Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis Reviews

gezellig en goed
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg11 augustus 2016
De werken bij de ziekenhuis was gezellig..elke dag een mooie dag op het werk. Daar was iederen hetzelfde nieman was beter dan die ander of omdat je vakantiekracht bent was je anders. Het was gewoon je hoort bij de team van de ziekenhuis.
Pluspunten
collegas
werken met mensen
medisch secretaresse maatschap orthopedie (voormalige medewerker) –  Tilburg, NB27 februari 2014
Bij het TweeSteden Ziekenhuis ben ik er achter gekomen dat ik het persoonlijke contact met mensen erg leuk vind. Misschien ga ik in de toekomst hier wel mijn werk van maken.
Tweesteden Ziekenhuis
Administratief Medewerkster (voormalige medewerker) –  Tilburg, NB3 oktober 2013
Ik heb altijd met erg veel plezier op het Tweesteden Ziekenhuis gewerkt. Ik vond het daarom ook erg jammer dat de werkzaamheden voor mij ophielden. Het contact met mijn collega's was op zijn zachtst gezegd top. Ik heb geleerd dat ik het contact met mensen erg leuk vind, en dat administratief werk me goed ligt. Daarnaast waren er goede arbeidsvoorwaarden.
Pluspunten
Leuk contact met collega's en patiënten.
Minpunten
Slechte communicatie binnen het bedrijf.
Weinig plek
Gast team medewerkster (huidige medewerker) –  Tilburg11 januari 2013
Ik vind het leuk om met de patienten om tegaan, je bent wel bezig en leert heel veel in dit vak
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis gesorteerd op locatie