EUROL Reviews

Super gezellig! Ik heb 7 leuke, ervaring rijke jaren gehad!
Marketing medewerker (voormalige medewerker) –  Nijverdal23 juni 2018
Mijn dag was altijd anders bij Eurol. Ik was Marketingmedewerker op de afdeling Marketing. Op mijn afdeling was er een informele cultuur. Mijn collega's waren niet alleen collega's maar ook mijn vrienden ( ik ga overigens nog steeds met ze om). Voor de rest van de afdelingen is de sfeer ook vergelijkbaar. Door mijn werk heb ik heel veel bekende mensen ontmoet zoals Tim en Tom Coronel, Bernhard Ten Brinke, Faja Lourens, Fatima Moreira, Andy van der Meyde en nog veel anderen... Ik heb heel veel geleerd bij Eurol zoals Tribologie cursus gevolgd en alles over smering geleerd, NIMA A diploma behaald en ook heel veel andere vaardigheden.
Het management van Eurol heeft een luisterende oor. Ze denken mee wanneer er een probleem is maar ook wanneer je nieuwe ideeën hebt staan ze voor open. De bedrijfscultuur is informeel en gezellig.
Eurol was mijn tweede huis...dat zegt al genoeg denk ik!
Pluspunten
Leuke PV activiteiten, voordeel bij inkoop van Olie en andere Eurol Producten, fijne bedrijfscultuur
ruim 2 jaar weggegooid
Diverse functies (voormalige medewerker) –  nijverdal17 mei 2018
ik heb hier ruim 2 jaar gewerkt en daarna als oud vuil aan de kant gezet. Ondanks dat je diverse brandjes hebt geblust werd dit niet op waarde geschat. slechte arbeidsvoorwaarden veel uren aan het werk waar je niet voor betaald krijgt bij ziekte ga je kost het je geld. kortom niet doen jammer van je tijd en energie
Pluspunten
geen pluspunten
Minpunten
te veel om op te noemen
gezellig maar saai werk
2de operator (huidige medewerker) –  Nijverdal8 december 2015
leuke collega's
geen leuk werk
tijd gaat langzaam
beetje van de machines geleerd
Samenvatting Eurol
Werkvoorbereider (voormalige medewerker) –  Nijverdal, OV15 januari 2015
Ik heb met veel plezier gewerkt bij Eurol,al was het soms wat stressvol. Je bouwt een goede band op met de mensen in de producite en je naaste collegae, en het is dan ook spijtig dat ik daar weg moest gaan. Aan het leiderschap en de communicatie valt nog veel te verbeteren. Ik kwam vanaf de Landmacht, en dat is na 12 jaar toch hele andere koek. Maar ik vond het prettig werken bij Eurol.
Pluspunten
Je kon olie bestellen met korting/ fijne collega's
Minpunten
Er word veel druk op je gelegd.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij EUROL. Onze community staat klaar om te antwoorden.