Elkerliek Ziekenhuis

Elkerliek Ziekenhuis Reviews

Mooi ziekenhuis en ons kent ons cultuur.Voor mij helaas geen doorgroei mogelijkheden, ik was toe aan een volgende stap.
Werkte als medische secretaresse van de toenmalige cardioloog die in de medische staf zat, samen met de internisten en longarts. Ik verzorgde de privé afspraken zoals lezingen in het land van de arts, briefwisselingen met de huisartsen dit ging toen nog per brief verder eventuele hand en spandiensten op de poli
Prettige werksfeer.
Veel met machines werken, dus niet erg veel afwisseling.

Leuk om even bij te verdienen, maar zou dit in de toekomst niet als vaste baan willen.
Elkerliek is een fijne organisatie om te werken. Met aandacht voor de medewerkers.
Pluspunten
ontmoeten van mensen
In mijn stage periode heb ik veel geleerd over de desbetreffende schoonmaakwerk. je werkt precies zoals het hoort van schoon naar vies!
Pluspunten
korting op lunche
Minpunten
Het Elkerliek staat voor zorg van mens tot mens. Patiëntgerichte zorg, een ziekenhuis waar patienten, bezoekers zich welkom moeten voelen. Dat is ook hetgene wat je direct ervaart als je het zieknhuis binnenkomt. warmte, vriendelijk personeel, met oog voor details en de mens.
Ook als medewerker voel je je welkom, vanaf het eerste moment. De kernwaarden van het Elkerliek zijn oprecht, ondernemend en respectvol. Naast deze kernwaarden staat passie voor de zorg en de zorg voor de patient voorop. Daar gaat het tenslotte allemaal om.
Minpunten
Leuke gevarieerde baan met veel zelfstandigheid en leuke collega's.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
geen evenwicht tussen thuis en werk
Altijd fijn gewerkt maar ivm ziekte moet ik opzoek naar ander werk
Het is een gezellig ziekenhuis, niet al te groot en daarom ken je binnen de kortste tijd bijna iedereen.
Door mijn projectleiderschap heb ik veel mensen binnen het ziekenhuis gezien en mee gewerkt. Van management tot aan de werkvloer zie je een enthousiaste werkhouding en een gezellige sfeer.
Een interessante ervaring om te zien hoe het Elkerliek te werk gaat en op basis van succes vervolgens belonen. Super collega's. Die de hoge werkdruk aangenamer hebben gemaakt. secuur werken is een must in dit vak dus een stille werkomgeving.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
Hoge werkdruk
Geen dag hetzelfde en iedere dag de uitdaging om de klanten en dus uiteindelijk de patiënten binnen het ziekenhuis optimaal tevreden te stellen. Zeker gezien de kritische afdelingen zoals OK en IC zijn afdelingen waar je veel voldoening krijgt als je de diensten die je levert als inkoopafdeling uitstekend afhandelde. Ik heb veel geleerd zoals het tegen een juiste prijs inkopen van artikelen of diensten, juiste afstemming tussen logistiek, klanten en de inkoopafdeling en uiteraard het bewaken van openstaande orders en financiële afhandelingen. Ik heb een zeer fijne tijd beleefd en heb met zeer fijne collega's de werkzaamheden dagelijks tot een goed einde weten te brengen. De meest lastige taken waren voornamelijk om met minder bezetting toch te zorgen voor een optimale orderstroom en daarnaast dat de goederen die met spoed besteld moesten worden ook conform de gemaakte afspraken tijdig geleverd werden zodat de klanten en dus de patiënt niet de dupe waren. Uiteindelijk was dit één van de leukste kanten van deze baan aangezien ik niet wijk voor een lastige klus.en dus een uitdaging graag met beide handen aanpak.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden, dicht bij huis, leuke sfeer, uitdagende baan
Minpunten
Ik werk er niet meer
Leidinggeven en zelfstandig werken. Het zelf uitzoeken van bijvoorbeeld Europese aanbestedingen en het verkrijgen van subsidies. De werkomgeving was goed en de collega's gezellig.
Pluspunten
fijne sfeer
Dit was een project voor 4 maandenin de wassereij van het elkerliekziekenhuis.
Het werk bestond uit sorteren vuile was ,wassen,drogen,vouwen mangelen verwerken op karren voor alle afdelingen wegbremngen ,naar de afdelingen.

Was een fijn team gezellig geerkt met leuke colega,s.

Leuk was de afwisseling van je werk.
Pluspunten
afwisseling van je werk.
Minpunten
warm
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Elkerliek Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,4
4,3