EMERGIS Reviews

8 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 16 reviews
Vrijwilligers werk
Ervaringsdeskundige (vrijwilligerswerk) (voormalige medewerker) –  Goes30 mei 2017
Leuk om als vrijwilliger voor dit bedrijf te werken. je wordt echt gewaardeerd.
Pluspunten
Reiskosten vergoeding en uitnodigingen bij evenementen en feesten.
Minpunten
Geen minpunten
Leerzame en prettige werkomgeving
Stagiair Personeelszaken (voormalige medewerker) –  Goes19 mei 2017
Bij Emergis krijg je de kans om zowel op privé als werk gebied te groeien.
Veel variateit wat betreft clienten. En een team/organisatie waar je echt steun aan hebt.
Woonbegeleidster (voormalige medewerker) –  Goes3 januari 2017
Clienten ondersteunen in hun dagelijks leven.
Motiveren, ondersteunen of eventueel zaken overnemen.
Pluspunten
Veel onrwikkelingsmogelijkheden.
Minpunten
Sommige clienten zitten op de verkeerde plaats, doordat het systeem niet anders bied.
verschrikkelijk
voedingsassistent (voormalige medewerker) –  Goes13 augustus 2016
Onduidelijkheid begon al over de werktijden tijdens het sollicitatiegesprek. Er moest verder worden gekookt op twee keukens tegelijk wat inhield dat er grote pannen kokend water op het vuur alleen gelaten werden Heel vreemd dat voor de kinderen al het keukengerei e.d. achter slot en grendel gaat en dat men het niet erg vindt dat er misschien eens met een pan kokend water wordt gegooid. Overigens werkt het ook voor geen meter met het iedere keer alles moeten openen met een sleutel tijdens het koken. Maak iets met een sensor ofzo... De collega's waren zeker aardig, maar de leidinggevende had geen flauw benul van fatsoen of waar hij verder mee bezig was. De manier van feedback geven en evalueren is bij hem van geen enkel niveau en hij komt intimiderend over. Mijn collega's zijn veel bezig geweest met het inwerken van nieuwe krachten doordat hij onduidelijk is, niet weet wat hij wil en niet kan communiceren. Deze meneer ontslaat al een aantal keer in een korte periode personeel als gevolg van zijn eigen onvermogen te communiceren. Ik heb uiteindelijk een klacht ingediend over hem en ik moet wel zeggen dat Emergis hier erg goed mee is omgegaan.
Pluspunten
klachtencommissie behandelde de klacht erg goed
Minpunten
Geen fatsoenlijke uren en reiskostenvergoeding, Het hebben van personeel in leidinggevende functies die hier niet geschikt voor zijn
Collegiaal, vriendelijk, werk graag in een team.
Emergis het Ferleman (voormalige medewerker) –  Terneuzen, ZE13 april 2014
Ik werkte de maandag en vrijdag zelfstandig met patienten vb bloeddruk meten, ECG maken, intramusculair spuiten, oren uitspuiten, wratten spreekuur, wonden verzorgen.
Pluspunten
Spontaan, vriendelijk, geduldig.
Minpunten
Ik ben direkt en ik durf kritiek te geven
zeer rommelig
Woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Goes, ZE13 november 2013
Moeilijke cliënten die veel van je vragen
Collega's die meer met zichzelf bezig zijn.
Pluspunten
Minpunten
Hebben geen begrp voor mede collega.s
Emergis is nog altijd een goede werkgever waar veel kan als het gaat om persoonlijke ontwikkeling.
GGZ-VS (huidige medewerker) –  Kloetinge, ZE4 oktober 2013
Wanneer je een goed beargumenteerde mening hebt wordt dat zeer gewaardeerd en wordt er naar je geluisterd. Ook mooi is om vanaf onderop dingen te ontwikkelen en daar de organisatie in zijn geheel daar zijn voordeel mee weet te doen.
De betrokkenheid bij het bedrijf van collega's is groot. Het ziekteverzuim is laag. Er is ruimte voor iedereen; voor mensen met ambitie, maar ook voor mensen die een andere balans in hun werk en privé nastreven.
Het leukste in mijn baan is het werken met en voor cliënten; steeds weer opnieuw kijken wat iemand nodig heeft en wat kan, rekening houdend met veranderende wetgeving en de invloed van zorgverzekeraars. Daar tegenover staat ook gelijk het moeilijkste en dat is het goed uitleggen aan cliënten wat je kan als individueel behandelaar binnen de mogelijkheden die je kan bieden vanuit allerlei kaders.
Pluspunten
Veel ontwikkelmogelijkheden binnen Emergis
Minpunten
Momenteel de bestuurlijke onrust.

Zie meer reviews over EMERGIS

Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij EMERGIS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over EMERGIS gesorteerd op locatie