Eminent Groep
Sinds enkele maanden ben ik werkzaam voor Eminent Groep en ik kan met recht zeggen: Time flies when you're having fun! De werkzaamheden zijn ontzettend leuk en afwisselend en het team is gewoon top!
Niet zo eerlijk als dat het in eerste instantie lijkt. Zodra er geen klik is met de opdrachtgever blijft ervan 40 uur contract weinig over. Contract gied lezen wat als er geen klik is en niet werkt. Is het ineens geen vast contract meer. Maar gewoon 0 uren. Dus verwacht niet te veel. 1 opdrachtgever hebben ze en dan is er ineens geen werk meer en zoek je het maar uit hoe je rond komt.
Pluspunten
Verborgen agenda
Minpunten
Verborgen agenda in contract. Mooie praatjes.
Correcte en een prettige samenwerking gedurende mijn detachering.
Al met al een goede indruk van de organisatie.
Bij Eminent werk je in een jong, dynamisch team waar gezelligheid wordt gecombineerd met professionaliteit. Binnen de functie van Adviseur krijgt men veel vrijheid en toch genoeg handvaten om optimaal te functioneren. Om dit optimale te bereiken wordt er tevens veel samengewerkt, zowel onderling binnen divisies als bedrijfsbreed.
Pluspunten
Sfeer, vrijheid, collega's, persoonlijk
Eminent Groep is nu sinds 6 maanden mijn werkgever, waarbij ik werkzaam ben als Adviseur. In deze maanden is het elke werkdag een soort van thuis komen. Eminent staat voor kwaliteit en kan je jezelf goed door ontwikkelen, ontwikkelen staat dan ook centraal in het bedrijf.

Een dag bij Eminent is nooit saai en hetzelfde. Van klantbezoek naar klantbezoek en het spreken van (technische) talenten/ professionals is wat nooit verveeld. De toppers in de arbeidsmarkt is lastig te vinden maar door de persoonlijke benadering en de instelling "voor alles is een oplossing en alles kan" is Eminent in staat om de talenten/ professionals te binden, daarbij de persoonlijke "touch" nooit uit het oog te verliezen.

TOP werkgever!!!!!!!
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Eminent Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,6
4,6