EW Facility Services Reviews

37 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 39 reviews
Zetten je zo aan de kant,en doen niet wat ze beloven
Objectleidster (voormalige medewerker) –  Ossendrecht21 september 2019
Ze beloven van alles,overleg als er wijzigingen aankomen,maar als het dan voor hun uitkomt willen ze van je af .
top down en angstige werkomgeving
Leidinggevende functie (voormalige medewerker) –  Arnhem10 juli 2019
ergste werkgever ooit. wordt veel van je verwacht, veel kritiek en geen waardering.
Pluspunten
Minpunten
angstcultuur, wordt teveel van je verwacht, geen waardering, geen complimenten
Management trainee bij EW!
MTP (huidige medewerker) –  Amsterdam26 januari 2019
Op het moment ben ik werkzaam binnen het management trainee traject van EW Facility services wat een perfecte opstart is na mijn studie.

Toen ik afgestudeerd was wist is niet goed wat ik wilde gaan doen na mijn studie, ik heb er dan ook een jaar voor uitgetrokken om mij te verdiepen in wat ik wilde doen. Na een jaar kwam EW op mijn pad, een goede keuze!

Binnen het traineeship maar ook in andere functies worden er vele mogelijkheden aangereikt om trainingen te volgen en door te groeien. Verder hangt er een goede werksfeer en is teamwork essentieel.

zeer blij met mijn keuze voor dit bedrijf!
Pluspunten
Teamwork, Trainingen, werksfeer
Minpunten
Salaris (maar is een Traineeship is ook een investering in jezelf)
Niet hier werken
Kamermeisje (voormalige medewerker) –  Rotterdam17 december 2018
Niet hier werken En helemaal niet bij Primera suites of student hotel , hele gemeen manager en HR , zwaar onder betaald , uuren kloppen vaak niet je moet alles bij houdende en ze houden nergens rekening mee ! SLECHTSTE BEDRIJF OOIT !
Pluspunten
Niks
Minpunten
Alles
slecht management
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Vught19 november 2018
Het werk is op zichzelf prima, maar helaas is er sprake van slecht en onervaren management, die niet op de hoogte zijn van de rechten en plichten die zij zelf hebben en van de werknemers. Zelfs in je vakantie wordt van je verwacht dat je bereikbaar en beschikbaar blijft.
Vrije dagen aanvragen verloopt niet volgens de regels, maar op basis van beschikbare vervanging.
De sfeer is door dit alles erg ongezellig, veel spanningen en onuitgesproken zaken onderling.
Blij dat ik nu voor een bedrijf werk dat zijn zaken wél prima op orde heeft en afspraken nageleefd worden.
Het kan dus wel, goed werken met leuke collega's in een prettige sfeer. En heel belangrijk ; vrij is vrij, geen storende groepsapp!
Pluspunten
salaris.
Minpunten
Slechte werksfeer
gezellige werkomgeving
Leidinggevende (huidige medewerker) –  Ibis Amsterdam Centre18 augustus 2018
Mijn taak is leidinggeven om mensen voor te bereiden op bladeren en een geweldige omgeving om goed te kunnen werken
Mijn dag begint met groeten met mijn collega's op het werk, het is voor mij het belangrijkste.
Dan moet ik koffie nemen zodat ik mijn dag kan beginnen :)
Ik begin met opening waar moet ik de lijst voor de medewerker te doen .
Later hebben we een vergadering voor 10 minuten, waar we vanaf het begin veel plezier hebben en praten over iets leuk en over vakantie etc. en daarna beginnen we te praten over het werk.
Later moet ik alles doen aan administratie en etc....
Om 12 uur we hebben een pauze waar samen zitten en kletsen .
In dit bedrijf, kreeg ik training die me geholpen als ik alles regelen en hoe je mensen etc. te praten

Als heb ik een problemen die niet alleen kan worden opgelost is altijd iemand die ik kan draaien om en waar ik altijd helpen.

