Estinea Reviews

Mooi wwonzorg centrum voor mensen met een beperking
vrijwilliger (huidige medewerker) –  's-heerenberg10 maart 2018
een super organisatie die hart heeft voor de cliënten
leuke tijd als vrijwilliger
Activiteitenbegleider dagopvang vrijwilliger (huidige medewerker) –  Enschede20 maart 2016
is erg gezellig, ik werk met gehandicapten, en ontvang hel veel liefde en waardering van de klanten. in de keuken bak ik met hen Kokjes en Appeltaarten. wij hebben veel plezier en lachen veel.
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
de tijd vliegt
Goed leerbedrijf
Assistent begeleider (voormalige medewerker) –  Aalten, GE25 september 2015
Dankzij Estinea heb ik de mogelijkheid gehad mijn opleiding tot Medewerker Maatschappelijk Zorg te doen en af te ronden. Ik heb drie leuke jaren gehad binnen deze organisatie, waarin ik vrijwel alles heb geleerd dat nog was om de opleiding te behalen. Doordat ik de mogelijkheid heb gehad op drie verschillende locaties te werken, heb ik kunnen ontdekken welke doelgroep mij het meeste aanspreekt, maar ook wat ik belangrijk vind in een team. Aangezien ik op drie heel uiteenlopende locaties heb gewerkt, denk ik ook dat ik daarom momenteel ook breder inzetbaar ben bij andere organisaties.

Wat ik jammer vind, is dat er onduidelijkheid ontstond over de mogelijkheid of ik wel of niet binnen de organisatie kon blijven, nadat ik mijn opleiding bij hun had afgerond. Deze onduidelijkheid heeft tot de laatste maand geduurd en mij daardoor in onzekerheid gelaten.
zelfstandig sturende team
Persoonlijk begeleider (huidige medewerker) –  Winterswijk17 augustus 2015
Bij Estinea wordt er van je verwacht dat je de cliënt centraal stelt. Bij deze instelling zijn verschillende types van laag-niveau. Mijn werkervaring is alleen op hoogniveau geweest.
Ik heb gewerkt op 24 uurs voorzieningen. Er wordt dan van je verwacht dat je dagelijkse klussen doet voor cliënten en in het huishouden. In de avond wordt er door de begeleiding gekookt en in de avond vinden er verschillend gesprekjes plaats met cliënten.
mensen in hun waarden behandelen
Persoonlijk begeleider (voormalige medewerker) –  Varsseveld, GE28 oktober 2013
dat in mij dienst een cliënt in psychose situatie kwam en dat hij helemaal uit zijn doen laten was. Ik heb geleerd om op de tijd de hulp in te schakelen. Van mij collega´s heb ik geleerd om op mijzelf te komen d.w.z bij mijn mening te blijven. Het moeilijkste voor mij was dat ik aan het begin moeite had om in slaapdienst zelfstadig beslissing te nemen.
Het leukste van deze baan was het overleggen met de LVG-cliënten/bewoners.
Pluspunten
feedback geven en ontvangen
Minpunten
Nooit op tijd naar huis
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Estinea. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5

Reviews over Estinea gesorteerd op locatie