Evean

Reviews voor Verzorgende Ig Niveau 3 (m/v) bij Evean

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 34 reviews
evean
Verzorgende niveau 3 (voormalige medewerker) –  Purmerend, NH11 oktober 2015
Bij evean heb ik de opleiding voor verz C gedaan, leuke collega,s en ook in stageperiodes goed begeleidt. Kort na het halen van mijn diploma ben ik verhuisd en kwam ik dus in purmerend terecht. Zorg verlenen doe je samen, vanaf moment plannen tot het dichttrekken van de deur na de zorg. De communicatie tussen planning en collega,s in de wijk was ronduit slecht, in ruim twee jaar heb ik veel gezworven door heel purmerend maar ook de buitengebieden en voor mij voelde het alsof ik het hele clientenbestand kende, dit heb ik nooit prettig gevonden, zowel niet voor de client als voor mijzelf. Je krijgt zo niet de ruimte om je optimaal te verdiepen in..............maar ook door communicatieproblemen met de planning waardoor je nogal voor onverwachte situaties komt te staan, een van de ergste die ik ben tegen gekomen was dat iemand de dag ervoor was overleden...........uiteindelijk heb ik mijn ontslag ingediend.

Het werken op een afdeling was daarentegen weer een fijne ervaring, je werkt met elkaar, er werd bijna dagelijks geevalueerd waardoor je de kans krijgt om het een en ander kwijt te kunnen.
Pluspunten
Ondanks de hoge druk op een verpleegafdeling, het samen doen was voor mij een heel groot pluspunt
Minpunten
overal zijn er wel minpunten te bedenken zolang je er maar samen uit komt

Zie meer reviews over Evean

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Evean. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Evean gesorteerd op locatie