Wat is het beste aan dit werk: Positieve counseling en een goede afstemming, maar alles kan worden geleerd

Wat is het beste van deze baan: ik zal ze niet anders beschrijven Ik zou een boek hebben geschreven, maar het is erg leuk om nieuwe mensen en een nieuwe cultuur te ontmoeten en te werken met mensen
werkdruk te hoog
Assistent Housekeeping (voormalige medewerker) –  Eindhoven6 augustus 2018
salaris laag en werkdruk veelste hoog. onderling wel gezellig
Pluspunten
gezelligeheid
Minpunten
te zwaar werken
Onvriendelijke leiding gevend
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Naarden11 april 2018
Nh hoteles naarden heeft onaardige leiding gevende, vorige haalde het fooi wat voor de kamermeisjes was weg en stopte het in eigen zak als ze er niet was lag er wel fooi,teweinig tijd ,receptie gaf nooit de fooi voor de housekeeping en leiding gevende van het hotel zelf vond dat wij niet gezien mochten worden ivm de gasten ,tegore kamers om schoon temaken onpraktisch nachtkastjes en bedden die klem stonden zodat je er met geen mogelijkheid erbij kon met bedden verschonen, zwaren en dikke matrassen die je je rug kosten!, de appartementen waren niet tedoen zo goor de badkamers en keuken!!, roosters die er niet waren, teweinig mensen
Pluspunten
Geen!!
Minpunten
Teveel om op tenoemen
Niet transparant, je bent een nummertje, geen prettige werkomgeving etc.
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 maart 2018
* Eén ☆ is nog te veel voor dit bedrijf. Ik vind dat sommige punten wel gezegd mogen worden wat totaal niet in de haak is. Plus weinig transparantie.

* Je komt niet direct in dienst bij EW, maar via hun schijnconstructie "Rijnland" uitzendbureau. Dat weet je van te voren niet, pas als je je contract tekend.
* Je reageert op een vacature voor een x aantal uren wat ze je beloven. In werkelijkheid krijg je een 0 uren contract voorgeschoteld. Stond ook niet in de vacature vermeld.
* Pas als je 6 maanden aaneengesloten hebt gewerkt zonder één dag ziek te zijn geweest mag je in dienstteden bij EW. Mits je hun dodelijke werktempo haalt, hun percentages haalt zodat je niet te duur bent en niet zeurt. Je krijgt max met geluk 17 min per kamer. Met veel geluk en goed werktempo na maanden redt je dat.
* Je krijgt per 15 min betaald, niet per uur.
* Je moet flexibel zijn, dus reken er maar op dat je bijna ieder weekend werkt en de feestdagen.
* Je bent een nummertje en daar wordt je naar behandeld.
* Let goed op of je uitbetaling klopt. Ook je uurloon. Vaak klopt het niet of maken ze grote fouten wat jou flink geld kost.
* Als je vrij wilt moet je dat maanden van te voren kenbaar maken, alsnog kan het zijn dat ze het afkeuren. Dan heb je gewoon pech.
* Als je een medische afspraak hebt wat je niet kon plannen buiten werktijd, wat je altijd wel probeerd en doet wordt het ook afgekeurd. Dat is de normaalste zaak van de wereld.
* Je bent afhankelijk van hoe je leidinggevende is. Als je een verkeerde treft of ze mogen je niet hebt je het vrij zwaar.

Kortom, een waardeloos
  meer... bedrijf. Weet waar je aan begint. Hard werken voor weinig loon en bovenstaande.

* Tip; de overige recensies over EW via Google. Alle punten waren zéér herkenbaar.
Pluspunten
Weinig en verwaarloosbaar
Minpunten
Je wordt niet per uur betaald, geen waardering etc.
Fijne werkomgeving.
Housekeeping (huidige medewerker) –  Uden14 maart 2018
Zeker leuk werk , je moet tegen de druk kunnen. Verder houden ze zeker wel rekening met je privé leven met inroosteren. Leuk team en goede leidinggevende. Iedereen wordt met respect behandeld.. Werk er nog steeds met plezier ook al is het geen vetpot wat je verdient.
Pluspunten
Leuk gezellig team ..leidinggevende denkt mee
Minpunten
Salaris mag zeker omhoog
Management trainee
Management trainee (huidige medewerker) –  Rotterdam26 februari 2018
Ondersteuning heel slecht. Er wordt onderscheid gemaakt tussen supervisor en housekeeper.

