosteren. Leuk team en goede leidinggevende. Iedereen wordt met respect behandeld.. Werk er nog steeds met plezier ook al is het geen vetpot wat je verdient.
Pluspunten
Leuk gezellig team ..leidinggevende denkt mee
Minpunten
Salaris mag zeker omhoog
Management trainee
Management trainee (huidige medewerker) –  Rotterdam26 februari 2018
Ondersteuning heel slecht. Er wordt onderscheid gemaakt tussen supervisor en housekeeper.

Je werkt eigenlijk gewoon voor een minder salaris en voert de werkzaamheden uit van een housekeeper..

Reiskosten worden moeilijk uitbetaald.

In de functie zijn salarissen niet gelijk. Kom je van het Mbo af verdien je meer dan een hbo’er?? wtf..

Mbo weet geen reet moet aangestuurd worden door ene hbo’er maar die hbo’er is een mtp dus verdient maar 12.15 en de mbo’ er 13.16??

Je voert werkzaamheden uit van een ervaren housekeeper. Je hebt zelf een eigen locatie en geen ondersteuning en je zit in het mtp traject???
Minpunten
Reiskosten niet goed uitbetaald
Nooooooit meer
Supervisor (voormalige medewerker) –  Rotterdam7 februari 2018
Keihard werken voor bijna niets, zogenaamd in functie groeien met alle verantwoordelijkheden die erbij horen maar je loon blijft t zelfde. En dan niet te spreken over de leiding.
Pluspunten
Minpunten
Genoeg
1jaar bijnagewerkt op een grote lokatie zwaar naar leuk. Leuk sterk team maar onverwachts overgeplaatst en geen contract verlening. Ze willen wel m
Hoofd Huishouding (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 januari 2018
Ze willen wel maar hotels niet. Kwaliteit kost geld. Geef ze wat meer tijd en het zal oké zijn maar 18 min per kamer gemiddeld is geen vet pot. En dan 25 tot 30 x per dag om iets een paar uur te werken

HET WORDT ZWAAR ONDERSCHAT
Pluspunten
Met geluk heb je een leuke leidinggevende
Minpunten
Onder betaald
Ze geven niet veel om de kamermeisjes
Kamermeisje (huidige medewerker) –  Volendam24 december 2017
Afgelopen zomer geen personeel
Moesten met twee kamermeisjes een heel hotel schoonmaken rond de 80 kamers
Als we vroegen om hulp kregen we te horen even doorzetten en met ze tweeën regelen
Heeeeel slecht
Prettige en gezellige werksfeer
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) –  Maastricht19 november 2017
Ik heb hier altijd met plezier gewerkt en had leuke collega's en leidinggevenden.
Pluspunten
goede opleiding, prettige werksfeer
Minpunten
Aanvangstijd
Werkdag als teamleider/kamermeisje
Teamleider /Kamermeisje (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 oktober 2017
Als teamleider/ kamermeisje zorgde ik voor de bestellingen van 2 locaties waar we gevestigd zijn. Ook maakte ik het rooster en hield ik de functioneringsgesprekken.
Pluspunten
Zelf bepalen wanneer je pauze hebt
Minpunten
Geen lift
schoonmaken kamers
Housekeeping (huidige medewerker) –  Den Haag21 september 2017
zwaar werek, soms drukke dagen als groep komt. elke dag is anders
Afwisselend en leerzaam werkomgeving.
Objectleider/ Housekeeper (voormalige medewerker) –  Den Haag16 september 2017
Groot, groeiend, dinamisch bedrijf waarin je stressbestendig behoort te zijn en logisch moet kunnen denken. Een oplossingsgericht karakter is een grote plus. Je moet bereid zijn tot leren en delegeren.
Een goed implementatievermogen is een pré.
Het werktempo ligt hoog.
Pluspunten
Veel verscheidenheid in collega's. Uitjes.
Minpunten
Als extern partij niet altijd even gemakkelijk.
Uitdagende werkomgeving.
(ambulant) objectleider (huidige medewerker) –  Groningen14 september 2017
In de schoonmaakbranche is geen dag hetzelfde en is het elke dag weer een nieuwe uitdaging om het maximale uit het team te halen.
Leuk werk
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Leersum28 augustus 2017
Leuke en vriendelijke collega's. Je word goed ingewerkt en ze houden rekening met de uren die je aan geeft
Pluspunten
Ingezet op tijden die je aangeeft
Minpunten
Verschuiving als mensen afzeggen
Ga hier niet werken!
Supervisor (voormalige medewerker) –  Amersfoort31 mei 2017
Hoe hoger je functie in dit bedrijf is hoe beter je het voor jezelf kan maken. Waarom? Als regiomanager kan je je objectleider de schuld geven. En als je objectleider bent kan je de schuld altijd nog op je supervisor en medewerkers afschuiven. Dat betekent dus dat de onderste rang bij dit bedrijf altijd de sjaak is.
Veel kamers in te weinig tijd, geen pauze ook al is het 28 graden, er wordt van je verwacht dat je geen eigen leven hebt en alla de minute nog even elk weekend kan werken, er wordt niet goed uitbetaald en de doorgroeimogelijkheden... Tja, die beloven ze maar komen nooit!
Ik heb me flink vergist in dit bedrijf en het heeft me een hoop financieel gedoe opgeleverd.
Je wordt hier niet serieus genomen en je bent niks waard, dat is iets wat je objectleider na een tijdje er wel in stampt.

Ik heb hier 9 maanden gewerkt en het enige pluspunt dat ik kan verzinnen zijn mijn collega's. Het was een topteam.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Te veel kamers in te weinig tijd, geen pauze, de uitbetaling gaat meestal niet goed
In één woord: vreselijk.
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 mei 2017
Vreselijke ervaring. Slechte werksfeer waar veel spanningen zijn en iedereen over elkaar praat. Ook de leidinggevende doet maar wat en geeft je het gevoel alsof je niks waard bent en maar van je af wilt. Het werk is veel te veel en te zwaar voor het salaris dat je krijgt. Over het maandsalaris, EW heeft mij 2 maanden te laat mijn salaris gegeven, nadat ik naar het bedrijf zelf heb gebeld. Op mijn e-mail met de vraag of er wat mis was gegaan met mijn salaris werd niet gereageerd. Respect is heel ver te vinden daar. Ik raad het iedereen af.
Minpunten
Respectloze ongeïnteresseerde mensen
in je eentje 17 min voor een kamer en dat keer 10.
Kamermeisje (voormalige medewerker) –  Groningen25 april 2017
7 jr voor EW gewerkt in Groningen met leuke collega's maar met een vreselijk corrupte zelf verrijkend voorvrouw. Voor het klaarzetten van schoonmaak karren en het opruimen rekende zij niet als werk en kreeg je niet uitbetaald dat is dus iedere dag een uur voor nop werken.
Pluspunten
hoogtij dagen leuke pressentjes
Minpunten
luisterd niet naar klachten van mensen op de werkvloer
het is zwaar
house keeping (voormalige medewerker) –  Amsterdam23 maart 2017
ik heb het naar mijn zin gehad maar het werk is gewoon te zwaar voor mij
Pluspunten
gezelig
Hard werken voor weinig loon
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Groningen24 november 2016
Ik heb ong 4 maanden bij EW gewerkt het team was op zich best gezellig maar de werkzaamheden zijn gewoon veels te zwaar. In de housekeeping krijg je gewoon veel te weinig tijd en teveel kamers de werk druk is erg hoog en het loon laag.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij EW Facility Services. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over EW Facility Services gesorteerd op locatie