Elkerliek Ziekenhuis Reviews

Aardige collega's, Prettige werksfeer
Wasserij (voormalige medewerker) –  Helmond, NL12 december 2018
Prettige werksfeer.
Veel met machines werken, dus niet erg veel afwisseling.
Leuk om even bij te verdienen, maar zou dit in de toekomst niet als vaste baan willen.
prima organisatie
Management Assistent (voormalige medewerker) –  Helmond5 juli 2018
Elkerliek is een fijne organisatie om te werken. Met aandacht voor de medewerkers.
Pluspunten
ontmoeten van mensen
leerzaam!
Stage (voormalige medewerker) –  Helmond3 april 2018
In mijn stage periode heb ik veel geleerd over de desbetreffende schoonmaakwerk. je werkt precies zoals het hoort van schoon naar vies!
Pluspunten
korting op lunche
Minpunten
Elkerliek ziekenhuis, heeft OOR voor patient en medewerker
Opleidingsadviseur (voormalige medewerker) –  Helmond20 december 2017
Het Elkerliek staat voor zorg van mens tot mens. Patiëntgerichte zorg, een ziekenhuis waar patienten, bezoekers zich welkom moeten voelen. Dat is ook hetgene wat je direct ervaart als je het zieknhuis binnenkomt. warmte, vriendelijk personeel, met oog voor details en de mens.
Ook als medewerker voel je je welkom, vanaf het eerste moment. De kernwaarden van het Elkerliek zijn oprecht, ondernemend en respectvol. Naast deze kernwaarden staat passie voor de zorg en de zorg voor de patient voorop. Daar gaat het tenslotte allemaal om.
Minpunten
Gevarieerde baan met leuke collega's
Extramuraal medewerker (voormalige medewerker) –  Helmond en omgeving8 december 2017
Leuke gevarieerde baan met veel zelfstandigheid en leuke collega's.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
geen evenwicht tussen thuis en werk
Was altijd gezellig werken
Medewerkerkster wasserij (huidige medewerker) –  Helmond10 oktober 2017
Altijd fijn gewerkt maar ivm ziekte moet ik opzoek naar ander werk
prettige omgeving om te werken
Sr. Applicatiebeheerder/ Projectleider (voormalige medewerker) –  Helmond29 april 2016
Het is een gezellig ziekenhuis, niet al te groot en daarom ken je binnen de kortste tijd bijna iedereen.
Door mijn projectleiderschap heb ik veel mensen binnen het ziekenhuis gezien en mee gewerkt. Van management tot aan de werkvloer zie je een enthousiaste werkhouding en een gezellige sfeer.
Eeen fijne werkomgeving met leuke collega's
Cleanroom medewerker Elkerliek (voormalige medewerker) –  Helmond14 maart 2014
Een interessante ervaring om te zien hoe het Elkerliek te werk gaat en op basis van succes vervolgens belonen. Super collega's. Die de hoge werkdruk aangenamer hebben gemaakt. secuur werken is een must in dit vak dus een stille werkomgeving.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
Hoge werkdruk
Superleuke baan op administratief niveau
Administratief medewerker inkoop (voormalige medewerker) –  Helmond, NB10 februari 2014
Geen dag hetzelfde en iedere dag de uitdaging om de klanten en dus uiteindelijk de patiënten binnen het ziekenhuis optimaal tevreden te stellen. Zeker gezien de kritische afdelingen zoals OK en IC zijn afdelingen waar je veel voldoening krijgt als je de diensten die je levert als inkoopafdeling uitstekend afhandelde. Ik heb veel geleerd zoals het tegen een juiste prijs inkopen van artikelen of diensten, juiste afstemming tussen logistiek, klanten en de inkoopafdeling en uiteraard het bewaken van openstaande orders en financiële afhandelingen. Ik heb een zeer fijne tijd beleefd en heb met zeer fijne collega's de werkzaamheden dagelijks tot een goed einde weten te brengen. De meest lastige taken waren voornamelijk om met minder bezetting toch te zorgen voor een optimale orderstroom en daarnaast dat de goederen die met spoed besteld moesten worden ook conform de gemaakte afspraken tijdig geleverd werden zodat de klanten en dus de patiënt niet de dupe waren. Uiteindelijk was dit één van de leukste kanten van deze baan aangezien ik niet wijk voor een lastige klus.en dus een uitdaging graag met beide handen aanpak.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden, dicht bij huis, leuke sfeer, uitdagende baan
Minpunten
Ik werk er niet meer
Fijne werkomgeving
coördinator inkoopadministratie (voormalige medewerker) –  Helmond, NB1 december 2013
Leidinggeven en zelfstandig werken. Het zelf uitzoeken van bijvoorbeeld Europese aanbestedingen en het verkrijgen van subsidies. De werkomgeving was goed en de collega's gezellig.
Pluspunten
fijne sfeer
fijn team samen hart werken
medewerker wasserij (voormalige medewerker) –  helmond19 januari 2013
Dit was een project voor 4 maandenin de wassereij van het elkerliekziekenhuis.
Het werk bestond uit sorteren vuile was ,wassen,drogen,vouwen mangelen verwerken op karren voor alle afdelingen wegbremngen ,naar de afdelingen.
Was een fijn team gezellig geerkt met leuke colega,s.
Leuk was de afwisseling van je werk.
Pluspunten
afwisseling van je werk.
Minpunten
warm
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Elkerliek Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,4

Reviews over Elkerliek Ziekenhuis gesorteerd op locatie