Eminent Groep Reviews

Super bedrijf om voor te werken
Adviseur Bouw (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel4 november 2016
Bij Eminent werk je in een jong, dynamisch team waar gezelligheid wordt gecombineerd met professionaliteit. Binnen de functie van Adviseur krijgt men veel vrijheid en toch genoeg handvaten om optimaal te functioneren. Om dit optimale te bereiken wordt er tevens veel samengewerkt, zowel onderling binnen divisies als bedrijfsbreed.
Pluspunten
Sfeer, vrijheid, collega's, persoonlijk
Eminent brent je verder...
Adviseur Industrie - Engineering (huidige medewerker) –  Utrecht31 augustus 2016
Eminent Groep is nu sinds 6 maanden mijn werkgever, waarbij ik werkzaam ben als Adviseur. In deze maanden is het elke werkdag een soort van thuis komen. Eminent staat voor kwaliteit en kan je jezelf goed door ontwikkelen, ontwikkelen staat dan ook centraal in het bedrijf.

Een dag bij Eminent is nooit saai en hetzelfde. Van klantbezoek naar klantbezoek en het spreken van (technische) talenten/ professionals is wat nooit verveeld. De toppers in de arbeidsmarkt is lastig te vinden maar door de persoonlijke benadering en de instelling "voor alles is een oplossing en alles kan" is Eminent in staat om de talenten/ professionals te binden, daarbij de persoonlijke "touch" nooit uit het oog te verliezen.

TOP werkgever!!!!!!!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Eminent Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Eminent Groep gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Eminent Groep gesorteerd op locatie