Review over Elsevier van een medewerker

Bekijk alle reviews over Elsevier

te lang in de gouden kooi
Senior Accountmanager (huidige medewerker) –  Amsterdam12 januari 2017
Mooie producten, goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Geen doorgroeimogelijkheden en mocht je doorgroeien als manager, dan weet je zeker dat je er binnen een jaar uitvliegt. Behalve als je zeer goed en gedreven bent in interne politiek. Dat is het probleem ook met het bedrijf. Zeer intern gericht op zichzelf en niet extern gericht op de klant. Dit kun je jaren volhouden met een mooi product als Elsevier, maar op een gegeven moment val je door de mand.
Pluspunten
vrijheid, A Merk
Minpunten
management, korte termijn visie, veel wisselingen, interne politiek

Andere reviews over Elsevier van medewerkers

Overall a great company
Business Analyst (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 september 2019
Plenty of learning opportunities as you will be working with many colleagues spread across the entire world, as Elsevier is a matrix organization. Retention rates are rather high, which is not surprising given the work-life balance and flex-working hours which Elsevier provides. Good overall benefits. As an area of improvement, people tend to stay quite long in the same role and very often their current responsibilities are defining their career as there aren't many opportunities to hand things over. This usually hinders career prospects and advancements in the same department/unit.
Productieve werkomgeving
Account receivable Assistant/Financieel Analist (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 januari 2019
Elsevier is een goed betaalde werkgever. Ik heb altijd met heel veel plezier voor Elsevier gewerkt. Helaas is mijn functie als financieel analist komen te vervallen en ben ik nu genoodzaakt iets anders te vinden. Het werd ook tijd voor mij om weer buiten Elsevier te zoeken. mijn werkzaamheden waren nooit eentonig waardoor ik elke dag iets anders deed. Ook hield ik van onze bedrijfscultuur.
Pluspunten
flextijden, multiculturele omgeving, commercieel en nooit saai qua werk.
Minpunten
kan nooit nee zeggen waardoor ik steeds meer werk kreeg.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Elsevier. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Elsevier gesorteerd op locatie