Evides Waterbedrijf Reviews

Evides Waterbedrijf
Realisator/Planner (huidige medewerker) –  Rotterdam3 november 2016
Evides Waterbedrijf levert 24 uur per dag 365 dagen per jaar, veilig, schoon én smakelijk drinkwater aan 2,5 miljoen klanten en het bedrijfsleven in Zeeland, het zuidwesten van Zuid-Holland en de Brabantse Wal. Daarnaast biedt Evides industriewaterdiensten op maat aan grote industriële klanten in onder meer Nederland, België en Duitsland. Evides Waterbedrijf is in handen van publieke aandeelhouders (gemeenten en provincie).
Prima bedrijf om voor te werken.
Adviseur Innovatie en Beleid (voormalige medewerker) –  Rotterdam15 september 2016
Bedrijf waar ik me thuis voelde enerzijds door aard van het bedrijf (openbare nutsvoorziening maar tevens vooruitstrevend ten aanzien van maatschappelijke context).

Vaak werken mensen langdurig bij een dergelijk bedrijf hetgeen de saamhorigheid versterkt en de collegialiteit ten goede komt of kan komen (het blijven mensen natuurlijk).

Het leukste van de baan was de grote vrijheid van handelen en de vele externe contacten met gerelateerde belanghebbenden..
Pluspunten
Vrijheid van handelen
Minpunten
Niet
Organisatie waarin met veel passie wordt gewerkt aan product met grote maatschappelijke relevantie.
Manager (huidige medewerker) –  Rotterdam11 april 2016
Een dag zonder verfrissend en betrouwbaar drinkwater. Moeilijk voor te stellen, nietwaar?

Als je als bedrijf hebt bereikt dat je klanten 100% leverbetrouwbaarheid de gewoonste zaak van de wereld vinden, dan moet je je zaken wel goed voor elkaar hebben.

Hoe? Gepassioneerde watermakers die bereid zijn iedere dag te leren en hun kennis te delen in een sfeer van vertrouwen en respect.

Evides maakt water waardevol!
Pluspunten
Bevlogenheid, deskundigheid, samenwerking, werksfeer, werk-prive balans
Minpunten
Rolperceptie stafafdelingen (willen besturen ipv ondersteunen)
Evides leuk bedrijf.
meldkamer medewerker/storingscoordinator (voormalige medewerker) –  Oud-Beijerland, ZH2 maart 2015
evides, een geweldig leuk klein bedrijf met leuke mensen met leuke werksfeer. tevens de functie die ik daar doe/deed spreek mij erg aan is ook op mijn lijf geschreven.
Pluspunten
gratis fruit op het werk.
Minpunten
92 km reizen per dag, dan daarna lange files.
Leuk team met uitdagende werkzaamheden
Functioneel applicatiebeheerder (huidige medewerker) –  Rotterdam20 oktober 2013
Binnen een leuk team hebben we het beheer over een diversieteit aan applicaties. Mijn deel bestond vooral uit ERP applicaties. Naast het beheer van de applicaties was er genoeg ruimte op te helpen bij het opzetten van de Demand afdeling en later het verbeteren van de processen. Voor projecten kregen we opleiding over de op te leveren applicatie. De diversiteit is het leukste van de baan. De discussies over de verbeterprocessen de moeilijkste.
Pluspunten
leuk team, goede leiding
Minpunten
weinig besluitvaardig
Gezellige collega's
Debiteurenbeheer (huidige medewerker) –  Capelle a/d IJssel22 augustus 2013
Uitdagen en veelzijdige werkzaamheden
Vrijheid om werkzaamheden uit te voeren
Veel contact met klanten, beherende instanties en dergelijke
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
Hoge werkdruk
Gedreven organisatie
Communicatieadviseur (huidige medewerker) –  Rotterdam25 juli 2012
Gedreven organisatie waarbij iedereen hard werkt voor een gemeenschappelijk doel. Veel liefde voor het vak en het product.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Evides Waterbedrijf. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Evides Waterbedrijf gesorteerd op locatie