Erasmus Universiteit

Erasmus Universiteit Reviews

rustige werkplek en je verveelt je wel als er geen calamiteiten zijn
Pluspunten
tijd voor andere dingen z.a boek lezen
Minpunten
geen doorgroei mogelijk
Heerlijke omgeving om te werken met zowel intellectuelenals heel praktisch georiënteerde collega's
Op interimbasis gewerkt voor College van Bestuur. Verschillende crises en casussen opgepakt en afgehandeld.
Leuke werkomgeving met jonge mensen in een totaal niet hierarchische organisatie
Pluspunten
voelde me er erg thuis
Minpunten
soms wat chaotisch
Als individualistisch ervaren met veel gemotiveerde mensen maar vooral voor het eigen onderzoek.
Onderwijs is een dynamische, uitdagende en leervolle omgeving. Grote voldoening door bijdrage aan toekomst studenten en maatschappij.
Pluspunten
Flexibel werktijden, internationale omgeving, carrière-budget
heel goed om te ervaren ik raad het aan doe heel leuk
Veel kansen, veel doorgroeimogelijkheden, fijne collega's. Vergadercultuur, veel inzet gevraagd, maar je krijgt er veel voor terug.
Inspiring en leerzaam om voor te mogen werken. internationale sfeer en studenten.
De Centre of Corporate Communication van de RSM, verbonden aan de Erasmus Universiteit trekt internationale studenten aan, meestal reeds met tien of twintig jaar ervaring in het vak en die weer eens toe zijn aan een verfrissing, update of bijleren in het algemeen. Dat is voor mij een heel fijn publiek van gemotiveerde mensen. De werksfeer is goed en constructief, iedereen wil ook ervaringen delen en toetsen aan de internationale samenleving zoals deze zich ontwikkelt. Als docent en mentor en degene die de assignments en thesis bekijkt zie ik ook hoe studenten vol in het professionele leven staan en is het fijn daaraan te kunnen bijdragen. De vrijheid, binnen de kaders van de onderwijsinstelling, van de docent en mentor is groot om zelf invulling te geven aan het thema van de betreffende elective. Wel is het wenselijk als er meer ruimte is voor innovatie, zowel didactisch als inhoudelijk, maar dat is eerder een politieke kwestie. Ook zou het mooi zijn als er budget vrijgemaakt kon worden voor (meer) onderling contact tussen collega-docenten en de mensen die het curriculum samenstellen. De bedrijfsvoering in termen van ICT is op de RSM prima in orde.
Pluspunten
Ruimte voor eigen invulling
Minpunten
Contact met collegae
Uitdagende werkomgeving waar ik veel geleerd heb over het opzetten van wetenschappelijk onderzoek.
Pluspunten
Veel zelfstandigheid
Minpunten
Hierarchie
goede organisatie, goede ontwikkelingsmogelijkheden, interessant onderzoekv