Reviews voor EVEAN in Amsterdam

3 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 18 reviews
klein schalig gaan werken, dat was een mooie verandering.
Helpende (voormalige medewerker) –  Amsterdam14 maart 2016
De laatste vier/vijf jaar terug was het nog een leuke verpleeg huis,
dat vond ik.
Heel wat dit mag niet dat mag niet.Het is teveel dingen veranderen in een hele korte tijd.
Dat brengt veel spanning en stress.
gezelligheid maar ook wel hard werken en er zijn voor je mensen.
ziekenverzorgende (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH30 november 2014
De bezoekers van de dagbehandeling worden 's morgens met een bus opgehaald. We beginnen met koffie en bespreken we de dag met hen. Belangrijk is de oefen/fysiotherapie voor hen, maar ook de diverse gesprekken en aktiviteiten die ze hebben met de verschillende behandelaars. Als ze geen therapie hebben komen mijn collega en ik in beeld. Dan gaan wij met ze aan de gang, met diverse aktiviteiten, zoals groepsgesprekken, diverse vragen en tafel spelen. Tussen middag verlaten we de ruimte waar we zitten en gaan naar het restaurant voor de lunch (warme maaltijd, brood maaltijd) Na de lunch is er gelegenheid om een uurtje te rusten of niet.Rond twee uur als iedereen er weer is doen we nog diverse aktiviteiten op verzoek van de cliënten. Om vier uur gaan de jassen weer aan en gaan ze weer naar huis toe.
Ik werk samen met één direkte collega, waar ik heel fijn mee samen werk. Als zij er niet is kan ik een beroep doen op een mede collega van een andere dagbehandeling.Ik vind het leuk om met de cliënten één te zijn, d.w.z. dat ik niet boven hen wil staan maar een gelijke zijn. Hierdoor krijg veel vertrouwen van hen. Moeilijk vind als ze achteruit gaan, waardoor ze minder kunnen. Hierdoor komt vaak veel verdriet naar boven, vooral als men dit ook echt realiseren.
Ik heb geleerd om geduld te hebben, luisteren naar hun verhalen, maar niet meteen een oplossingen gaan zoeken. Maar ook de achtergronden van hun ziektebeelden leren, waardoor je meer begrip krijgt voor je cliënt.
Pluspunten
gezellige sfeer, fijne werkruimte om te werken, vertrouwen
Minpunten
dagbehandeling gaat waarschijnlijk sluiten

Zie meer reviews over EVEAN

Stel een vraag over solliciteren of werken bij EVEAN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over EVEAN gesorteerd op locatie