EQIB
Wij zijn de full service HR Business Partner en informeren, adviseren en begeleiden organisaties op het totale HR-gebied van instroom, doorstroom tot uitstroom.

Wat Eqib voor mijn uniek maakt, is het enthousiasme en de sfeer die het team van Eqib uitstraalt. Constant bezig zijn met resultaat en kwaliteit, maar toch het beste naar boven haalt in iedereen!
Pluspunten
Werksfeer, enthousiasme, mensgericht, (doorgroei)mogelijkheden en natuurlijk de koffie!
Eqib 'The Human Factor' is de organisatie waar een informele sfeer, gedreven mensen en ambitieuze plannen samenkomen. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de doorgroei van werknemers wordt gestimuleerd. Als je graag met een team leuke collega's binnen een ondernemende bedrijfscultuur aan de slag wil, dan is Eqib het bedrijf waar je moet zijn!
Pluspunten
Gezellige collega's, gedreven & informeel en niet te vergeten: een goede kop koffie (of thee)!
Bij Eqib vond ik een fantastische werkomgeving met gepassioneerde medewerkers die allemaal iets extra's wilden doen als HR Business Partner.

In de informele sfeer die er heerst voelde ik me vanaf minuut één thuis en ik ben dan ook nog steeds zeer blij met de keuze om hier aan de slag te gaan.
Pluspunten
Informele sfeer en heerlijke lunches!
Eqib is een toonaangevend HR-adviesbureau in Oost-Nederland. Er heerst een professionele doch informele cultuur waar mensen zichzelf kunnen zijn.

Ze werken voor gerenommeerde opdrachtgevers in Profit en Not for Profit in uiteenlopende sectoren waardoor afwisseling gegarandeerd is.

er is ruimte/aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en de ondernemende bedrijfscultuur is hier zeker debet aan !
Pluspunten
uitdagende opdrachten, fijne collega's, lekkere koffie en ruimte om je ding te kunnen doen
Bij Eqib heerst er een open cultuur. Alles is bespreekbaar. Het is een no-nonsense bedrijf. De directie laat hun waardering goed blijken aan het personeel. Van hiërarchie is amper sprake. Bij Eqib krijg je in alle opzichten de kans om door te groeien naar dat wat jij wil bereiken.
Sehr getrebenes Buro das sich in die letzten Jahre ein richtig gute Name hat besorgt in das Gebiet Twente.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij EQIB. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,8
Reviews over EQIB gesorteerd op locatie