Je werkt eigenlijk gewoon voor een minder salaris en voert de werkzaamheden uit van een housekeeper..

Reiskosten worden moeilijk uitbetaald.

In de functie zijn salarissen niet gelijk. Kom je van het Mbo af verdien je meer dan een hbo’er?? wtf..

Mbo weet geen reet moet aangestuurd worden door ene hbo’er maar die hbo’er is een mtp dus verdient maar 12.15 en de mbo’ er 13.16??

Je voert werkzaamheden uit van een ervaren housekeeper. Je hebt zelf een eigen locatie en geen ondersteuning en je zit in het mtp traject???
Minpunten
Reiskosten niet goed uitbetaald
Nooooooit meer
Supervisor (voormalige medewerker) –  Rotterdam7 februari 2018
Keihard werken voor bijna niets, zogenaamd in functie groeien met alle verantwoordelijkheden die erbij horen maar je loon blijft t zelfde. En dan niet te spreken over de leiding.
Pluspunten
Minpunten
Genoeg
1jaar bijnagewerkt op een grote lokatie zwaar naar leuk. Leuk sterk team maar onverwachts overgeplaatst en geen contract verlening. Ze willen wel m
Hoofd Huishouding (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 januari 2018
Ze willen wel maar hotels niet. Kwaliteit kost geld. Geef ze wat meer tijd en het zal oké zijn maar 18 min per kamer gemiddeld is geen vet pot. En dan 25 tot 30 x per dag om iets een paar uur te werken

HET WORDT ZWAAR ONDERSCHAT
Pluspunten
Met geluk heb je een leuke leidinggevende
Minpunten
Onder betaald
Ze geven niet veel om de kamermeisjes
Kamermeisje (huidige medewerker) –  Volendam24 december 2017
Afgelopen zomer geen personeel
Moesten met twee kamermeisjes een heel hotel schoonmaken rond de 80 kamers
Als we vroegen om hulp kregen we te horen even doorzetten en met ze tweeën regelen
Heeeeel slecht
Prettige en gezellige werksfeer
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) –  Maastricht19 november 2017
Ik heb hier altijd met plezier gewerkt en had leuke collega's en leidinggevenden.
Pluspunten
goede opleiding, prettige werksfeer
Minpunten
Aanvangstijd
Werkdag als teamleider/kamermeisje
Teamleider /Kamermeisje (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 oktober 2017
Als teamleider/ kamermeisje zorgde ik voor de bestellingen van 2 locaties waar we gevestigd zijn. Ook maakte ik het rooster en hield ik de functioneringsgesprekken.
Pluspunten
Zelf bepalen wanneer je pauze hebt
Minpunten
Geen lift
schoonmaken kamers
Housekeeping (huidige medewerker) –  Den Haag21 september 2017
zwaar werek, soms drukke dagen als groep komt. elke dag is anders
Afwisselend en leerzaam werkomgeving.
Objectleider/ Housekeeper (voormalige medewerker) –  Den Haag16 september 2017
Groot, groeiend, dinamisch bedrijf waarin je stressbestendig behoort te zijn en logisch moet kunnen denken. Een oplossingsgericht karakter is een grote plus. Je moet bereid zijn tot leren en delegeren.
Een goed implementatievermogen is een pré.
Het werktempo ligt hoog.
Pluspunten
Veel verscheidenheid in collega's. Uitjes.
Minpunten
Als extern partij niet altijd even gemakkelijk.
Uitdagende werkomgeving.
(ambulant) objectleider (huidige medewerker) –  Groningen14 september 2017
In de schoonmaakbranche is geen dag hetzelfde en is het elke dag weer een nieuwe uitdaging om het maximale uit het team te halen.
Leuk werk
Housekeeping (voormalige medewerker) –  Leersum28 augustus 2017
Leuke en vriendelijke collega's. Je word goed ingewerkt en ze houden rekening met de uren die je aan geeft
Pluspunten
Ingezet op tijden die je aangeeft
Minpunten
Verschuiving als mensen afzeggen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij EW Facility Services. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over EW Facility Services gesorteerd op locatie